مغلوب ساختن پیشی جستن پیاده روی خود را آتش زا, مینیاپولیس, 'اراذل و اوباش' پست

واشنگتن - رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در تلاش است تا راه رفتن خود را پس از نیمه شب "اراذل و اوباش"

توسط MINERALNEWS در 10 خرداد 1399

واشنگتن - رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در تلاش است تا راه رفتن خود را پس از نیمه شب "اراذل و اوباش" صدای جیر جیر در مورد مینیاپولیس معترضان که اضافه شده به خشم بیش از پلیس با قتل یک مرد سیاه و سفید.

مغلوب ساختن پیشی جستن را تکرار محکومیت کشتار و کمک رسانی به خانواده مرد بود یک تغییر مشخص در تن خود را زودتر از نظرات که همچنین به استناد مدنی-حقوق-عصر عبارت مملو از نژادپرستانه لایههای.

"هنگامی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود," مغلوب ساختن پیشی جستن نوشته بود در یک صدای جیر جیر که به سرعت پرچم توییتر به عنوان نقض قوانین برابر "ستایش خشونت است." مغلوب ساختن پیشی جستن بعد گفت: نظرات خود را به حال شده است غلط. "رک و پوست کنده به این معنی که وجود دارد را غارت مردم شات و آنها می میرند" او گفت:.

مغلوب ساختن پیشی جستن whiplash نظرات پس از معترضان را به آتش کشیدند یک مینیاپولیس ایستگاه پلیس در روز پنج شنبه شب دربندی سه روز سوزاننده تظاهرات بیش از مرگ جورج فلوید که دستگیر شد در تصویری شفاعت هوا به عنوان یک افسر پلیس به زانو در گردن او برای بیش از هشت دقیقه است.

و آنها تأکید تهمت پیچیده رابطه با مسابقه به عنوان او تلاش می کند برای حفظ قانون و نظم گوشته در حالی که به دنبال به درخواست تجدید نظر به رای دهندگان در انتخابات سال است. آنها همچنین بر امتناع خود را برای جلوگیری از جنجال و یا صرفنظر کردن از انظار حتی به کتک ملت در تلاش برای ایجاد حس از دیگری به قتل و قرقره بیش از نصب COVID-19 مرگ و میر.

مغلوب ساختن پیشی جستن در توییت خود قرض عبارت یک بار استفاده شده توسط سابق میامی رئیس پلیس والتر Headley در سال 1967 سخنرانی ترسیم گروه خود را تلاش برای "مبارزه با جوان اوباش را که گرفته اند با استفاده از حقوق مدنی کمپین." در سخنرانی Headley گفت: بخش موفق بوده است "از آنجا که من اجازه دهید کلمه فیلتر پایین که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود."

"ما مهم نیست که متهم به خشونت پلیس" او گفت: در همان سخنرانی با توجه به گزارش های خبری از زمان.

مغلوب ساختن پیشی جستن و پس از ساعت ها از واکنش گفت: جمعه شب که او غافل از ریشه های عبارت. "اما من شنیده ام آن را برای یک مدت زمان طولانی به عنوان بسیاری از مردم. و رک و پوست کنده به این معنی که وجود دارد را غارت مردم شات و آنها می میرند" او گفت:.

تهمت نیز نشان داد که او تا به حال شده است در تماس با فلوید خانواده به عنوان او ادامه داد: برای محکوم کردن شرایط مرد را به قتل که او به نام "وحشتناک توهین به پلیس و به پلیس."

"من فقط بیان من غم و اندوه" مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت:. "او فوق العاده ای درد بدیهی است و نمی توانستم نفس بکشم. و آن را بسیار آشکار است برای کسی که آن را تماشا کردند."

هنوز مغلوب ساختن پیشی جستن به نام در اعتراض به نگه داشتن خود را در تظاهرات صلح آمیز است.

"خانواده جورج به حق و عدالت و مردم از مینه سوتا حق دارند در امنیت زندگی می کنند," او گفت:. "قانون و نظم پیروز خواهد شد."

انتقاد از مغلوب ساختن پیشی جستن توییت شده بود سریع با presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری رقیب جو بایدن گفت که "هیچ وقت برای آتش زا توییتهایی هیچ وقت به تحریک خشونت."

"این مفید نیست" گفت: مینه سوتا را به لیبریا تیم Walz. "هر چیزی که ما را به اضافه کردن سوخت به آتش که واقعا به چالش کشیدن."

تشکر. امانوئل ساطور D-Mo. گفت که این کشور به تصویب گریم نقطه عطف بیش از 100,000 COVID-19 مرگ مغلوب ساختن پیشی جستن به حال از دست رفته یک فرصت برای کمک به مردم در مقابله با "ویروس: یکی از coronavirus و دیگر ویروس نژادی animus."

مغلوب ساختن پیشی جستن شده است متهم به تحریک تنش های نژادی و بهره برداری بخش برای منافع شخصی پس از مدتها قبل از او برای رئيس جمهور شروع با صفحه تبلیغات او در سال 1989 خواستار مجازات مرگ برای پارک مرکزی پنج, پنج مرد جوان از رنگ بودند که به اشتباه به جرم آزار یک هل دهنده.

مغلوب ساختن پیشی جستن — که به ندرت دارای زبان خود — شده است سکوت در چهره یک لیست طولانی از مشخصات بالا, قتل توسط پلیس از مردان سیاه و سفید از جمله اریک گارنر که قرار داده شده در یک سبد و که مرگ عبارت "من نمی توانم نفس بکشم" شد rallying cry برای زندگی مهم جنبش است. (مغلوب ساختن پیشی جستن است به جای استناد این واژه در موارد متعدد به مسخره رقبای سیاسی حتی آوردن دست خود را به گردن خود برای اثر دراماتیک است.)

او سال ها وقت صرف نرده در برابر NFL quarterback khezri و دیگر بازیکنان به صورت زانو زدن در طول سرود ملی در اعتراض به نژادی و بی عدالتی و خشونت پلیس. و در یکی از سخنرانی او به نظر می رسد مدافع خشن تری درمان افراد در بازداشت صحبت زیرکی پلیس تمرین از محافظ سر دستبند مظنون به عنوان آنها در حال قرار داده شده در اتومبیل های گشت.

در همان زمان, تهمت و مبارزات انتخاباتی خود سعی کرده اند به تاخت و تاز با آمریکایی ها به خصوص پس از بایدن پیشنهاد هفته گذشته که رای دهندگان که حمایت از تهمت "نیست،" یک بستر دموکراتیک پایه سیاه و سفید آمریکایی ها بعید است که به آغوش تهمت یکهو اما مبارزات انتخاباتی خود معتقد است حتی یک حاشیه تغییر می تواند یک تفاوت — و ارسال پیام به سفید رای دهندگان مضطرب در مورد رئیس جمهور متهم شد.

در ضمن ناآرامی های پیچیده تهمت کمپین قصد دارد برای مینه سوتا یکی از کلیدی نوسان متحده او امیدوار به پیروزی در ماه نوامبر.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

توییتر تصمیم به پرچم مغلوب ساختن پیشی جستن tweet — بار دوم آن را عمل کرده است در این هفته یک روز پس از او امضا فرمان اجرایی به چالش کشیدن رسانه های اجتماعی غول حفاظت در برابر دعاوی او به عنوان متهم در آن خفقان محافظه کار صدای. این برچسب هشدار دهنده مانع از صدای جیر جیر از اشتراک گذاشته و یا دوست داشت هر چند که هنوز هم می تواند مشاهده شده توسط کاربران. کاخ سفید در تلاش برای دامن انسداد اعلان مجدد پیام خود را در آن حساب رسمی توییتر صبح جمعه. توییتر به سرعت پرچم که صدای جیر جیر بیش از حد متهم کاخ سفید از ترویج خشونت.

حامیان رئیس جمهور خودداری کردند در حال حرکت است.

مغلوب ساختن پیشی جستن مدیر کمپین براد Parscale متهم به رسانه بایدن و دیگر دموکرات ها از "هدفمند بد نمایش دادن آنچه رئیس جمهور گفته بود و نشان یک بار دیگر که آنها ناتوان از مقاومت در برابر پایگاه خود را ضربه تقسیم آمریکایی ها تنها با هدف سیاسی و به دست آوردن اعتبار و کابل اخبار سود است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب