تهمت می خواهد مبارزه با اوباما — "مراقب باشید آنچه شما می خواهید برای'?

بزرگنمایی این تصویر سپس رئیس جمهور اوباما و رئیس جمهور منتخب دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن لرزش دست ه

توسط MINERALNEWS در 29 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

سپس رئیس جمهور اوباما و رئیس جمهور منتخب دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن لرزش دست ها در طول انتقال در جلسه برنامه ریزی در دفتر بیضی شکل کاخ سفید در نوامبر 2016. جیم واتسون/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم واتسون/خبرگزاری گتی ایماژ

با جو بایدن در انتخابات است بنابراین میراث باراک اوباما و به نظر می رسد ما در مورد به دیدن یک throwdown بین آخرین جمهور و جاری است — و خود را در مقابل قطبی جهان بینی.

در میان انتقاد خود را از دست زدن به این بیماری همه گیر کوروناویروس رئیس جمهور تهمت شده است دروغ تخمگذار سرزنش اوباما برای خروج از "کمد برهنه" وقتی که می آید به ملی ذخایر اضطراری پزشکی, لوازم و تجهیزات.

و به تازگی تهمت و محافظه کاران در حال اجرا است با اتهامات بالقوه فعالیت های جنایی توسط دولت اوباما مقامات خود را برای دست زدن به نظارت که بعد منجر به تحقیق و گناه از مایکل فلین مغلوب ساختن پیشی جستن در سه هفته مشاور امنیت ملی. (وزارت دادگستری در حال حاضر می خواهد به رها کردن آن پرونده فلین.)

در هفته گذشته مغلوب ساختن پیشی جستن است توییتی "Obamagate" (خود را به عنوان یک پاسخ و یا به عنوان یک هشتگ) 18 بار. سه بار او را توییتی به سادگی "Obamagate!" با هیچ چیز دیگری.

نه تهمت و نه مقامات کاخ سفید شده اند قادر به شناسایی خاص جرم اما مطمئن کمک می کند تا آتش تا پایه.

اوباما بخشی به نظر می رسید به پاسخ در یک کلمه از خود گفت: "رای دادن."

و سپس در روز شنبه او بیشتر کلمات در طول دو مجازی شروع آدرس.

"[T]او همه گیر شده است به طور کامل و در نهایت پاره پشت پرده در این ایده است که بسیاری از مردمی را مسئول می دانم آنچه آنها در حال انجام" اوباما گفت: فارغ التحصیلان تاریخی سیاه و سفید کالج ها و دانشگاه ها. "بسیاری از آنها حتی تظاهر به صلاح باشد."

هنگامی که صحبت کردن به فارغ التحصیلی دانش آموزان دبیرستان او گفت: "آیا آنچه شما فکر می کنم درست است. انجام آنچه احساس می کند خوب چه راحت و چه آسان است که چگونه بچه های کوچک فکر می کنم. متاسفانه بسیاری از به اصطلاح grownups از جمله برخی با عناوین و مشاغل مهم هنوز هم فکر می کنم که راه — به همین دلیل است که همه چیز آنقدر خراب کرد."

مرسی.

و یک هفته پیش هنگامی که صحبت کردن به مقامات سابق دولت او به بیرون درز صوتی نشان داد که اوباما نام برنده را از دست داده و coronavirus یک "هرج و مرج مطلق فاجعه" و یک مثال از آنچه که اتفاق می افتد زمانی که یک "آنچه در آن برای من" طرز فکر "است operationalized در دولت ما."

فشرده در مورد سخنان اوباما یکشنبه تهمت گفت که او تا به حال آنها را شنیده ام اما اشاره کرد: "نگاه او بی کفایت رئیس جمهور که همه می توانم بگویم که به شدت بی کفایت."

به انجمن خوش آمدید 2020 انتخابات ریاست جمهوری است. Reelections همیشه یک رفراندوم در مورد رئیس جمهور نشسته. اما با بایدن, اوباما, معاون رئیس جمهور در بالای دموکراتیک بلیط آن را تا حدودی از یک همه پرسی اوباما بیش از حد.

و هیچ دلیلی برای مغلوب ساختن پیشی جستن به خواهید — و یا حتی نیاز به سعی و اوباما را چند گیره. در حال حاضر اوباما در میان محبوب ترین سیاستمداران در این کشور — و یکی از بالاترین رای گیری چهره های سیاسی (در کنار همسرش, میشل.)

آن را روشن و استارک انتخاب ارائه شده تا به رای دهندگان — و یک تهمت به نظر می رسد می خواهید به جلو و مرکز. او حتی توییتی جمهوریخواه در سنا قضائیه صندلی لیندزی گراهام که می گوید او می خواهد به برگزاری جلسات در فلین مورد تماس با اوباما به شهادت.

"آیا آن @LindseyGrahamSC فقط آن را انجام دهید" مغلوب ساختن پیشی جستن است. "نه بیشتر Mr. Nice Guy."

گراهام در پاسخ گفتن به خبرنگاران گفت او فکر می کند که "بد سابقه" برای وادار کردن رئیس جمهور سابق به شهادت و امر "باز کردن می توانید از کرم ها."

"من درک می کنم رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن سرخوردگی" گراهام گفت: قبل از هشدار "اما مراقب باشید آنچه شما می خواهید برای. فقط مراقب باشید که چه چیزی برای شما آرزو."


5 چیزهایی که برای تماشای

1. Coronavirus مرگ و میر روش 90,000: حدود 90000 نفر در حال حاضر تایید کرده اند از COVID-19 در ایالات متحده و اگر موارد جدید در حال کاهش و این کشور هنوز هم در سرعت 100.000 مرگ و میر ناشی از کوروناویروس قبل از پایان ماه.

که کاهش موارد جدید خبر خوبی است اما با دو سوم متحده به طور قابل توجهی آرامش بخش stay-at-home محدودیت کارشناسان نگران بالقوه تجدید حیات.

در حال بارگذاری...

"ما شاهد یک کاهش; بدون شک این چیزی است که خوب است برای دیدن" جفری شمن متخصص اپیدمیولوژی در دانشگاه کلمبیا نیویورک تایمز گفت. "اما آنچه ما همچنین شاهد است که بسیاری از مکان های راست بر روی لبه کنترل این بیماری است."

یکی دیگر از نشانه خوبی هر چند: رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو توییتی گفت: دولت در حال حاضر "تست بیشتر از ظرفیت نیویورکی در حال استفاده است." و او می خواهد نه تنها علامتی نیویورکی برای آزمایش اما همچنین کسانی که "در تماس با کسی که با COVID." که اولین گام در چه کارشناسان می گویند یکی از مهم ترین چیز به انجام سعی و حاوی ویروس — آزمون به عنوان بسیاری از مردم از جمله کسانی که بدون علائم به عنوان اغلب به عنوان امکان پذیر است.

بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت و معاون رئیس جمهور مایک پنس نگاه, به عنوان یک فیلم نقش رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو دادن یک کنفرانس مطبوعاتی در ماه آوریل است. جیم واتسون/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم واتسون/خبرگزاری گتی ایماژ

2. خواهد سنا را یک فشار دیگر برای تسکین بسته است؟: بهداشت در مقابل اقتصاد شده است تنش از آنجا آغاز مستندات. بیکاری و آمار تقریبا 15 درصد که بالاترین سطح از زمان رکود بزرگ. و به عنوان مرگ و میر مشخصی در آوریل 20 میلیون شغل از دست داده بودند. کنگره گذشت چهار تسکین بسته; دموکراتیک-چراغ خانه را تصویب کرده است اما جمهوری خواهان مجلس سنا و کاخ سفید — باید خودداری کردند در پنجمین عمده بسته است. "ما هنوز احساس ضرورت اقدام بلافاصله" رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل R-Ky., گفت: در هفته گذشته.

در روز سه شنبه وجود دارد می تواند وضوح بیشتر بر روی وضعیت اقتصادی و چه بیشتر دولت در حال برنامه ریزی برای انجام به پشتیبانی مردم و اقتصاد در هفته های آینده زمانی که وزیر خزانه داری استیون Mnuchin و فدرال رزرو صندلی جروم پاول به نظر می رسد قبل از سنا کمیته امور بانکی به عنوان مورد نیاز توسط مراقبت عمل می کنند.

3. برای خرید اینترنتی از بازرسان به طور کلی اخراج: شلیک وزارت امور خارجه بازرس کل استیو Linick — اعلام کرد در یک شب جمعه که خبر بد می رود به خاک سپرده شود در واشنگتن — بالا بردن سوالات بیش از پاسخ. Linick چهارم بازرس کلی مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به دنبال حذف در شش هفته. یک دموکرات کنگره aide گفت NPR میشل Kelemen که Linick دنبال شد به وزیر امور خارجه مایک Pompeo را انجام.

این حرکت باعث جمهوریخواه سنسور. میت رامنی سوزان کالینز و چاک Grassley به سوال مغلوب ساختن پیشی جستن انگیزه. رامنی گفت: حرکت "لرز" IGs' ضروری استقلال و به نام حرکت "یک تهدید برای پاسخگو دموکراسی است." کالینز گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن به حال ارائه نشده است "نوع توجیهی برای حذف ... مورد نیاز" توسط قانون است. Grassley با اشاره به این که "نوشته شده است دلیل" "مورد نیاز" و "کلی عدم اعتماد به نفس به سادگی کافی نیست." اما چه جمهوری خواه سنا را برای حفظ پاسخگویی است که آنها می گویند تهمت و تهدید است یا نه مطیع ، تا کنون در طول مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات ریاست جمهوری آن را انجام داده به او را نگه دارید در چک.

4. مجلس سنا خواهان حرکت پیش رو با هانتر بایدن پروب: روز چهارشنبه مجلس سنا کمیته امنیت داخلی خواهد رای در یک احضاریه به ستاره آبی استراتژی. که یک شرکت است که مشغول به کار با انرژی اوکراین شرکت Burisma که استخدام بایدن پسر, شکارچی برای نشستن بر روی هیئت مدیره خود را. سناتور جمهوریخواه به دنبال به اینکه ستاره آبی "به دنبال اهرم هانتر بایدن عضویت در هیئت مدیره برای Burisma." اسمش را استیضاح میکند.

با رامنی سیگنالینگ او را به رای دادن به نفع این حکم آن است که انتظار می رود به تصویب NPR فیلیپ سارکوم و کلودیا Grisales گزارش.

5. دیوان عالی کشور نظرات دوشنبه: دیوان عالی کشور است که انتظار می رود به موضوع نظرات دوشنبه. ما در حال نگه داشتن یک چشم را برای یک جامعه اشتغال, تبعیض مورد, و همچنین به عنوان که آیا دادگاه فکر می کند مغلوب ساختن پیشی جستن دولت عمل قانونی در خاموش کردن این اقدام معوق برای ورود دوران کودکی یا IF برنامه. زمانی که DACA مورد استدلال بود در پاییز گذشته دادگاه محافظه کار اکثریت به نظر می رسد این امر همراه با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت. هر دو از این تصمیم منتشر می تواند در هر زمان در چند هفته آینده.


در (مجازی) کمپین بلیزرز

  • رئیس جمهور انتخاب مجدد کمپین اتحاد حوادث هر شب این هفته از جمله "زنان برای مغلوب ساختن پیشی جستن توانمند ساعت" در شب چهارشنبه.
  • در میان بایدن حوادث او دارای مجازی رویدادهای مهم میدان نبرد ایالت ویسکانسین روز چهارشنبه از جمله مجازی رالی در میلواکی است.

نقل قول از آخر هفته

"بعد از انعکاس من به این نتیجه رسیدند که شرایط نمی قرض خود را به موفقیت من به عنوان یک نامزد برای ریاست جمهوری در سال جاری و بنابراین من نمی خواهد گذاشت."

-- تشکر. جاستین Jalbi میشیگان اعلام از طریق توییتر پایان عمر کوتاه آزادیخواه پیشنهاد برای ریاست جمهوری. وجود دارد مقدار دموکراتیک wringing دست که Jalbi می تواند هزینه بایدن آرا به خصوص در میشیگان.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن