حساب توییتر از جف بزوس, بیل گیتس, جو بایدن, باراک اوباما, آمار توسط هکرها

بزرگنمایی این تصویر توییتر تایید کرد که در حال بررسی هماهنگ هک که با حمله به حساب های برخی از ثروتمن

توسط MINERALNEWS در 26 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

توییتر تایید کرد که در حال بررسی هماهنگ هک که با حمله به حساب های برخی از ثروتمندترین و معروف ترین نام در توییتر و ظاهرا رسید بیش از $100,000. Alastair پیک/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Alastair پیک/خبرگزاری گتی ایماژ

حساب توییتر از برخی از ثروتمندترین و معروف ترین مردم روی پلت فرم رسانه های اجتماعی از جمله جف بزوس, Elon Musk, بیل گیتس, باراک اوباما, جو بایدن, Kanye West و دیگران مورد حمله قرار گرفته اند در آنچه به نظر می رسد در مقیاس بزرگ و هماهنگ cryptocurrency هک.

سخنگوی توییتر تایید این حوادث به NPR گفت: توییتر در حال بررسی و در نظر گرفتن مراحل را برای حذف پست. توییتر گفت که کاربران ممکن است قادر به صدای جیر جیر و یا تنظیم مجدد رمز عبور خود را "در حالی که ما در نقد و بررسی و رسیدگی به این حادثه است."

یکی از اولین بالا مشخصات حساب برای به اشتراک گذاشتن کلاهبرداری شد بیل گیتس' صفحه توییتر.

Bill Gates hacked tweet
بزرگنمایی این تصویر
توییتر/تصویر توسط NPR

"هر کس که درخواست من را به عقب و در حال حاضر زمان" هکرها نوشت: از دروازه حساب. "من دو برابر کردن تمام ارسال پرداخت به بیت کوین آدرس بعدی 30 دقیقه. شما ارسال $1,000 من شما را به ارسال $2,000."

توییتر حذف صدای جیر جیر اما آن را دوباره ظاهر می شود. یکسان توییتهایی و مشابه whack-a-mole پاسخ از توییتر پس از آن دیده می شد در حساب Elon Musk و دیگر مشاهیر و هنرمندان و سیاستمداران است.

با توجه به سابقه معاملات به بیت کوین کلاهبرداری بیت کوین به ارزش حدود $113,000 دلار آمریکا دریافت شده است را از طریق لینک ارائه شده در اومدی.

بیت کوین سرمایه گذار کامرون Winklevoss هشدار داده پیروان خود را در مورد این هک بعد از حساب شرکت او تاسیس Gemini در معرض خطر بود در این حمله همراه با تعدادی دیگر از cryptocurrency حساب.

"این یک کلاهبرداری شرکت نمی کنند!" Winklevoss نوشت. "مراقب باشند! وضعیت در حال انجام است."

Winklevoss گفت: این نقض امنیتی در آمد و با وجود برج جوزا با استفاده از "رمز عبور قوی" و دو فاکتور تأیید هویت یک فرایند دو مرحله در نظر گرفته شده برای محافظت در برابر پتانسیل هک.

آن است که هنوز روشن نیست چه فرد یا گروهی است که در پشت این هک.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن