مغلوب ساختن پیشی جستن $4.8 تریلیون بودجه پیشنهادی revisits رد کاهش

واشنگتن - رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ارائه شده است $4.8 تریلیون انتخابات سال بودجه طرح بازیافت اس

توسط MINERALNEWS در 21 بهمن 1398

واشنگتن - رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ارائه شده است $4.8 تریلیون انتخابات سال بودجه طرح بازیافت است که قبلا رد کاهش به برنامه های داخلی مانند مواد غذایی و پزشکی به وعده یک بودجه متعادل در 15 سال — همه در حالی که با تقویت نظامی و خروج از مزایای مدیکر و امنیت اجتماعی دست نخورده.

مغلوب ساختن پیشی جستن مالی 2021 طرح به روز دوشنبه منتشر می شود, وعده دولت کسری بودجه خواهد تاج بالای $1 تریلیون تنها برای بودجه جاری سال قبل به طور پیوسته کاهش به سطوح قابل کنترل با تکیه بر, خوش بینانه, اقتصادی, پیش بینی نرخ بهره پایین تر و هزینه های مدرج به خارج از کشور عملیات نظامی و پیشنهاد کاهش به آژانس بودجه است که بر خلاف دو بودجه جداگانه معاملات امضا شده توسط مغلوب ساختن پیشی جستن.

بودجه "مجموعه دوره برای یک آینده ادامه داد: آمریکا تسلط و رفاه" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در یک پیام همراه با سند.

"وجود دارد که خوش بینی بود که در اینجا قبل از 63 میلیون آمریکایی از من خواست که برای آنها کار و تخلیه باتلاق" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: با توجه به یک کپی کامل از بودجه به دست آمده توسط آسوشیتد پرس. "در دهه های واشنگتن نخبگان به ما گفت که آمریکایی ها تا به حال هیچ چاره ای جز پذیرش رکود پوسیدگی و کاهش است. ما آنها را ثابت کرد اشتباه است. اقتصاد ما قوی است یک بار دیگر."

این طرح تا به حال هیچ شانسی حتی قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن استیضاح سوخته واشنگتن است. آن کاهش مواد غذایی, مزرعه, یارانه, پزشکی و وام های دانشجویی نمی تواند عبور زمانی که جمهوری خواهان کنترل کنگره بسیار کمتر در حال حاضر با لیبرال مجلس نانسی پلوسی D-کالیفرنیا تنظیم دستور کار است.

پلوسی گفت: جمعه شب که "بار دیگر رئیس جمهور است که نشان دهد چقدر کوچک او ارزش سلامت خوب است امنیت مالی و رفاه سخت کوش خانواده های آمریکایی است."

مغلوب ساختن پیشی جستن بودجه به شرح زیر آشنا فرمول که معاف سالمندان از کاهش به مدیکر و امنیت اجتماعی در حالی که هدف قرار دادن سود خالص ایمنی برنامه های فقیر داخلی برنامه هایی مانند انرژی پاک و وام دانشجویی یارانه ها. دوباره آن پیشنهاد به طور چشمگیری بریده بریده بودجه برای خارج از کشور عملیات نظامی برای نجات $567 میلیارد بیش از 10 سال اما می افزاید: 1.5 تریلیون دلار بیش از همان زمان خود را تا سال 2017 کاهش مالیات دائمی قانون است.

مغلوب ساختن پیشی جستن بودجه نیز تکه تکه در سال گذشته به سختی به دست بودجه مقابله بین کاخ سفید و پلوسی با تحمیل فوری 5 درصد کاهش به عدم دفاع سازمان بودجه تصویب شده توسط کنگره است. کاهش کاهش به آژانس حفاظت از محیط زیست و مصرف 700 میلیارد دلار از پزشکی بیش از یک دهه نیز nonstarters در کاپیتول هیل اما هر دو در کاخ سفید و دموکرات ها امیدوار هستند از پیشرفت در بهار امسال در داروهای تجویزی قیمت.

مغلوب ساختن پیشی جستن بودجه یک طرح نوشته شده و تحت واشنگتن قوانین به عنوان اگر او می تواند تصویب آن بدون کسب موافقت کنگره. آن متکی بر گلگون اقتصادی پیش بینی 2.8% رشد اقتصادی در این سال و 3 درصد بیش از مدت طولانی — در علاوه بر این به ادعای خیالی از آینده کاهش به برنامه های داخلی — به نشان می دهد که ممکن است به خم شدن کسری منحنی در مسیر درست است. اقتصاد رشد 2.1 درصد در سال گذشته.

که تردستی را قادر می سازد مغلوب ساختن پیشی جستن به قول whittle پایین $1.08 تریلیون دلار کسری بودجه به صورت مداوم بودجه سال و یک $966 میلیارد دلار کسری بودجه شکاف در 2021 سال مالی شروع Oct. 1 به $261 میلیارد دلار در سال 2030 با توجه به خلاصه جداول به دست آمده توسط آسوشیتد پرس. تعادل در می آیند 15 سال است.

واقعیت این است که هیچ یک مغلوب ساختن پیشی جستن دموکراتیک-کنترل خانه یا ایران برگزار شد سنا — هر گونه علاقه در مقابله با یک بیماری مزمن بودجه شکاف است که نیروهای دولتی به قرض 22 سنت از هر دلار در آن خرج می کند. کاخ سفید طرح پیشنهاد $4.4 تریلیون کاهش هزینه ها در طول دهه آینده.

مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاب مجدد کمپین در ضمن با تمرکز بر اقتصاد و تاریخی کم نرخ بیکاری در حالی که نادیده گرفتن دولت بودجه.

در کاپیتول هیل دموکرات ها کنترل خانه خود را دیده اند تعداد کسری آگاه "سگ آبی" کوچک در حالی که فهرستی از قانونگذاران طرفدار پر هزینه "مدیکر برای همه" و "سبز معامله جدید" پیشنهاد کرده است دارای عقاید. چای حزب جمهوری خواهان را تا حد زیادی رها شود تعریف شده است که حداقل در بخش خود موفق به تصاحب خانه یک دهه پیش.

تهمت نیز امضا دو گسترده تر بودجه معاملات کار می کرد توسط دموکرات ها و جمهوری خواهان برای خلاص شدن از کاهش هزینه های چپ بیش از یک شکست خورده سال 2011 بودجه خبر داد. نتیجه این شده است چشم ظاهر گذراندن سطوح برای دفاع — به حدود 750 میلیارد دلار در این سال — ها و دستاوردهای قابل توجهی برای داخلی برنامه های مورد علاقه دموکرات ها.

کاخ سفید انجام نشده زیادی برای جلب توجه به بودجه امسال انتشار هر چند مغلوب ساختن پیشی جستن نشان داده است طرح های مورد علاقه 2020 کلید میدان نبرد متحده مانند افزایش به 250 میلیون دلار برای بازگرداندن فلوریدا باتلاقی و حرکت در نهایت به کنار گذاشتن یک چند میلیارد دلاری هرگز-با استفاده از زباله های اتمی که سیاسی سم در نوادا است. کاخ سفید نیز به بیرون درز کلمه از $25 میلیارد پیشنهاد برای "احیای روستایی امریکا" با کمک های مالی برای دسترسی به اینترنت پهن باند و سنتی دیگر پروژه های زیربنایی مانند جاده ها و پل ها.

مغلوب ساختن پیشی جستن بودجه نیز وعده 3 میلیارد دلار افزایش به 25 میلیارد دلار برای ناسا به امید بازگشت فضانوردان به ماه و مریخ است. آن سیاهی یک افزایش تا 10 سال $1 تریلیون زیرساخت پیشنهاد اما $800 میلیارد دلار است که می آید از طریق موجود در سطح حمل و نقل برنامه های. این شامل متوسط مرخصی والدین برنامه ریزی و پشتیبانی توسط دختر اول Ivanka Trump و شامل 10 سال $130 میلیارد set-aside برای مقابله با هزینه های بالای داروهای تجویزی در این سال است.

مغلوب ساختن پیشی جستن ایالات متحده و مکزیک مرز دیوار خواهد دریافت 2 میلیارد دلار تخصیص بیش از ارائه شده توسط کنگره اما کمتر از 8 میلیارد دلار درخواست شده در سال گذشته است. مغلوب ساختن پیشی جستن به دیوار به اندازه کافی پول در دست به ساخت 1000 مایل (1,600 کیلومتر) از دیوار یک مقام ارشد دولت گفت: بسیاری از آن به دست آمده با استفاده از بودجه خود و انتقال قدرت. رسمی نخواست نامش فاش شود به بحث در مورد بودجه قبل از آن ساخته شده است.

کاهش دیوار درخواست راحتی می تواند راه را برای اقدام در تخصیص اسکناس در ایران-سنا برگزار شد که در آن مبارزه با بیش از سال گذشته به مراتب بزرگتر دیوار درخواست متوقف کار در هزینه های سالانه صورتحساب برای ماه می باشد.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

مغلوب ساختن پیشی جستن پیشنهاد کرده است متوسط تنظیمات به واجد شرایط برای منافع امنیت اجتماعی ناتواني و او پیشنهاد کاهش به مدیکر ارائه دهندگان خدمات از جمله بیمارستان اما هزینه واقعی راننده مدیکر و امنیت اجتماعی در حال انجام است بازنشستگی افزایش کودک رونق تولید و هزینه های مراقبت های بهداشتی است که در ادامه به سبقت گرفتن تورم.

با مدیکر و امنیت اجتماعی تا حد زیادی از روی میز مغلوب ساختن پیشی جستن است به جای تمرکز بر خدمات درمانی فراهم می کند که مراقبت به بیش از 70 میلیون فقیر و افراد معلول. باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا با موفقیت گسترش مدیکید در هنگام عبور از قانون مراقبت مقرون به صرفه از یک دهه پیش اما تهمت تایید شده است ایران قصد دارد — آنها موفق چشمگیری در سنا دو سال پیش به طور چشمگیری محدود کردن برنامه است.

مغلوب ساختن پیشی جستن آخرین مدیکید پیشنهاد گفت: دولت اجازه می دهد متحده که می خواهند انعطاف پذیری بیشتر در پزشکی قبول فدرال خود را به اشتراک گذاری به عنوان یک مبلغ یکجا; متحده برای ماندن در پزشکی سنتی 3% کلاه در هزینه رشد می کند. تهمت نیز احیای یک طرح رد شده توسط قانونگذاران در گذشته برای برش مواد غذایی تمبر هزینه های ارائه بسیاری از مزایای به عنوان محموله های مواد غذایی به جای پول نقد است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب