مغلوب ساختن پیشی جستن تمرکز بر روی پایه خود را پیچیده مسیر به انتخاب مجدد

واشنگتن - در زمان جنگ و نزاع رهبران ملی اغلب با هدف متحد کردن کشور شکسته و در روند گسترش خود را فراتر از درخوا

توسط MINERALNEWS در 8 اردیبهشت 1399

واشنگتن - در زمان جنگ و نزاع رهبران ملی اغلب با هدف متحد کردن کشور شکسته و در روند گسترش خود را فراتر از درخواست تجدید نظر خود را وفادار ترین هواداران است. نه رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

مقابله با یک بیماری همه گیر است که طرح میتوانست ریاست جمهوری خود و تهدید گروههای چشم انداز تهمت متمرکز کرده است تقریبا به طور انحصاری در رسیدگی به پایگاه خود را.

در حالی که coronavirus ادعا کرده است زندگی بیش از 54,000 آمریکایی, حذف بیش از 20 میلیون شغل و نقش برآب روال زندگی روزانه برای تقریبا همه تهمت است وارد حمله دموکرات ها. او را سرزنش رئیس جمهور سابق باراک اوباما و تیم خود دولت را شکست برداشت دعوا با خبرنگاران لفظی و پرتاب بمب به معنای هیجان خود را کور کرد.

در خصوص کشش خشن در هفته گذشته مغلوب ساختن پیشی جستن متعهد به نوار خارجی از ورود به کشور. منظور اجرایی مغلوب ساختن پیشی جستن در نهایت امضا شد کمتر شدید نسبت به او پیشنهاد شده اما هنوز به او فرصتی برای برجسته کردن اقدام در یک موضوع است که مرکزی به سیاسی خود را با نام تجاری.

چهار سال پس از مغلوب ساختن پیشی جستن اسیر کاخ سفید توسط کاملا نخ باریک پیروزی در بحرانی میدان نبرد متحده او شرط بندی است که بی امان تمرکز بر پایه عملکرد تکرار عملکرد. این یک مخاطره آمیز استراتژی به دلیل تهمت ایستاده در برخی از این کشورها نشان می دهد نشانه هایی از تضعیف. و کمی وجود دارد و شواهد نشان می دهد او به طور قابل توجهی گسترش درخواست تجدید نظر خود را در جاهای دیگر برای جبران آن آسیب پذیری.

این بیماری همه گیر را تغییر نداده است.

"آن drives me crazy, رک و پوست کنده از آنجا که بخشی از این رئیس جمهور است که به افزایش در بالا به چشم پوشی از برخی از چیزهایی که گفت:" آری فلایشر که در خدمت به عنوان دبیر مطبوعاتی کاخ سفید تحت ریاست جمهوری جورج دبلیو بوش که ولرم تصویب رتبه بندی افزایش یافت و پس از دست زدن به او از سپتامبر. حملات 11. "و من فکر می کنم در یک زمان مثل این باید او را ترک بسیاری از دستکش بر روی زمین و بالا. اما نه او."

فلایشر گفت که در حالی که ویروس محدودیت رئیس جمهور توانایی به سفر و سیاسی محیط زیست به مراتب بیشتر قطبی امروز از آن در اوایل 2000s مغلوب ساختن پیشی جستن در کاخ سفید می تواند با توسل به این کشور به عنوان یک کل با حوادث ارج نهادن به پزشکان و پرستاران و کارگران خط مقدم است که "ارسال مفید معنی سیگنال است که ما یک ملت و ما می توانیم یک بخش معنی دار."

مدرن دیگر رئیس جمهور باید نگاه به فراتر از مرزهای حزبی در زمان بحران یا تراژدی از جمله بیل کلینتون پس از Oklahoma City bombing رونالد ریگان پس از چلنجر شاتل فضایی انفجار و لیندون جانسون پس از جان اف کندی ترور شد.

"من تعجب دولت نیست و انجام این کار به عنوان" Fleischer گفت.

دیگر جمهوری خواهان به باور مغلوب ساختن پیشی جستن در حال پخش است آن را به سمت راست. استفان Bannon رئیس جمهور سابق رئیس استراتژیست معتقد است سال 2020 است "پایگاه انتخابات" سال و فکر می کند تهمت می تواند گسترش حمایت خود را به دلیل جدید "ناسیونالیسم" به دنیا آمد و در پی یک بیماری همه گیر است که در چین آغاز شد. او پیش بینی کرد آمریکایی ها خواهد تجمع در اطراف رئيس جمهور خود را در طول یک دوره بحران است.

"مغلوب ساختن پیشی جستن یک زمان جنگ رئیس جمهور" Bannon گفت.

مغلوب ساختن پیشی جستن را تصویب امتیاز باقی مانده است قابل ملاحظه ای ثابت در طول دوره ریاست جمهوری خود را با حدود 42 درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی گفته آنها تایید کار او را انجام می دهند به عنوان رئیس جمهور با توجه به آسوشیتد پرس-NORC مرکز عمومی امور پژوهش است. که حتی به عنوان بسیاری از سوال صحت اظهارات او و اعتقاد او است نه گوش دادن به کارشناسان بهداشت و درمان به اندازه کافی در طول بحران.

اما coronavirus تهدید کرده است که به بازنویسی کالج انتخاباتی نقشه و مغلوب ساختن پیشی جستن در مبارزات انتخاباتی تبدیل شده است نگران از دست دادن حمایت در چندین کلید نوسان متحده به خصوص فلوریدا و ویسکانسین. برخی از مشاوران اند اما نوشته میشیگان که تهمت دستگیر شده در سال 2016 با کمتر از 11,000 رای. او در حال حاضر قفل شده است و در دشمنی با دولت دموکراتیک فرماندار.

در سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن تهمت چهره presumptive دموکراتیک نامزد که وعده سراسر راهرو توسعه و عملی تجربه کرده و بر اساس مدیریت ممکن است به خوبی در چند میدانهای متحده در زمان بحران. که شامل آریزونا است که قریب به اتفاق حومه جمعیت مضطرب با ثابت تهمت درام توییتهایی و پایه بازی می کند.

"مردم در حال رفتن به دنبال ثبات" گفت: Doug Cole, a veteran جمهوری خواه عمل در آریزونا که مشغول به کار در جان مک کین در سال 2008 مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری. "بایدن می تواند سرمایه گذاری در آن است."

مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین مقامات که نخواست نامش فاش شود به توصیف استراتژی مبارزات انتخاباتی تاکید کرد که انتخابات هنوز شش ماه دور ابدیت در سیاست است. آنها اشاره کرد سنجی می تواند به اشتباه و یا تغییر دهید به خصوص اگر این بیماری همه گیر دیگر کم یا اقتصاد پرتاب ریباند. و به آنها گفت: این کمپین معتقد است که رای دهندگان اعتباری مغلوب ساختن پیشی جستن برای اقتصاد قوی قبل از همه گیر آمار حتی به عنوان آنها ابراز نگرانی کرد که او می تواند فشار برای باز کردن همه چیز بیش از حد به سرعت و هر که منجر به مرگ بخشوده خواهد شد توسط رای دهندگان در ماه نوامبر.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

اما وجود علائم هشدار دهنده. چند خواهان که تقلید مغلوب ساختن پیشی جستن 2016 استراتژی با تمرکز بر مهاجرت موفق به برنده شدن در کنگره و فرمانداران' نژادها.

"هر آنچه که تاثیر آن در افزایش مشارکت مردم در میان هسته حامیان آن افزایش واکنش رای حتی بیشتر گفت:" فرانک Sharry مدیر اجرایی لیبرال مهاجرت گروه حمایت از صدای آمریکا.

او اشاره کرد در سال 2017 ویرجینیا والی نژاد است که در آن ایران نامزد اد Gillespie سعی در پر نامزد رالف نرتهم با تبلیغات در مهاجرت. استراتژی معکوس به عنوان آن را در بسیاری از 2018 midterm نژادها.

جیسون میلر که در خدمت به عنوان مدیر ارتباطات برای مغلوب ساختن پیشی جستن 2016 کمپین مقابله که هفته گذشته فرمان اجرایی مهاجرت ممکن است درخواست تجدید نظر به پایه. اما او گفت: همچنین با هدف کمک به آمریکایی های آفریقایی تبار, اسپانیایی, زنان و مهاجران در حال حاضر در آمریکا از نظر قانونی که به طور معمول نگه دستمزد پایین تر شغل در یک درصد بالاتر از آن چیزی است که به طور معمول به عنوان رئیس جمهور را پایه.

مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین تلاش شده است به دور تراشه در دموکرات' استفاده با کسانی که در گروه های جمعیتی حتی به عنوان طرفداران شمارنده که اقلیت مهاجران رنج می برند بودن مانع از داشتن پدر و مادر و دیگر اعضای خانواده آنها در کشور است.

میلر همچنین در دفاع از رئیس جمهور امتناع از قرار دادن خرده سیاسی ریف گذشته در زمان بحران ملی با این استدلال که برخی از دعوا ارزش چیدن و مغلوب ساختن پیشی جستن در نظر گرفته خواهد شد و نه در جلسات روزانه اما چگونه این کشور در نهایت بهبود از بحران.

"او است که آوردن این کشور به همراه تعیین کننده اقدام و نتایج," او گفت:.

___

Lemire گزارش از نیویورک است. آسوشیتد پرس نویسنده نیکلاس Riccardi در دنور کمک به این گزارش.

دنبال Colvin و Lemire در Twtter در https://twitter.com/colvinj و https://twitter.com/JonLemire



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب