مغلوب ساختن پیشی جستن بازديد CDC پس از Coronavirus نگرانی پرتاب برنامه به هرج و مرج

بزرگنمایی این تصویر در CDC رئیس جمهور تهمت دارای یک تصویر از coronavirus به سلامت بالا مقامات او را

توسط MINERALNEWS در 17 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

در CDC رئیس جمهور تهمت دارای یک تصویر از coronavirus به سلامت بالا مقامات او را در یک تور از یک آزمایشگاه که در آن آزمون در حال توسعه است. جیم واتسون/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم واتسون/خبرگزاری گتی ایماژ

به روز شده در 7 p. m. ET

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه متوقف شد و در در آتلانتا ستاد از مراکز کنترل بیماری و پیشگیری سازمان marshaling پاسخ به کروناویروس — عمده سیاسی آزمون برای دولت او.

سفر خود را تقریبا از خط خارج توسط coronavirus نگرانی و سیگنال های مختلط در مورد آنچه اتفاق می افتد ایجاد شده در دوباره خاموش-دوباره درام که بازی کردن در مقابل دوربین های تلویزیونی. هرج و مرج تصور برخورد با کاخ سفید در تلاش برای نشان می دهد که بحران بهداشت عمومی تحت کنترل است.

"آن را به پایان خواهد رسید. مردم را به آرامش" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

مغلوب ساختن پیشی جستن و مقامات خود را یک زن 47 دقیقه بداهتا کنفرانس خبری در پاسخ دادن به سوالات هر دو علمی و سیاسی است.

مغلوب ساختن پیشی جستن ناودان جی Inslee دموکراتیک فرماندار دست و پنجه نرم کردن با یک شیوع در دولت خود را. معاون رئیس جمهور مایک پنس در حال صرف زمان با Inslee در روز پنج شنبه و ستایش کار خود را.

"که فرماندار یک مار" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: grousing که او انتظار می رود Inslee خواهد بود انتقادی از کار دولت او در حال انجام در coronovirus. "مایک ممکن است خوشحال اما من نه.

و لحظات قبل از پنس در کاخ سفید جلسه somberly اعلام کرد که برخی از 2500 مسافر رشته در گرند شاهزاده خانم کروز کشتی سواحل کالیفرنیا خواهد بود را به زمین آزمایش می شود و قرنطینه — مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او را به جای آنها اقامت در کشتی.

"تعداد ما در حال رفتن به رفتن" او شکایت با اشاره به تعداد موارد coronavirus. پنس گفت: از 46 آزمایشات انجام شده تا کنون 19 خدمه و دو مسافر را آزمایش مثبت است. (خدمه باقی خواهد ماند و در قرنطینه در کشتی.)

کاخ سفید با دقت صحنه یک سری از رویدادهای این هفته سعی کنید به نشان می دهد که از آن گرفته شده بود مسئول coronavirus پاسخ: جلسات با کنگره و رهبران صنعت, یک تور یک واکسن آزمایشگاه در موسسه ملی بهداشت و معاون رئیس جمهور مایک پنس در سفر به واشنگتن برای دیدار با رهبران محلی دست و پنجه نرم کردن با شیوع.

به کلاه کردن هفته تهمت قرار بود به امضای 8 میلیارد دلار بودجه اضطراری بسته برای پاسخ به قانون در آتلانتا در CDC. پنس حتی ذکر آن در سخنان خود در طول سفر واشنگتن.

اما در اواخر شب پنجشنبه زمانی که از کاخ سفید صادر شده تهمت روزانه عمومی و برنامه های آن جای تعجب نیست شامل توقف در آتلانتا. آن زمان برخی از زمان برای کاخ سفید برای توضیح تغییر دهید.

"رئیس جمهور دیگر سفر به آتلانتا امروز. CDC است فعال و آماده از همان ابتدا و از رئیس جمهور می خواهم نه به تداخل با CDC ماموریت برای محافظت از سلامت و رفاه مردم خود و آژانس" یک مقام کاخ سفید اول توضیح داده شده, در بیانیه ای.

بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت نشانه 8 میلیارد دلار بودجه اضطراری لایحه برای coronavirus در کاخ سفید در روز جمعه. برنده McNamee/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
برنده McNamee/گتی ایماژ

مغلوب ساختن پیشی جستن هنوز میله میله برای پرواز به تنسی به بررسی گردباد آسیب. او قبل از ترک کاخ سفید با عجله تنظیم لایحه-مراسم امضای.

که زمانی که تهمت نازل های مختلف توضیح برای برنامه ریزی snafus.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: CDC کارمند بود و نشان داد علائم ویروس. کاخ سفید در مورد مشکوک مورد در روز پنج شنبه.

"آنها تا به حال یک نفر بود که به طور بالقوه آلوده" مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت:. به کارمند مورد آزمایش قرار گرفت و سپس پاک. "معلوم شد منفی بنابراین خواهیم دید که اگر ما می توانید آن را انجام," او گفت: از این سفر.

"ما در حال رفتن به سعی کنید برای رفتن" او به خبرنگاران گفت: قبل از خروج برای نشویل. "من ممکن است رفتن ما قصد داریم برای دیدن اگر ما می توانید آن را به نوبه خود در اطراف."

مغلوب ساختن پیشی جستن بعد گفت: از آن ساخته شده حس او را به توقف در آتلانتا با توجه به این که او در راه خود را از نشویل به پالم بیچ فلوریدا., جایی که او قصد دارد به صرف تعطیلات آخر هفته. "این یک معامله بزرگ با سرویس مخفی, اما آنها فوق العاده کار می کرد و آنها آن را," او گفت:.

وجود دارد هیچ فوری اطلاعات از سی دی مورد مشکوک مورد.

در طول پرواز به نشویل, کاخ سفید, سخنگوی استفانی گریشام به خبرنگاران گفت: در نیروی هوایی یکی که آتلانتا متوقف شد و به عقب در برنامه. "آنچه رئیس جمهور گفت: درست است" گریشام با اشاره به مورد مشکوک به.

یک CDC کارمند بود و مشکوک به داشتن قرارداد این ویروس به طوری که کاخ سفید لغو توقف "از فراوانی احتیاط" گریشام گفت.

سخنگوی CDC نمی تواند به جزئیات. "CDC بسیاری از کارکنان که باید مستقر در حمایت از این کشور در پاسخ به COVID-19 برخی از آنها در حال بازگشت از مناطق که در آن COVID-19 ممکن است در حال حاضر" کریستن Nordlund در بیانیه ای گفت.

"CDC صادر کرده است ارشاد به این کارکنان از جمله خود قرنطینه برای 14 روز پس از بازگشت به وظیفه خود ایستگاه برای آن دسته از بازگشت از مناطق خاص. آنها را نیز تحت روزانه نظارت فعال. هیچ CDC کارکنان باید آزمایش مثبت" Nordlund گفت.

پرسید چرا اولیه کاخ سفید بیانیه ارائه شده بود توضیح متفاوت از رئیس جمهور گریشام گفت: آن را به حال شده است با دقت به طوری که آن را دقیق بود — از جمله زبان مورد CDC نگه داشتن مردم خود را امن — بدون آشکار نگرانی در مورد احتمالا آلوده CDC کارمند.

"خوشبختانه او منفی, فرد," گریشام گفت.

NPR مایل پارک و جو نیل کمک به این داستان.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب