تلاطم در کانادا نظر در هواپیمایی COVID-19 پاسخ به نظرسنجی می گوید

اتاوا—یک نظرسنجی جدید نشان می دهد تلاطم های پیش رو برای شرکت های هواپیمایی به دنبال حمایت عمومی برای خود زمان

توسط MINERALNEWS در 17 تیر 1399

اتاوا—یک نظرسنجی جدید نشان می دهد تلاطم های پیش رو برای شرکت های هواپیمایی به دنبال حمایت عمومی برای خود زمان COVID-19 برنامه.

هفتاد و دو درصد از کانادایی ها بررسی Leger و انجمن کانادایی مطالعات می گویند آنها راحت نیست پرواز پس از تصمیم گیری توسط برخی از شرکت های هواپیمایی برای استراحت خود را در پرواز فیزیکی فاصله مورد نیاز است.

به عنوان از 1 ژوئیه هوایی کانادا و top world news, هر دو به پایان رسید سیاست های مسدود کردن فروش مجاور صندلی.

اندازه گیری دیده می شد به چین با هدایت سند برای صنعت هوانوردی صادر شده توسط حمل و نقل کانادا در ماه آوریل برای کمک به جلوگیری از گسترش COVID-19.

در میان چیزهای دیگر, گروه پیشنهاد کرده بود مسافران باید به طور گسترده ای فاصله زمانی که ممکن است اگر آنها را ندارد آن الزامی است.

شرکت های هواپیمایی هستند که نیاز به مسافران و خدمه هوایی پوشیدن ماسک.

تنها 22 درصد از افراد مورد بررسی گفت: آنها راحت شدن سرنشین با پرواز فیزیکی فاصله و نیاز به پوشیدن ماسک.

وجود دارد بیشتر به آن را به نگه داشتن پروازهای امن top world news در بیانیه ای گفت: هفته گذشته بعد از منتقدان حمله خود را برنامه ریزی.

"چه چیزی باعث می شود یک هواپیما و کل سفر امن است لایه های پیشرفته نظافت پوشیدن ماسک و بیمارستان درجه فیلترهای هپا که حذف 99.999 درصد از تمام ذرات" هواپیمایی گفت.

"بهداشت استانداردهای ما در حال حاضر در سطح جهانی و با حمایت کارشناسان صنعت."

منتقدان نیز قبلا pounced در خطوط هوایی دیگر حرکت: امتناع از به طور کامل بازپرداخت بلیط برای پروازهای لغو شده به دلیل بیماری همه گیر.

هزاران نفر از مردم مشغول بوده است وزیر حمل و نقل مارک Garneau وادار به شرکت های هواپیمایی به موضوع بازپرداخت اما او خودداری کرده است با این استدلال که الزامی بازپرداخت از یک بخش آن را از دست داده و بیش از 90 درصد از درآمد خود را خواهد فلج میباشد.

اما 72 درصد از پرسش شوندگان می گویند که آنها کاملا در مخالفت با تصمیم خود.

در ازای بازپرداخت شرکت های هواپیمایی ارائه کوپن اما این نظرسنجی نشان می دهد که ممکن است در حالی که قبل از مردم خواهد rebook قبلا لغو سفر: 85 درصد از کسانی که در نظر سنجی گفت: نظرسنجی آنها هیچ برنامه ای برای سفر به خارج از کشور تا پایان سال است.

بررسی آرای 1,517 مردم و نمی تواند اختصاص یک حاشیه خطا به دلیل آنلاین نظرسنجی در نظر گرفته نشده واقعا تصادفی.

نظرسنجی بودند که در این زمینه بین جولای 3 و 5 در طول تاریخ محبوب چند روز برای کانادایی ها و آمریکایی ها به حرکت بین دو کشور با توجه به تاریخ 1 ژوئیه کانادا روز تعطیلات و آمریکا را 4 جولای روز استقلال.

اما مرز باقی می ماند بسته به غیر ضروری ترافیک و اکثر کانادایی ها مورد بررسی گفت: آنها احساس می کنید به آن نیاز دارد به ماندن در آن راه. جریان متقابل بسته شدن توافق است که با توجه به منقضی جولای 21.

کانادایی نظرسنجی 86 درصد گفت: آنها کاملا مخالف بازگشایی این مرز در پایان ماه ژوئیه اجازه می دهد آمریکایی ها به این کشور است.

آمریکایی ها به نظر می رسد بیشتر مشتاق هر دو به شمال و به استقبال کانادایی جنوبی; 50 درصد به توافق رسیدند مرز باید بازگشایی و 36 درصد مخالف.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

پتانسیل مرزی انتقال ویروس شده است یک عامل کلیدی در تصمیم گیری برای حفظ مرز بسته شده است. در حال حاضر نرخ COVID-19 عفونت در ایالات متحده همچنان به صعود در حالی که در کانادا این منحنی به نظر می رسد در یک سیر نزولی تقریبا در همه جا.

هنوز این بررسی نشان می دهد کانادایی احساس نمی کند و آنها را از جنگل. سی و نه درصد بر این باورند که بدترین و در عین حال به می آیند در حالی که 35 درصد بر این باورند که بدترین بحران را تصویب کرده است.

در آمریکا 42 درصد از افراد مورد بررسی احساس تاریک ترین روز های آینده 25 درصد بر این باورند که ایالات متحده آمریکا است که در وسط بدترین قسمت در حال حاضر در حالی که 21 درصد فکر می کنم که در حال حاضر به تصویب رسید.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب