تهمت می پوشد ماسک برای اولین بار در طول والتر رید بازدید

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن عینک, ماسک, در طول سفر خود به والتر رید

توسط MINERALNEWS در 22 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن عینک, ماسک, در طول سفر خود به والتر رید ارتش ملی مرکز پزشکی در Bethesda, Md., در روز شنبه. پاتریک Semansky/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پاتریک Semansky/AP

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز شنبه عکس پوشیدن یک ماسک در سفر خود به والتر رید ارتش ملی مرکز پزشکی پس از چند ماه از امتناع از همین پزشکی کارشناس-توصیه می شود در صورت پوشش به منظور کمک به کند کردن گسترش coronavirus.

"من عاشق ماسک های مناسب در مکان های ناروا" گفت: صحبت با خبرنگاران در کاخ سفید قبل از سفر خود را.

مغلوب ساختن پیشی جستن معمول تمایل به پوشش دهان و بینی در عمومی شده است یک نقطه از جنجال در این کشور coronavirus بحران به خصوص که موارد COVID-19 ادامه به سنبله — به خصوص در حزب جمهوری خواه به رهبری متحده است.

قبل از مصرف کردن برای والتر رید مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او می خواهم "احتمالا" پوشیدن ماسک.

"من فکر می کنم زمانی که شما در یک بیمارستان به خصوص در آن محیط خاص که در آن شما در حال صحبت کردن به تعداد زیادی از سربازان و مردم است که در برخی موارد فقط جداول عامل من فکر می کنم این یک چیز بزرگ به پوشیدن ماسک" رئیس جمهور به خبرنگاران گفت:. "من هرگز در برابر ماسک, اما من معتقدم آنها باید در یک زمان و یک مکان."

مغلوب ساختن پیشی جستن در والتر رید برای بازدید از سربازان زخمی و متخصصان پزشکی در این مرکز است که تخصص در coronavirus مراقبت.

رئیس جمهور نشان داده بود در اوایل این هفته بود که او به احتمال زیاد یک ماسک به مرکز پزشکی برای جلوگیری از امکان آلوده کردن سربازان.

"شما در یک محیط بیمارستان, من فکر می کنم آن را بسیار مناسب چیز" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در طول پنج شنبه در مصاحبه با Sean Hannity در فاکس نیوز. "من هیچ مشکلی با یک ماسک. من فکر نمی کنم شما نیاز به زمانی که شما در حال آزمایش در همه زمان ها همه در اطراف شما تست شده است."

"اگر من با سربازان و مردم که شما می دانید من نمی خواهم به گسترش هر چیزی است."

مغلوب ساختن پیشی جستن است به طور خلاصه فرسوده یک ماسک قبل از ممکن است در طول یک سفر به یک فورد تسهیلات در میشیگان به درخواست رئیس شرکت بیل فورد و از مشاهده از رسانه ها و عکاسان است.

موضوع پوشیدن ماسک صورت تبدیل به یک سیاسی مسئله با وجود اثر خود را در کمک به کاهش سرعت گسترش ویروس مرگبار است. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری توصیه می کند افراد می پوشند نزدیک-اتصالات پارچه ماسک های عمومی برای کمک به جلوگیری از گسترش COVID-19 از ماسک پوشیدن فرد به دیگران است.

ایالات متحده ثبت کرده است بیش از 3 میلیون coronavirus عفونت و بیش از 130,000 آمریکایی درگذشت از ویروس.

تحقیقات اخیر نشان می دهد که گسترده تر, ماسک استفاده می تواند کمک به جلوگیری از بين 17,742 و 28,030 مرگ و میر در سراسر ایالات متحده قبل از اکتبر. 1.

بیش از 20 کشور در حال حاضر نیاز به ماسک صورت پوشیده می شود ، اما برخی از سخت ترین ضربه متحده به خصوص آریزونا و فلوریدا کاهش یافته است به صدور چنین دستورات در سطح ایالت.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب