مغلوب ساختن پیشی جستن جدید خارجی پخش مدیر عامل آتش سوزی, اخبار, ستاد, افزایش ترس از دخالت

بزرگنمایی این تصویر صدای آمریکا ساختمان نشان داده شده در روز دوشنبه در واشنگتن ، اندرو بیلبائو/AP

توسط MINERALNEWS در 29 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

صدای آمریکا ساختمان نشان داده شده در روز دوشنبه در واشنگتن ، اندرو بیلبائو/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اندرو بیلبائو/AP

رئیس جمهور تهمت را انتخاب کنید به رهبری آمریکا برای رسانه های جهانی, مایکل, بسته, نشان داد تا برای کار روز شنبه برای اولین بار پس از تایید توسط آمریکا دو هفته قبل.

کلمات خود را به کارکنان تایید شد. اقدامات او بودند ،

بسته به سرعت کنار بسیاری از آژانس های ارشد رهبری با سلب آنها از قدرت خود را. او همچنین اخراج روسای دولت-حمایت شبکه های پخش برای مخاطبان خارجی که خود سازمان نظارت از جمله رادیو آزاد اروپا/رادیو آزادی Radio Free Asia; از کوبا پخش که نظارت بر رادیو و تلویزیون مارتی; خاورمیانه و شبکه های رادیو و تلویزیون اجرا می شود که Alhurra و رادیو ساوا.

دو-مقامات بالا در صدای امریکا استعفا داد و روز قبل از آن در راستای بسته ورود.

بسته محلول تخته مشاوره بیش از هر یک از این شبکه ها قرار می گیرد و خود را دستیاران بالاتر از آنها است. او به هیچ دلیلی برای اقدامات دیگر از اقتدار خود را به انجام این کار با توجه به دو نفر با دانش مستقیم از حوادث روز.

مغلوب ساختن پیشی جستن به دنبال به محل بسته در موقعیت برای دو سال شکایت در مورد آمریکا و انگلیس در تایید او را به این کار است. این بهار قانونگذاران آموخته بسته تحت بررسی بود توسط واشنگتن دی سی دادستانی کل بیش از نگرانی های او نادرست انتقال میلیون ها دلار از خود نه برای سود ساز و برگ خود را برای سود شرکت های تولید. که تحقیقات هنوز رتبهدهی نشده است حل و فصل شده است.

بسته جسورانه حرکت در زمان افرادی که کار در آژانس ، یک یادداشت به دست آمده توسط NPR که فرستاده شده توسط بسته جدید رئیس ستاد امیلی در نیومن گفت که مقامات می تواند هیچ اقدامی را بدون ارتباطات خارجی بدون نیاز به تایید از بالا.

چندین کارکنان که صحبت به NPR در وضعیت آنها نمی توان به نام سعید است که به طور موثر تعطیل آژانس.

جدید جهت ؟

بسته یک فیلمساز که فیلم های مستند را به نظر می رسد در PBS. جورج دبلیو بوش رئیس جمهور منصوب و او را به شورای ملی در علوم انسانی و او برگزار شد, ارشد در این شرکت برای پخش عمومی. بسته گذشته رئیس جمهور محافظه کار کلرمونت موسسه کار کرده است و در پروژه های سابق تهمت سیاسی استراتژیست Stephen Bannon سابق اجرایی رئیس Breitbart شبکه خبر.

در داخلی یادداشت ارسالی شنبه شب که شد reviewed by NPR رادیو اروپای آزاد/رادیو آزادی مدیر جیمی پرواز منتقل تعجب خود را.

"آن را با غم و اندوه بزرگ است که من ترک همه شما در RFE/RL" نوشت: پرواز که نقل مکان کرد و با خانواده اش به پراگ تنها در تابستان گذشته برای این کار است. "من امیدوار بودم با شما کار بسیار طولانی و برای پیشرفت طرح است که ما آغاز کرده ایم."

اخراج به سر از میانه پخش شبکه های آلبرتو میگوئل فرناندز نوشت: در یک صدای جیر جیر شنبه شب که او با ابراز تاسف از خروج او بود "عجول" و افزود: "آرزو های دریافتی مردم در @USAGMgov هست. من امیدوارم که آنها می دانند که آنچه انجام می دهند."

لیبی Liu گذشته رئیس جمهور از رادیو آزاد آسیا شده و متوجه خواهید شد که او را در ماه جولای به عنوان رئیس این سازمان باز کردن فن آوری صندوق در نظر گرفته شده برای ترویج دسترسی به اینترنت در سراسر جهان است. بسته ساخته شده او خروج فوری.

مدیر و معاون مدیر صدای امریکا, Amanda بنت و شنی Sugawara استعفا داد بیش از آخر هفته گفت: بسته سزاوار به انتصاب پیشرو اخبار سرویس. بنت در فراق بیانیه اشاره کرد بسته وعده حمایت از روزنامه نگاری استقلال اخبار خدمات و فایروال وجود دارد که به محافظت از آن را از دخالت های سیاسی است.

خود استعفا با این وجود به دنبال سریع بر روی پاشنه از افشای است که دیگر سازمان های دولتی به دنبال بسته او روزنامه نگاران ،

در اوایل این هفته اسناد و مدارک به دست آمده توسط شوالیه متمم اول قانون اساسی موسسه در دانشگاه کلمبیا نشان داد که مراکز کنترل بیماری صادر کرد, بان کی مون در پاسخ به سوال از سابق رادیو فردا, میزبان, Greta Van Susteren, در حال حاضر میزبانی نمایش برای فردا و یا هر کس دیگری با دولت مورد حمایت سرویس خبری. CDC اشاره کرد کاخ سفید یادداشت برای سیاست خود را - یک مثال قابل توجه از یک سازمان دولتی خاموش کردن یکی دیگر از درخواست برای اطلاعات عمومی.

صدای امریکا به طور فزاینده ای بوده است هدف از مغلوب ساختن پیشی جستن و دولت او. در 2018, Bannon گفت: لس آنجلس تایمز "فردا یک ماهی فاسد از بالا به پایین." وی افزود: این در حال حاضر کاملا تحت کنترل عمیق-دستگاه دولت است."

کاخ سفید ادعا کرد در یک بیانیه رسمی در ماه آوریل که فردا بود "تقویت پکن تبلیغات" در حال اجرا در یک آسوشیتد پرس, مقاله در مورد COVID-19 سیاست در چین است.

یک آژانس متولد شده در جنگ

این سرویس ایجاد شده در طی جنگ جهانی دوم به قابل ارائه اخبار و اطلاعات در مورد جنگ به مردم در کشورهای تحت اشغال آلمان خدمت کرده است به عنوان یک شکل از "نرم دیپلماسی است." آن است که در نظر گرفته شده برای پروژه ارزش های آمریکایی در خارج از کشور از طریق یک خبری قابل اعتماد خدمات در زبان های متعدد به عنوان مثال از ملت و تعهد به کثرت گرایی سیاسی و آزادی مطبوعات.

دهه ی دولت ایالات متحده بین المللی پخش در زمان های سیاسی فوتبال تحت فشار قرار دادند در این راه یا آن تاکید بر مناطق خاص و یا سیاست ضرورت مختلف دولت.

برجسته دموکرات از جمله خانه کمیته روابط خارجی رئیس الیوت انگل نیویورک هشدار داده بود بسته سیاسی در برابر آژانس. آژانس پیر دو حزبی هیئت مدیره صادر قوانین فدرال در ژوئن 11, بیان با بیشتر ویژگی فایروال و استانداردهای روزنامه نگاری در نظر گرفته شده برای محافظت از اخبار خدمات' گزارش. آن را در حال حاضر می ایستد به عنوان سیاست فدرال.

که هیئت مدیره با این حال منحل شد به عنوان بسته در طول زمان به عنوان مدیر عامل.

بخشی از داخلی نگرانی بیش از بسته ناشی از همکاری خود را با Bannon در دو مستند پروژه ها و کار خود را در ایدئولوژیک مرجع تخصصی مانند کلرمونت موسسه.

در یادداشت خود به کارکنان صبح روز چهارشنبه بسته خود را متعهد به احترام به یمن را منشور و رسالت از دیگر شبکه های. او گفت: او همچنین اعتقاد آنها به عنوان سدی در برابر اطلاعات غلط توسط بازیگران خارجی. (چین و روسیه در حال داخلی دیده می شود که این دو منجر به مجرم.) و بسته به استناد رئیس جمهور آبراهام لینکلن نوشته "ما نیاز به مقابله با دروغ با حقیقت است. ما نیاز به روشن به جهان آرمان که الهام بخش امریکا است."

بسته همچنین نوشت: او در نظر گرفته شده "به بررسی برخی از مشکلات که ظاهر شده اند در رسانه ها در سال های اخیر است. من هیچ تصورتان – من به سادگی قصد مطمئن شوید که هیچ مسائل وجود دارد و در این راه از توانایی خود را به گزارش اخبار است."

بسته نیست پاسخ به درخواست برای مصاحبه.

مردم جاروب کردن بسته شامل کسانی که با دریافت ستایش برای کمک به شبکه خود را مبارزه با اطلاعات غلط از چین و روسیه با واقعی گزارش. و آنها عبارتند از مقامات منصوب طول مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات ریاست جمهوری.

جیمی سرخ تا روز چهارشنبه رئیس رادیو اروپای آزاد/رادیو آزادی شده بود یک دستیار به جمهوری خواه ایالت فلوریدا مارکو روبیو اگر او مهم بوده است از مغلوب ساختن پیشی جستن در طول مبارزات انتخاباتی 2016. فرناندز به حال به عنوان یک خدمت مقامات وزارت امور خارجه آمریکا تحت ریاست جمهوری جورج دبلیو بوش به عنوان به خوبی به عنوان سفیر ایران در دوران ریاست جمهوری اوباما ،

مراحل دیگر گرفته شد در راستای بسته ورود.

یک عکس از بسته سلف جان لنسینگ در حال حاضر مدیر عامل شرکت NPR آراسته دیوار در اصلی سالن انتظار از آژانس ستاد همراه با یک نقل قول گرفته شده از خداحافظی خود را به آدرس وجود دارد: "مجموعه ای از unimpeachable حقایق و وجود یک پایه حقیقت است و پایه و اساس است که مبنای دموکراسی ما آن موسسات و سلامت و امنیت همه شهروندان آمریکایی است.

"از آنجا که کشور ما تاسیس روزنامه نگاران و روزنامه نگاری ایستاده اند سازمان دیده بان بیش از خصوصی و مقامات دولتی در قدرت به آنها را نگه دارید پاسخگو به آنچه واقعی است و آنچه واقعی است."

قول نقاشی شده بود بیش از آخر هفته گذشته عکس حذف شده است.

افشا: این داستان گزارش شده توسط NPR رسانه خبرنگار دیوید Folkenflik و ویرایش شده توسط NPR علامت Katkov. با توجه به لانسینگ قبل نقش در USAGM هیچ ارشد, اخبار اجرایی و یا اجرایی شرکت NPR در بررسی این داستان قبل از آن منتشر شد.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب