مغلوب ساختن پیشی جستن هشدار 'یکی از سخت ترین هفته جلوتر است می گوید: به بریس برای بسیاری از مرگ'

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت می رسد به عنوان دکتر Anthony Fauci به نظر می رسد در طول یک Coron

توسط MINERALNEWS در 17 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت می رسد به عنوان دکتر Anthony Fauci به نظر می رسد در طول یک Coronavirus نیروی کار کنفرانس مطبوعاتی در کاخ سفید در 4 آوریل سال 2020 است. جیم واتسون/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم واتسون/خبرگزاری گتی ایماژ

به روز شده در 8:23 p. m. ET

در تیره و تار ارزیابی COVID-19 گیر جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در روز شنبه پیش بینی کرد که هفته آینده خواهد بود "یکی از سخت ترین هفته" از وقوع. در همان زمان رئیس جمهور ابراز نا امیدی با عوارض اجتماعی فاصله اقدامات مورد مصرف در اقتصاد گفت: "ما نمی توانیم اجازه این کار ادامه خواهد داد."

با داده های طرح موارد در مناطق مختلف هدف قرار دادن خود قله ظرف هفت روز رئیس جمهور به خبرنگاران گفت که ایالات متحده می تواند آن را مشاهده کنید مرگبارترین هفته پس از coronavirus شیوع آغاز شد.

"وجود دارد رفتن به یک مقدار زیادی از مرگ ، وجود خواهد داشت بسیاری از مرگ و میر" رئيس جمهور گفت: در یک جلسه مطبوعاتی کاخ سفید coronavirus نیروی کار.

حداقل 7,100 آمریکایی ها که در حال حاضر مرده در شیوع. در سراسر کشور بیش از 278,000 موارد تایید شده است بیش از هر کشور دیگر.

از او پرسیدند که بدترین روز وقوع خواهد شد دکتر دبورا Birx کاخ سفید coronavirus پاسخ هماهنگ کننده صحبت در مورد سه در نقاط در حال تماشا نزدیک ترین: دیترویت, لوئیزیانا و نیویورک. او گفت هر حال در حرکت صعودی منحنی های خود را از مرگ و این که مقامات پیش بینی آنها ضربه خود را به قله در شش تا هفت روز است.

رئیس جمهور گفت که ارتش ایالات متحده خواهد بود ارسال 1,000 پرسنل — پزشکان و پرستاران تنفسی کارشناسان و دیگران — به نیویورک فعلی کانون در ایالات متحده شیوع. او همچنین تبلیغ و تلاش برای کمک به ساختمان موقت بیمارستان ها وجود دارد.

اما مغلوب ساختن پیشی جستن به زودی چرخد و به استدلال او ساخته شده است که بارها و بارها گفت: "درمان نمی تواند بدتر از این ویروس است و این کشور باید دوباره باز به زودی. او در برابر تماس به صورت سراسری مستند و ابراز ناامیدی خود را که او می خواهم به تماشای عید پاک خدمات از یک لپ تاپ.

"در یک نقطه خاص" رئیس جمهور گفت: برخی سخت گیری در حال رفتن به باید ساخته شده" در مورد اجتماعی فاصله دستورالعمل در حال حاضر در محل برای بسیاری از کشور است.

رئيس جمهور در سخنان ایستاده بود در مقایسه با نیروی کار عضو Dr. Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی که با تاکید بر اهمیت اجتماعی فاصله در کاهش گسترش ویروس.

"اجازه دهید این را به بانک که کاهش آثار" Fauci به خبرنگاران گفت:.

"بعد از دو هفته فوق العاده مهم" گفت: Birx. "این لحظه ای به رفتن به فروشگاه مواد غذایی نه رفتن به داروخانه اما انجام همه چیز شما می توانید به نگه داشتن خانواده خود و دوستان خود را امن و این بدان معناست که همه انجام شش پا فاصله شستن دست خود را."

نصب تعداد موارد درخواست رئیس جمهور بار دیگر ترویج استفاده از هیدروکسی کلروکین یک داروی مورد استفاده در درمان لوپوس و جلوگیری از مالاریا که در حال آزمایش است به عنوان یک امکان coronavirus درمان است.

رئیس جمهور مورد انتقاد قرار گرفته به صورت اغراق اثربخشی این دارو باقی می ماند که در اوایل تست به عنوان یک درمان برای coronavirus. وجود شواهد که این دارو موثر است COVID-19 درمان و کارشناسان پزشکی هشدار می دهند که با استفاده از آن برای این منظور می تواند اگزوز منابع برای کسانی که به آن نیاز دارید.

تهمت نیز در زمان هدف در بیش از فرمانداران درخواست های خود را برای تجهیزات پزشکی — مهمترین پنکه. بدون ذکر نام خاص او را متهم فرمانداران از بازی سیاست و گفت: ترس از کمبود باعث شد متحده به "باد" درخواست.

"اگر یک دولت دارای هواکش که آنها می دانند که آنها در حال رفتن به نیاز آنها باید آنها را بارها و ما باید حرکت آنها را با دیگران" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در جلسه.

روز شنبه جلسه به دنبال اعلام روز جمعه که دولت قصد دارد برای جبران بیمارستان برای درمان بیمه بیماران مبتلا به کوروناویروس. که شده بود یک سوال کلیدی در طول هفته به عنوان نگرانی چگونه افرادی که نه بیمه خصوصی و نه واجد شرایط برای پزشکی خواهد پرداخت هزینه برای درمان و یا تست.

وزیر خزانه داری استیون Mnuchin قول داد برای دریافت پرداخت های مستقیم به آمریکایی ها در عرض دو هفته و یک هفته جلوتر از جدول زمانی اولیه. اما نگرانی های فراوان بر سر اینکه آیا خواهد شد که ممکن است با یک یادداشت پیش نویس توسط آمریکا نشان می دهد ممکن است تا زمانی که 20 هفته برای برخی از دریافت پرداخت.

عصر روز جمعه کاخ سفید اعلام کرد تهمت نامزد برایان میلر به عنوان ناظر از چند تریلیون دلاری هزینه های دولت فدرال در ارتباط با کروناویروس پاسخ تلاش است. آمریکا تا به حال به نام بیشتر برای نظارت بسته است.

این اقدامات اقتصادی به عنوان مراکز کنترل بیماری و پیشگیری اعلام کرد توصیه های جدید جمعه برای حفاظت شخصی در برابر سرایت.

CDC نشان می دهد مردم پوشیدن پارچه یا پارچه پوشش صورت در زمانی که در مکان های عمومی برای کمک به جلوگیری از گسترش این ویروس به خصوص توسط افراد بدون علامت. دستورالعمل نیست به خصوص مفصل و تهمت تاکید کرد که این یک داوطلبانه اندازه گیری. او گفت که او انتظار ندارد به پوشیدن ماسک صورت خود را.

در حال بارگذاری...



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن