ترکیه بار دیگر مخالفت با تحریم های جدید آمریکا علیه ایران

آنکارا - ترکیه در روز دوشنبه تصریح کرد مخالفت خود را با تحریم های ایالات متحده در کشورهای همسایه ایران گفت: بی

توسط MINERALNEWS در 26 خرداد 1399

آنکارا - ترکیه در روز دوشنبه تصریح کرد مخالفت خود را با تحریم های ایالات متحده در کشورهای همسایه ایران گفت: بیماری همه گیر کوروناویروس نشان داده است که جهان نیاز به همکاری بیشتر و همبستگی.

خارجی سخنان چاووش اوغلو ساخته شده و نظرات در استانبول در یک کنفرانس خبری مشترک با همتای ایرانی خود محمد جواد ظریف که اول شخص برای سفر به ترکیه پس از آن شیوع مارس آغاز شد.

"ایران از ثبات و صلح برای ما مهم است" Cavusoglu گفت. "ما مخالف تحریم های یک جانبه. در واقع این بیماری همه گیر به ما آموخته است که جهان نیاز به همکاری بیشتر و همبستگی."

وی گفت: این آمریکا بود "تشدید تحریم ها به منظور آسیب اقتصاد ایران در طول بیماری همه گیر." او تشکر کرد ترکیه برای پشتیبانی از آن است.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در اعمال تحریم های سنگین در ایران پس از عقب نشینی ایالات متحده از ایران به توافق هسته ای با قدرت های جهانی در ماه مه سال 2018 است. مقامات آمریکایی ادعا می کنند ایران در حال کار برای به دست آوردن هسته ای-قادر به موشک که ایرانیان را انکار کند.

در همین حال وزیران گفت: دو کشور مشغول به کار بودند نسبت به بازگشایی مرز خود برای مسافران و برنامه ریزی برای راه اندازی مجدد پروازهای بین ایران و ترکیه در تاریخ 1 اوت.

مرز بسته شد پس از شیوع کروناویروس که آمار ایران در خصوص سخت است. از آن زمان شده است بازگشایی برای تجارت تنها.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب