مغلوب ساختن پیشی جستن بازديد لس آنجلس امروز: آنچه شما نیاز به دانستن

دو هفته قبل از کالیفرنیا اولیه انتخابات دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است به سمت آبی وزارت امور خارجه روز شنبه

توسط MINERALNEWS در 29 بهمن 1398

دو هفته قبل از کالیفرنیا اولیه انتخابات دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است به سمت آبی وزارت امور خارجه روز شنبه برای چهارمین بار در انتخابات ریاست جمهوری و تنظیم شده است برای دیدار با برگزارکنندگان بازی های المپیک 2028 قبل از حضور در جمع آوری کمک های مردمی شام در بورلی هیلز.

رئیس جمهور در حال آماده سازی برای دیدار لس آنجلس از لاس وگاس در روز سه شنبه بعد از ظهر.

اداره پلیس لس آنجلس هنوز نمی باید یک لیست از جاده ها تحت تاثیر مغلوب ساختن پیشی جستن را ببینید. اما بورلی هیلز پلیس گفت: CBS که هلال درایو خواهد بود تعطیل بین شمال و جنوب بلوار سانتا مونیکا از ساعت 10 صبح تا 10 شب

با توجه به کاخ سفید مغلوب ساختن پیشی جستن برنامه ریزی شده است برای دریافت به روز رسانی در آماده سازی برای بازی های المپیک تابستانی که انتظار می رود به هزینه حدود 6.9 میلیارد دلار است. سازمان برنامه را به استفاده از امکانات موجود مانند Staples Center, Pauley غرفه و رز باول.

تبلیغات

در چهارشنبه مغلوب ساختن پیشی جستن در حال برنامه ریزی برای دیدار با رهبر اقلیت کوین مک کارتی در بیکرزفیلد "به صحبت با سخت کار کشاورزان در دره مرکزی در مورد تلاش ها به طور چشمگیری بهبود عرضه و تحویل آب در کالیفرنیا و دیگر کشورهای غربی" کاخ سفید گفت.

مک کارتی استقبال مغلوب ساختن پیشی جستن را ببینید در حالی که صحبت های جمعه در رادیو فردا.

"ما یک نگرانی واقعی در کالیفرنیا به خاطر ارسال می کنیم بسیاری از ما آب را به اقیانوس [به جای] ارسال آن به جنوب کالیفرنیا به ما مزارع در San Joaquin Valley و دیگران" مک کارتی گفت. "این رئیس جمهور کار کرده است تا حد زیادی با استفاده از علم و نه بر اساس سیاست اما در علم — اجازه می دهد تا به بیش از که آب ماندن با کالیفرنیا و آمریکا به مطمئن شوید که ما در حال امن در تامین مواد غذایی ما همانطور که ما حرکت رو به جلو است."

بعد از چهارشنبه تهمت بازدید رانچو مایراج در کنار رودخانه شهرستان برای جمع آوری کمک های مالی رویداد گلف توسط اوراکل رئیس لری الیسون است. او سپس پرواز ققنوس یک شنبه شب کمپین تجمع قبل از رفتن به کلرادو اسپرینگز., برای تجمع در روز پنج شنبه و گردان به لاس وگاس برای دیگری در روز جمعه.

تبلیغات

با توجه به یک رویداد دعوت به دست آمده توسط خورشید کویر, حامیان می توانید با پرداخت 100.000 دلار برای تفرج گلف و فرصت عکس با مغلوب ساختن پیشی جستن و یا 250.000 دلار برای اضافی دور میز بحث و گفتگو. کمک به ناروا "پیروزی" کمک های مردمی کمیته مربوط به مغلوب ساختن پیشی جستن مبارزات انتخاباتی کمیته ملی حزب جمهوری خواه و دولت جمهوری خواه فصل است.

مغلوب ساختن پیشی جستن آخرین بازدید کالیفرنیا در ماه سپتامبر با سفر به پالو آلتو در لس آنجلس و سن دیگو. در این سفر او با انتقاد از دولت بی خانمانی بحران و بازدید از منطقه مرزی از Otay مسا که جدا سن دیگو از مکزیک و ملاقات با مقامات ایالات متحده گمرک و حفاظت مرزی و وزارت دفاع است. او در طول سفر با او ملاقات با معترضان و هواداران است.

در حالی که در لس آنجلس در آن دیدار مغلوب ساختن پیشی جستن در آنجا ماند و در این بین قاره ای لس آنجلس مرکز شهر داخل Wilshire Grand مرکز آسمان خراش.

آسوشیتد پرس کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب