تهمت قول به وتوی لایحه دفاعیه اگر آن را حذف مؤتلفه نام از پایگاه های نظامی

بزرگنمایی این تصویر این برنی بک دروازه در فورت هود تگزاس. تلاش برای حذف مؤتلفه نام از پایگاه های نظا

توسط MINERALNEWS در 11 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

این برنی بک دروازه در فورت هود تگزاس. تلاش برای حذف مؤتلفه نام از پایگاه های نظامی گسترده حمایت هر دو حزب در هر دو مجلس کنگره است. رئیس جمهور تهمت است و تعهد به حق وتو لایحه دفاعیه در صورت ارائه باقی می ماند. درو آنتونی اسمیت / گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
درو آنتونی اسمیت / گتی ایماژ

رئیس جمهور تهمت افزایش است مبارزه خود را با کنگره بیش از یک گسترده هر دو حزب تلاش برای تغییر نام تاسیسات نظامی که به نام آمار و ارقام از کنفدراسیون تهدید به وتو سالانه لایحه دفاعیه اگر آن را شامل ارائه.

سنا در حال حاضر بحث دفاع ملی مجوز عمل می کنند که در حال حاضر شامل ارائه حمایت اکثر اعضای مجلس سنا پنل. در همین حال یک گروه دو حزبی از قانونگذاران مجلس است که به دنبال برای اضافه کردن تغییر به عنوان بخشی از مذاکرات جاری برای آن نسخه از دفاع از قانون.

رهبر اقلیت سنا چاک شومر D-n. y., به نام تهمت و تهدید "معمولی هیاهو" و مطمئن باشید همکاران خود دفاع لایحه هنوز تصویب با رهنمود دست نخورده است. مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته تهدید تنها چند ساعت پس از شومر جرأت او را یک گام به عنوان یک نتیجه از کنفدراسیون نامگذاری مسئله است.

مغلوب ساختن پیشی جستن zeroed در حمایت از سنا متمم سناتور. الیزابت وارن D-Mass., با نژادی لکه دار کردن. کمیته نیروهای مسلح سنا به تصویب رسید وارن ارائه در ماه گذشته اما وجود دارد برخی مخالف اعضای پانل که مخالف بودند.

اصلاح خواهد ایجاد یک کمیسیون متهم با صدور توصیه هایی برای تغییر نام ارتش تاسیسات که خرس مؤتلفه نام. پنتاگون را سه سال به نصب این تغییرات از جمله حذف از دیگر مؤتلفه نام ها و نمادها از کشتی های هواپیما, خیابان ها و دیگر وزارت دفاع اموال.

"این مؤتلفه سربازان که خیانت های ایالات متحده برای مبارزه با کنفدراسیون بودند مبارزه برای نهاد برده داری. ساده. ساده است. زشت" وارن گفت: در طبقه سنا در روز دوشنبه. "وقت آن است که برای قرار دادن نام این رهبران که جنگیدند و کشته شدن سربازان آمریکایی در دفاع از یک انحرافی نسخه از امریکا که به آن تعلق دارند به عنوان پانوشت در تاریخ ما کتاب نمی پوشاندند در کشور ما مهم ترین تاسیسات نظامی.

شومر باقی ماند و با اعتماد به نفس به عنوان مبارزه با نقل مکان به توییتر. "اجازه دهید من یک پیش بینی: برای اولین بار است که ارائه خواهد شد و نه تغییر در این لایحه آن را به عنوان حرکت از طریق مجلس نمایندگان و مجلس سنا. دوم اجازه دهید من پیش بینی رئیس جمهور تهمت نمی خواهد وتوی لایحه که شامل افزایش حقوق را برای سربازان ما و مهم برای حمایت از ما نظامی" شومر گفت.

عظیم سالانه لایحه, مجموعه, مجموعه سیاست پنتاگون و نظامی اعضای یک است که به دلیل اندازه و اهمیت عبور اکثریت تقریبا هر سال است. این شامل همه چیز از برنامه های در تقویت نیروهای نظامی سطوح و تجهیزات به پرداخت را افزایش می دهد.

در حال حاضر کاخ سفید حفر شده در اوایل این ماه در جایگاه فعلی اسامی تعدادی از پایگاه های ارتش به نام مؤتلفه فرماندهان از جمله Robert E. Lee که با فرمان مؤتلفه ارتش Braxton براگ اسم ارتش عظیم کارولینای شمالی نصب و راه اندازی و دیگران. مغلوب ساختن پیشی جستن را وتو تهدید در حال حاضر به شدت در این مبارزه.

تگزاس جمهوریخواه ایالت John Cornyn شد برگزاری امیدوارم که روز شنبه گفت: این امکان وجود دارد که این ماده می تواند به بهینه سازی در یک راه را به نفع خود مغلوب ساختن پیشی جستن را تصویب.

"شما می دانید که ما باید یک راه طولانی برای رفتن به ☀ لایحه انجام شود در وهله اول و در آنجا یک کنفرانس, کمیته," او گفت. "پس وجود دارد بسیاری از مکان ها در طول راه که در آن ما می توانیم است و امیدوارم در این راه رئیس جمهور به توافق برسند."

اما کنگره سیاه پارلمانی رئیس کارن باس, D-کالیفرنیا پیوست شومر در رد تهمت را صدای جیر جیر در یک کنفرانس مطبوعاتی در طرح قانونی برای پیشبرد برابری نژادی در این کشور است.

"رئیس جمهور است گفت: او در حال رفتن به آن را وتو اما ما می دانیم که ما هیچ وقت نمی دانید آنچه که رئیس جمهور در حال رفتن به انجام از یک دقیقه به بعد" باس گفت. "من می خواهم برای پیدا کردن آن سخت و فشرده است که او را در واقع حق وتو که لایحه به دلیل او می خواهد به خائن را ادامه دهد که در نام ما نهادهای نظامی."

این بحث نیز برجسته رشد خلیج فارس بین رئیس جمهور و حتی اعضای حزب خود او وقتی که می آید به تجدید نظر در آمریکا مراسم تجلیل از نمادهای کنفدراسیون برجسته دردناک فصل نژادی و بی عدالتی در تاریخ ایالات متحده است.

جمهوری خواهان از جمله رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل R-Ky., و خانه رهبر اقلیت Kevin McCarthy, R-کالیفرنیا تا به حال ابراز حمایت از این حرکت به تغییر نام 10 پایگاه ارتش به نام مؤتلفه فرماندهان. بسیاری از نامگذاری شدند در اطراف جنگ جهانی اول پس از جنگ بخش تصمیم گیری است که در شمال تاسیسات می توان نام برد برای رهبران اتحادیه و آنهایی که در جنوب می توان نام برد برای Confederates.

"من فکر نمی کنم نام تسهیلات باید به چیزی که تفرقه و یا توهین آمیز به مردم به خصوص اگر وجود دارد جایگزین بهتری برای آن وجود دارد اما به عنوان یک فرایند به آن" فلوریدا جمهوری خواه ایالت و سناتور " مارکو روبیو به خبرنگاران گفت:. "من شخصا هیچ مشکلی تغییر نام پایگاه. ما باید مقدار زیادی از نظامی آمریکایی قهرمانان ما می توانید نام این چیزهایی که پس از."

اما برخی از توافق اعضا از جمله بهداشت ، جیم Inhofe رئیس کمیته نیروهای مسلح سنا گفت: وارن زبان به نیروی پنتاگون برای ایجاد تغییرات بیش از حد می رود.

"بیایید حفظ تاریخ ما" Inhofe به خبرنگاران گفت: در اوایل روز سه شنبه.

روز چهارشنبه دیابت جاش هاولی R-Mo. گفت: او حمایت اصلاح نرم وارن ارائه — اجازه می دهد تا یک کمیسیون تنها توصیه هایی را — که می تواند به کاستن از مغلوب ساختن پیشی جستن و نگرانی است.

"من امیدوارم که ما می خواهیم یک رای در آن است. من فکر می کنم که مراقبت از مسائل است که رئیس جمهور به نظر می رسد" هالی گفت.

خانه در حال حرکت است به جلو با دو حزبی ارائه آن را به عنوان کار می کند در دفاع از آن لایحه و آن را در طبقه بعد از این تابستان.

تشکر. همین بیکن R-نبراسکا دریایی کهنه گردد دو حزبی پیشنهاد با تشکر. آنتونی براون D-Md., که تغییر نام پایگاه نام Confederates. عضو کمیته نیروهای مسلح مجلس بیکن فکر می کند که اکثریت قریب به اتفاق جمهوری خواهان مجلس را به پشتیبانی از اندازه گیری.

"من همیشه فکر می کنم آن را درست" بیکن گفت NPR در روز سه شنبه پیش از مغلوب ساختن پیشی جستن را وتو تهدید. "به خصوص پایگاه نامگذاری شد در طول Jim Crow جنوبی عصر و آن را انجام نداده احترام به آمریکایی های آفریقایی تبار از جنوب. آن را برای دلجویی از Jim Crow دولت ها از آن دوران. پس دوباره من فکر می کنم برای احترام به ما اقلیت جمعیت در کشور ما, من فکر می کنم آن را درست انجام دهد."

این نسخه مستقل از این قانون بیش از دو دوجین حامیان مالی از جمله دو ایلینوی جمهوری خواهان مظنونان حمله به دانشگاه آدم Kinzinger و جان Shimkus که هر دو نظامی جانبازان.

قهوه ای بازنشسته ارتش که مستقر شده و آموزش دیده در چندین پایگاه به نام کنفدراسیون ارقام یک عضو کنگره سیاه حزبی که او نیز نشسته بر روی نیروهای مسلح پنل. او گفت که او شنیده از چند خواهان که به او گفته اند که آنها می خواهند برای دیدن اندازه گیری منتقل می کند.

"وجود دارد بسیار بیشتر آگاهی امروز از نمادها و آثار تاریخی و نام" براون گفت. "من فکر می کنم شما باید درصد بالاتری از مردان و زنان در لباس امروز که می توانم به شما بگویم که به طور کلی برگ بود و به همین دلیل آن را نامناسب و به نام او بر یکی از عمده طرح نیروی سیستم عامل از ارتش ایالات متحده یک نهاد است که باید با افتخار در شمول و تنوع و وحدت و نه در نمادهایی است که تقسیم کرده اند ما در طول سال."

براون گفت: او به دنبال در سراسر خدمات به حذف مؤتلفه نماد و یا نام از امکانات نظامی و وزارت دفاع امکانات.

برای مثال, قهوه ای اشاره کرد, نیروی دریایی به ارزیابی مجدد نام یکی از کشتی های جنگی خود را به رزمناو USS Chancellorsville است که نام مؤتلفه ، روز چهارشنبه نیروهای مسلح کمیته تایید یکی از براون اصلاحات به حذف هر گونه مؤتلفه پرچم از وزارت دفاع خواص.

NPR Kelsey اسنل کمک به این داستان

NPR کنگره خبرنگاران Kelsey اسنل و فیلیپ سارکوم کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب