شهرهای دوقلو منطقه نیروهای پلیس لود کردن در جنگ مازاد تحت رئیس جمهور تهمت

بزرگنمایی این تصویر معدن مقاوم در برابر کمین حفاظت شده خودرو و یا MRAP در اصل برای ایجاد نظامی نمایش

توسط MINERALNEWS در 28 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

معدن مقاوم در برابر کمین حفاظت شده خودرو و یا MRAP در اصل برای ایجاد نظامی نمایش داده می شود در سال 2013 توسط یک کلانتر رسمی در Warren County, n. y. مایک Groll/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مایک Groll/AP

زمانی که تظاهرات فوران در مینه سوتا پس از مرگ جورج Floyd — the black مردی که پس از یک مینیاپولیس پلیس kneeled در گردن او برای نزدیک به نه دقیقه — بسیاری از سازمان های اجرای قانون از شهرهای دوقلو منطقه شهری است که پاسخ داده بودند اخیر ذینفع رایگان بیش از حد نظامی materiel از پنتاگون برنامه در اصل به معنای حمایت از مبارزه با مواد مخدر و مبارزه با تروریسم عملیات.

حداقل 10 ادارات پلیس در مینیاپولیس و سنت پل در حومه شهر به دست آمده اند یا همه یا تقریبا همه از خود وزارت دفاع درجه نظامی تجهیزات — اعم از $13.56 کارتریج مجلات به درشت پرسنل حمل با قیمت اصلی برچسب ها فراتر $700,000 — در طول سه سال و نیم از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت.

که مسافت بخشی از بیش از 1 میلیارد دلار ارزش تجهیزات نظامی انتقال به پلیس و کلانتر بخش پس از سال 2016 تحت چیست, معمولا شناخته شده به عنوان برنامه 1033 نام برای این بخش از یک سال 1997 دفاع از لایحه ای که مجاز به ابتکار.

برای سال های بسیاری از این برنامه که دارای توزیع بیش از 7 میلیارد دلار ارزش مازاد نظامی به سازمان های اجرای قانون محلی از زمان آغاز آن نگهداری مشخصات پایین. که تغییر در سال 2014 زمانی که پلیس در فرگوسن Mo. مستقر اهدا تجهیزات نظامی علیه تظاهرکنندگان در اعتراض به تیراندازی مرگبار دیگری سیاه مایکل براون توسط یک پلیس سفیدپوست.

لغو سفارش ریاست جمهوری

اعتراض عمومی که از قسمت مشتعل بیش از آنچه بسیاری را دیدم به عنوان نظامی از نیروهای پلیس درخواست رئیس جمهور اوباما برای امضای یک فرمان اجرایی در سال 2015 که مجاز به یاد بیاورید از انتقال تجهیزات نظامی از قبیل ردیابی نفربرهای نارنجک و سرنیزه. آن را نیز ممنوع هر توزیع این اقلام است.

محدودیت هایی که اندازه گیری های اعمال شده در 1033 برنامه مخالف بودند توسط برادرانه منظور از پلیس و در ماه اوت سال 2017 رئیس جمهور تهمت تحقق یک وعده انتخاباتی که سازمان پلیس توسط rescinding اوباما فرمان اجرایی.

مغلوب ساختن پیشی جستن را لغو فعال 42-عضو نیروی پلیس از Cottage Grove, یک رشد سریع St. Paul حومه به دریافت 39 سرنیزه در ماه دسامبر از دفاع تدارکات آژانس که اداره 1033 برنامه. به DLA قبلا به یاد می آورد 1,623 سرنیزه صادر شده به سازمان های اجرای قانون محلی.

این سرنیزه شد بخشی از یک مقدار بزرگتر ثروت باد آورده است که برای اداره پلیس. هیچ مینه سوتا اجرای قانون آژانس دریافت کرده است بیشتر نظامی مازاد در طول مغلوب ساختن پیشی جستن دولت از آن, از کلبه گراو که جمعیت حدود 37,000 نفر است که 80 درصد سفید شده بالاتر از میانگین درآمد خانوار و دارای نرخ جرم و جنایت خشونت آمیز 81 درصد کمتر از متوسط دولت.

پس کاتیج گرو دریافت اولین تجهیزات نظامی در ماه نوامبر از برنامه 1033 — شش شب دید بینندگان هر یک به ارزش $10,427.10 — آن را به دست آورد 461 انواع دیگر مازاد دنده که در مجموع ذکر شده ارزش بیش از $1 میلیون نفر است.

جنگ باعث می شود خودرو محلی برای اولین بار در مینه سوتا اعتراض

Sgt. Brad Petersen که نظارت کاتیج گرو مشارکت در پنتاگون برنامه می گوید: دلیل عمده خود را در اداره پلیس پیوست که چندین دهه ابتکار به یک معدن مقاوم در برابر کمین حفاظت شده و یا MRAP زرهی حامل پرسنل.

"ما شاهد دیگر جوامع گرفتن MRAP را از طریق 1033 برنامه ما ثبت نام شده در سال 2019 به کشف که فرصت" پترسن به یاد می آورد.

آن کار می کرد. مانند بسیاری دیگر از ادارات پلیس در شهرهای دوقلو منطقه شهری, کلبه گراو در حال حاضر یک MRAP خود را — و یا حداقل در اختیار داشتن آن.

این خودرو در اصل طراحی شده برای نیروهای در حال جنگ در عراق و افغانستان و به معنای مقاومت در برابر مواد منفجره انفجار فنی باقی مانده کنترل اموال وزارت دفاع به عنوان نشانی تمام تجهیزات منتقل شده به سازمان های اجرای قانون است که از شدت نظامی طبیعت است.

"ما از طریق رفت خیلی طول های بزرگ برای حذف تمام نظامی سخت افزار و نرم کردن تصویر خود را به نظر می رسد و عملکرد بیشتر شبیه به یک غیر نظامی و زرهی خودرو" پترسون می گوید از MRAP بود که تحویل در ماه مارس است. "ما واقعا مراقب باشید از چگونه ما می رویم به استفاده از آن چون ما حساس بودند به نظامی مسئله و بدیهی است که ما شاهد آنچه اتفاق افتاده در فرگوسن شش سال پیش و شده است که بخشی از این روایت پس از آن."

کلبه گراو را MRAP با یک لیست ارزش $705,421 نگه داشته شد خاموش در خیابان ها تا تظاهرات فوران بیش از پلیس با قتل جورج فلوید.

"ما با عجله آن را به عقب به زمانی که همه چیز شروع به رفتن وری در اینجا می گوید:" پترسن که همچنین یک فرمانده در شهرستان واشنگتن 36-عضو تیم SWAT. "اولین باری که از آن استفاده می شد این هفته از ناآرامی های مدنی."

اعضای کاتیج گرو نیروی پلیس پیوست اجرای قانون دیگر تیم ها در اوکدیل یک St. Paul حومه در تظاهرات خارج از خانه متعلق به درک چوین در اخراج مینیاپولیس افسر پلیس که kneeled در Floyd گردن.

کلبه گراو را MRAP شد مورد استفاده قرار گیرد به حمل و نقل حدود نیم دوجین محلی SWAT اعضای تیم به منطقه عملیات در اوکدیل "فقط به عنوان احتمالی" با توجه به پترسن. "ما وجود دارد به پاسخ اگر وجود دارد یک تیرانداز فعال و یا در معرض خطر وضعیت هرگز به طور مستقیم در تعامل با هر یک از داعش است."

آیتم های دیگر در کاتیج گرو آرزو لیست برای 1033 برنامه پیشنهاد آن به اداره پلیس شده بود girding است که ممکن است چهره با تظاهر کنندگان.

با توجه به DLA سوابق درخواست از پلیس برای چهار "شورش کنترل کیت" به ارزش $35,000 هر ساخته شده بود در ماه فوریه برای "کنترل جمعیت عملیات" اما رد شد بر این اساس این گروه تا به حال نه ارائه مدارک مورد نیاز.

سرنیزه تلقی چاقو

پترسون می گوید: سرنیزه نیروی خود را به تازگی دریافت شده از طریق پنتاگون برنامه در نظر گرفته شده برای استفاده به عنوان ابزار چاقو به جای نصب بر روی بشکه تفنگ.

چاقو در اختیار عوامل لباس شخصی ثابت کرده اند مشکل در مینه سوتا شد.

فیلم های ضبط شده نشان می دهد ماموران اجرای قانون از Anoka, یکی دیگر از شهرهای حومه سلاح سرد چاقو به لاستیک اتومبیل های پارک شده در میان مینیاپولیس تظاهرات.

آزادی مطبوعات از Anoka County Sheriff که شرکت در 1033 برنامه اذعان دارد که برخی از این سازمان افسران "لاستیک" دو "به طور غیرقانونی رها شده" وسایل نقلیه در طول خیابان تظاهرات "به منظور حفظ نظم زندگی و ایمنی از هر دو معترضین و اجرای قانون که در حال حاضر در این محل است."

از چاقو استفاده می شود ذکر شده است در میان $377,654 ارزش پنتاگون-کنترل اقلام نظامی که DLA سوابق نشان می دهد Anoka County Sheriff را دریافت کرده است که از طریق برنامه پس از 2017.

بازگشت به فرستنده

همانطور که برای سرنیزه منتقل شده توسط DLA به کلبه گراو پترسون می گوید در حالی که آنها در حال "خوب" به هیچ یک صادر شده است به فردی افسران.

"کارفرمایان ديدگاه متفاوت است — آنها حساس تر به درک که آن را نظامی پلیس و یا فلان چیز را می گوید:" کلبه گراو پلیس گروهبان در یک مصاحبه تلفنی. "در واقع [این سرنیزه] در حال نشستن در یک جعبه و آنها در حال رفتن به بازگشت به DLA."

شده است وجود دارد هیچ نشانه ای که مغلوب ساختن پیشی جستن ممکن است دوباره خود را لغو اوباما فرمان اجرایی ممنوعیت انتقال این موارد به عنوان سرنیزه.

در کاخ سفید با امضای سه شنبه یک فرمان اجرایی برای امن مغلوب ساختن پیشی جستن پلیس متهم اوباما و معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن از انجام هیچ چیز به رفع پلیس مشکلات.

45 رئیس جمهور هیچ اشاره ای به نظامی دنده در حال حاضر رفتن به پلیس در مکان هایی مانند شهرهای دوقلو حومه که سلف او تا به حال محدود شده است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن