ترکیه, سوریه, ادامه درگیری میان; پناهندگان جمعی در اتحادیه اروپا مرز

KASTANIES یونان - هزاران نفر از مهاجران و پناهندگان فراوان در ترکیه غربی مرز یکشنبه, تلاش برای ورود به یونان ب

توسط MINERALNEWS در 11 اسفند 1398

KASTANIES یونان - هزاران نفر از مهاجران و پناهندگان فراوان در ترکیه غربی مرز یکشنبه, تلاش برای ورود به یونان با زمین و دریا در ترکیه گفت: مرزهای آن بودند باز به کسانی که به امید سر به اروپا است. در سوریه, ترکیه, نیروهای سرنگونی دو جنگنده های سوریه پس از, سوریه نظامی ازطریق ترکیه هواپیماهای بدون سرنشین عمده تنش در درگیری مستقیم بین سوریه و ترکیه, نیروهای.

تصمیم ترکیه برای سهولت مرز محدودیت آمد میان روسیه-حمایت دولت سوریه حمله به سوریه و شمال غربی استان ادلب. که حمله به کشته شدن ده ها تن از نیروهای ترکیه و منجر به افزایش نزدیک به یک میلیون شهروندان سوری در حال فرار از جنگ به سمت ترکیه را مهر و موم کردند.

ترکیه در حمایت از سوریه در مبارزه با شورشیان در استان ادلب و ارسال کرده است هزاران نفر از نیروهای خود را به این منطقه است. ادلب است که در گذشته مخالفان-برگزار دژ در سوریه توسط القاعده مرتبط مبارزان.

یک مقام رسمی گفت: جنگ در ادلب بود که به طور مستقیم مرتبط به تصمیم ترکیه برای باز کردن دروازه برای پناهندگان به اروپا است. او گفت: آنکارا در حال تغییر تمرکز خود را به آماده شدن برای امکان ورود افراد جدید از سوریه "به جای جلوگیری از پناهندگانی که قصد مهاجرت به اروپا است."

"اروپا و دیگران باید قوی عمل برای رسیدگی به این چالش های به یاد ماندنی" گفت: Fahrettin Altun به مدیر ارتباطات ترکیه رئیس جمهور رجب طیب اردوغان است. "ما نمی تواند انتظار می رود برای انجام این کار در خود ما است."

اردوغان تصمیم خود را باز مرزهای کشور با اروپا ساخته شده خوب در طولانی مدت تهدید به اجازه پناهندگان به این قاره است. او اعلام مشخص چشمگیر خروج از سیاست های قبلی از مهار یک تلاش آشکار برای فشار اروپا به ارائه ترکیه حمایت بیشتر در برخورد با عواقب جنگ سوریه به جنوب آن.

در زیر 6 میلیارد یورو معامله در سال 2016 ترکیه توافق کردند که به ساقه جزر و مد از پناهندگان به اروپا در ازای کمک های مالی پس از بیش از یک میلیون نفر وارد اروپا در سال 2015. این متهم پس از اتحادیه اروپا از عدم به افتخار توافق و اردوغان بارها تهدید به اجازه می دهد تا پناهندگان به اروپا مگر اینکه بیشتر حمایت بین المللی ارائه شد.

ترکیه در حال حاضر میزبان 3.6 میلیون پناهجوی سوری و همچنین بسیاری دیگر از آفریقا و آسیا و خاورمیانه است. ترکیه سهام یک مرزی با یونان و بلغارستان هر دو اعضای اتحادیه اروپا.

در یونان و ترکیه مرز زمینی یونانی ارتش و گشت های پلیس با استفاده از گاز اشک آور و نارنجک برای خنثی کردن تلاش های شبانه توسط هزاران نفر برای فشار به کشور است.

مقامات گفت: وضعیت بسیار آرامتر صبح روز یکشنبه. اما در بعد از ظهر مقامات با استفاده از گاز اشک آور و توپ آب را به عقب براند دیگر جمعیت تلاش برای عبور. مهاجران پرتاب سنگ و اشیاء دیگر و یک پلیس مجروح شد. مقامات یونانی گفت: آنها خنثی حدود 10000 عبور از تلاش های پنج شنبه و دیگری 5,500 در روز یکشنبه.

نخست وزیر Kyriakos Mitsotakis شد برگزاری این کشور دفاع و امور خارجه کمیته پنج شنبه شب.

یک مقام دولتی گفت: طرف ترکیه نیز اخراج teargas در یونانی مرز با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین پرواز نزدیک به مرز است. رسمی صحبت کرد و خواست نامش فاش نشود چرا که او مجاز به بحث در مورد این موضوع با رسانه ها.

سازمان ملل متحد مهاجرت سازمان گزارش حداقل 13000 نفر تا به حال فراوان در ترکیه مرز مشترک شنبه شب اکثریت قریب به اتفاق ظاهرا از افغانستان است.

در استانبول یک جریان ثابت از اتوبوس و تاکسی و ماشین و مینی بوس بودند گذر گاه صدها نفر در سراسر یکشنبه به ادرنه یک شهر در نزدیکی مرز با یونان است. وسایل نقلیه نیست بخشی از هر اتوبوس به طور منظم مسیر.

کسانی که شبانه روزی اتوبوس — اکثریت افغان — گفت: آنها از رفتن به یونان و در نهایت امیدوار به رسیدن به آلمان است.

در جزایر یونانی بیش از 500 نفر وارد شده بود از نزدیکی سواحل ترکیه یکشنبه شب روشن افزایش و در حد معمول تعداد زیادی از مردم که می رسند در شرق جزایر دریای اژه از ترکیه است.

موجود مهاجر اردوگاه در جزیره در حال حاضر به طور چشمگیری به سر می برند و تنش وجود دارد نصب شده است.

در یک بندر کوچک در لزبوس عصبانی ساکنان محلی حاضر اجازه می دهد تا مهاجران — از جمله خانواده ها با کودکان خردسال و نوزادان به پیاده از یک قایق تفریحی که فقط آمده بود. گروه که وارد در دیگر نقاط این جزیره باقی مانده است وجود دارد برای ساعت به دلیل محلی مانع اتوبوس از رسیدن آنها به حمل و نقل آنها را به اردوگاه اصلی.

در شب یکشنبه سابق منطقه عملیات استفاده می شود برای تازه واردان در لزبوس قبل از آنها انتقال به کمپ اصلی به آتش کشیده شد.

بیش از 19300 بی مردم در حال حاضر زندگی می کنند و در اطراف جزیره مهاجر اردوگاه که ظرفیت 2,840. اعتراض ساکنان جزیره در هفته گذشته بیش از وضعیت انحطاط را به درگیری با پلیس ضد شورش در لزبوس و چیس.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر

یونان گفت: آن را با استفاده از "همه به معنی در دسترس" به مهاجران که از مرزهای این کشور بسته شد از جمله پیام های متنی به خارجی تلفن همراه در منطقه مرزی. اروپا آژانس مرزی Frontex گفت که "redeploying و تجهیزات اضافی افسران به یونان است."

در سوریه و تشدید بر روی زمین و در آسمان بین ترکیه و سوریه. روسیه از متحدان اصلی بشار اسد به دولت باقی مانده تا حد زیادی در حاشیه طریق آخر هفته حتی به عنوان یک رهبری ضد توهین آمیز با یکدیگر و در برخی موارد معکوس دولت سوریه پیشرفت.

سوریه رسمی به خبرگزاری سانا گفت که چهار خلبانان در دو جت شلیک یکشنبه بود خارج و فرود با خیال راحت. ترکیه وزارت دفاع در گفت و گو با اصابت دو فروند SU-24 هواپیما را به عنوان به خوبی به عنوان سیستم های دفاع هوایی سوریه پس از یکی از آن هواپیماهای بدون سرنشین هوایی بود قطع کرد.

در اوایل روز شنبه سوریه گفت: northwestern حریم هوایی بسته شد و هر هواپیما یا هواپیمای بدون سرنشین که وارد "درمان خواهد شد و به عنوان دشمن و شلیک."

سوریه اعلام و پس از دو روز از حملات هواپیماهای بدون سرنشین در استان ادلب. فعالان سوریه گفت: این حملات به کشته شدن بیش از 50 سوریه نیروهای دولتی و مبارزان متفقین. ترکیه دهکدهای از دست داد 54 سربازان در ماه فوریه از جمله 33 کشته و پنج شنبه در یک حمله هوایی. خشم اردوغان اعلام کرد کشور اروپایی مرزهای شد شنبه باز.

بحران در ادلب ناشی از دولت سوریه توهین آمیز با روسیه حمایت نظامی که شروع Dec. 1. ترکیه نگران است آن را ممکن است تحت تمدید فشار بین المللی برای باز کردن آن در حال حاضر مهر و موم شده در مرز با سوریه و ارائه پناه به صدها هزار نفر بیشتر شهروندان سوری.

ترکیه وزیر دفاع Hulusi Akar صحبت از یک مقر نظامی در نزدیکی مرز سوریه گفت: ترکیه با هدف مقابله با نیروهای دولتی سوریه به جای نیروهای روسی. به نام او در مسکو برای متقاعد کردن سوریه و رئیس جمهور بشار اسد برای خروج تا سال 2018 آتش بس در خطوط در لبه های یمن است.

با اشاره به ضرر و زیان وارده در سوریه گفت: ترکیه به "خنثی" بیش از 2,200 سوریه نیروهای 103 مخازن و هشت هلیکوپتر. عملیات ترکیه چهارم در کشور جنگ زده پس از سال 2016.

Altun ترکیه مدیر ارتباطات ادعا 80,888 مهاجران ترک کرده بود ترکیه برای اروپا "در گذشته چند روز." وجود دارد هیچ مدرکی برای حمایت از ادعای خود را. یونان وزارت امور خارجه توییتی که این اعداد بود "نادرست و گمراه کننده است."

Stavros Zamalides رئیس جمهور یونان مرز جامعه Kastanies گفت: سربازان ترکیه با استفاده از سیم برش به طور فعال کمک به مردم برای عبور.

___

Wilks گزارش از آنکارا ، رابرت Badendieck در استانبول, آلبرت Aji در دمشق, سوریه, النا Becatoros در آتن و زینه Karam در بیروت کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب