مغلوب ساختن پیشی جستن Rushmore سفر تساوی واقعی و مجازی آتش بازی

SIOUX FALLS, S. D. - رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن آغاز خواهد شد و استقلال خود را روز آخر هفته در رو

توسط MINERALNEWS در 13 تیر 1399

SIOUX FALLS, S. D. - رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن آغاز خواهد شد و استقلال خود را روز آخر هفته در روز جمعه با یک میهنی نمایش آتش بازی در کوه راشمور قبل از یک جمعیت هزار نفر اما حتی در یک بخش از کشور که در آن بسیاری از باقی می ماند, حمایت از رئیس جمهور این رویداد کشیده جنجال و تظاهرات.

مغلوب ساختن پیشی جستن است انتظار می رود به صحبت می کنند در صورتی که صادر کرده است 7,500 بلیط برای تماشای آتش بازی است که او به نمایش در روز پنج شنبه به عنوان "صفحه نمایش چند نفر را دیده اند." رئیس جمهور خواهد شد به احتمال زیاد نشان می دهد لذت ببرید از پشتیبانی با دولت حزب جمهوریخواه فروش تی شرت که ویژگی مغلوب ساختن پیشی جستن در یادبود در کنار جورج واشنگتن و توماس جفرسون, آبراهام لینکلن و تئودور روزولت. اما نگرانی در مورد کوروناویروس ریسک و خطر آتش سوزی از آتش بازی همراه با تظاهرات از گروه های بومی آمریکا نیز استقبال از رئیس جمهور.

کالیفرنیا ، Kristi Noem یک مغلوب ساختن پیشی جستن متحد میگوید اجتماعی فاصله نمی توان مورد نیاز در طول این رویداد و ماسک می شود اختیاری است. سازمان دهندگان این رویداد را ارائه ماسک برای هر کسی که می خواهد آنها و برنامه ریزی برای نمایش شرکت کنندگان برای علائم COVID-19.

خواه شهردار بزرگترین شهر در نزدیکی بنای یادبود سریع شهر گفت: او برای تماشای سنبله در موارد پس از این رویداد, Rapid City Journal گزارش شده است.

"ما قصد داریم که هزاران نفر از مردم شانه به شانه در این حوادث — کسی که در خط به دیدن یک رئیس جمهور و قادر به دیدن آتش بازی در کوه راشمور — آنها احتمالا نه به احتمال زیاد رد صلاحیت خودش همیشه به خاطر آنها توسعه یافته سرفه روز و یا روز قبل از" سریع شهر شهردار استیو Allender گفت.

رهبران چندین قبایل بومی آمریکا در منطقه نیز نگرانی است که این رویداد می تواند منجر به شیوع کروناویروس در میان اعضای خود را که آنها می گویند به ویژه آسیب پذیر به COVID-19 دلیل کمبود بودجه روبرو سیستم مراقبت های بهداشتی و شرایط بهداشتی مزمن.

"رئیس جمهور این است که با قرار دادن ما اعضای قبیله ای در معرض خطر به مرحله یک op عکس در یکی از مقدس ترین مکان گفت:" هارولد Frazier رئیس شایانی رودخانه سو قبیله.

برخی از گروه های بومی آمریکا در حال استفاده از مغلوب ساختن پیشی جستن بازدید در اعتراض به کوه راشمور یادبود خود اشاره به این که سیاه تپه گرفته شده از لاکوتا مردم در برابر پیمان نامه.

انتظار می رود که تظاهرات در کیستون این شهر کوچک در نزدیکی این بنای تاریخی است. تعقیب آهن چشم سخنگوی Oglala سو رئیس جمهور گفت: معترضان می خواهم را به صدای خود را شنیده ام در یادبود خود را, اما این روشن نیست که آنها قادر خواهید بود برای به دست آوردن نزدیک.

امنیتی است که انتظار می رود به تنگ می شود, با جاده های منتهی به کوه راشمور تعطیل. فرماندار سخنگوی مگی Seidel نمی خواهد می گویند که آیا داکوتای جنوبی گارد ملی بود که اعزام شد اما گفت: سازمان در حال ساخت مطمئن شوید که آن را امن رویداد.

اما چند نفر که یک بار نظارت خطر آتش سوزی در یادبود ملی گفت: تنظیم کردن آتش بیش از جنگل است یک ایده بد است که می تواند منجر به آتش سوزی ، آتش خاموش نامیده می شدند پس از سال 2009 به خاطر یک سوسک کاج کوهی آلودگی افزایش خطرات آتش است.

Noem تحت فشار قرار دادند به آتش بازی به زودی از سر گرفته پس از او انتخاب شد و داوطلب خدمت سربازی مغلوب ساختن پیشی جستن ، رئیس جمهور خار کنار آتش نگرانی در اوایل سال جاری گفت: "آنچه را می سوزاند ؟ این سنگ است."

خدمات پارک های ملی مورد بررسی پتانسیل اثر آتش بازی برای سال جاری و متوجه آنها خواهد بود امن هر چند از آن اشاره کرد که در خشک سال یک آتش سوزی بزرگ شد یک خطر است. سازمان نظارت بر شرایط آتش شدند و به تصمیم می گیرید جمعه اگر آتش بازی بی خطر هستند.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

مغلوب ساختن پیشی جستن هیچ اشاره ای به خطر آتش سوزی در تازه نظر پنج شنبه.

"آنها استفاده می شود به انجام آن از سالها پیش و برای برخی از دلایل آنها قادر یا unallowed به آن را انجام دهد" او گفت:. "آنها فقط اجازه نداشتند به آن را انجام دهد و من آن را باز کرد و ما در حال رفتن به یک فوق العاده ای در جولای 3 و پس از آن ما در حال آمدن به اینجا جشن چهارم جولای در واشنگتن"



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب