اعتماد ترجمه – COVID-19 شیوع پاسخ

همراه با کل جامعه جهانی ما در اعتماد ترجمه شده اند نظارت COVID-19 (coronavirus) شیوع بسیار نزدیک است. به عنوا

توسط MINERALNEWS در 12 فروردین 1399

همراه با کل جامعه جهانی ما در اعتماد ترجمه شده اند نظارت COVID-19 (coronavirus) شیوع بسیار نزدیک است. به عنوان یکی از زبان اصلی ارائه دهندگان خدمات به وزارت بهداشت و خدمات انسانی و CDC بیش از 5 سال گذشته ما تجربه دست اول کمک به سازمان های دولتی در پاسخ به شیوع بیماری های مختلف از جمله ابولا و زمان COVID-19. که بخشی از "اولین پاسخ" توسط تیم ترجمه مواد مورد این بیماری ما بسیار آگاه از اهمیت اقدامات پیشگیرانه و مهار تلاش در متوقف کردن گسترش این بیماری است.

در پاسخ به این سرعت در حال تحول وضعیت و پس از بررسی دقیق از تمام گزینه های در دسترس به ما اعتماد ترجمه مدیریت تیم اجرا یک کسب و کار متمرکز تداوم طرح (BCP) است که اطمینان حاصل شود ادامه داد: ایمنی و بهره وری از نخبگان ما زبان خدمات تیم در حالی که قادر به ارائه مهم ترجمه به هر دو خصوصی و دولتی و مشتریان.

برای اولین بار ما می خواهم برای اطمینان از مشتریان ما که ما باز باقی خواهد ماند برای کسب و کار 24/7/365 برای اطمینان از ترجمه های مهم اطلاعات سلامت برای جامعه جهانی و به خدمت جدید و مشتریان موجود.

دوم ما گذاشته زیر اقدامات پیشگیرانه است که در حال حاضر در محل:

– Teleworking برای اعتماد ترجمه اعضای تیم متصل از طریق سرورهای امن;

– لغو همه برنامه ریزی سفر کسب و کار;

– دیگر خود قرنطینه از هر کارمند که به تازگی از سفر به یک منطقه در معرض خطر;

– تشویق اجتماعی فاصله مهم نیست که در آن;

– اضطراری کارکنان است که تنها مجاز به بازدید از دفتر برای کمک به حفظ ما BCP.

با در نظر گرفتن این اقدامات اعتماد, ترجمه باقی خواهد ماند در دسترس خود را به دسته زبان خدمات نیاز دارد و برای پاسخ به هر گونه سوال شما ممکن است داشته باشد. ما متعهد به شفافیت در ارتباطات ما و ما متعهد به شما در حفظ و آگاهانه و به روز در تمام تحولات جدید در ارائه خدمات.

ما ادامه خواهد داد به بررسی و تجدید نظر پاسخ ما آگاهانه و با راهنمایی های حرفه ای از مقامات بهداشتی و همچنین موفقیت آمیز بودن اقدامات صورت گرفته توسط شرکت های دیگر را امتحان کنید برای کاهش گسترش عفونت است.

بالاتر از همه ما در تلاش به عمل وجدان و مسئولانه برای حفظ کارکنان خود زبانشناسان و دیگران امن است. ما در حال افتخار به بخشی از جهانی سلامت جامعه و کمک به توزیع اطلاعات دقیق در مورد این بیماری.

ما آرزو می کنم همه شما سلامتی خوب است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب