مغلوب ساختن پیشی جستن نوکر است coronavirus; جمهور دوباره تست منفی

واشنگتن - یک عضو نظامی در خدمت به عنوان یک رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن valets دارای آزمایش مثبت بر

توسط MINERALNEWS در 19 اردیبهشت 1399

واشنگتن - یک عضو نظامی در خدمت به عنوان یک رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن valets دارای آزمایش مثبت برای coronavirus, کاخ سفید روز پنجشنبه گفت. آن گفت: تهمت و معاون رئیس جمهور مایک پنس را پس از آزمایش منفی برای ویروس ها و "باقی می ماند و در سلامت خوب است."

آن مشخص شده آخرین coronavirus ترساندن برای رئیس جمهور و برای اولین بار شناخته شده به عنوان مثال که در آن یک فرد است که در مجاورت نزدیک به رئیس جمهور دارای آزمایش مثبت پس از چندین نفر در حال حاضر در خود را خصوصی فلوریدا باشگاه تشخیص داده شد با COVID-19 در اوایل ماه مارس. فرد آزمایش مثبت روز چهارشنبه در کاخ سفید گفت.

کاخ سفید در حال حرکت بود به ساحل تا آن پروتکل حفاظت برای حفاظت از ملت و رهبران سیاسی. مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که برخی از کارکنان است که ارتباط برقرار کردن با او از نزدیک در حال حاضر می تواند آزمایش روزانه. پنس به خبرنگاران گفت که هر دو او و مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر می تواند آزمایش روزانه به عنوان به خوبی.

مغلوب ساختن پیشی جستن 73 گفت: این حادثه شد کمی در مورد. "این یک کمی عجیب و غریب اما این یکی از آن چیزهایی است," او گفت. "به من گفت: شما می دانید, من, دیروز گفت, فرماندار, همه مردم در حال رزمندگان در این کشور است. در حال حاضر ما همه رزمندگان."

سخنگوی کاخ سفید هوگان Gidley در بیانیه ای گفت: "ما به تازگی مطلع در کاخ سفید واحد پزشکی که عضو ارتش ایالات متحده که با این نسخهها کار در کاخ سفید پردیس دارای آزمایش مثبت برای کوروناویروس."

او افزود: "رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور باید پس از آزمایش منفی برای این ویروس و آنها باقی می ماند در سلامت است."

یک فرد آشنا با این موضوع گفت: از اعضای نظامی که تست مثبت بود و یکی از رئيس جمهور valets. چند valets تهیه به رئیس جمهور و مهمانان خود در کاخ سفید از جمله خدمت به وعده های غذایی و ارائه می نوشد.

این فرد صحبت کرد و خواست نامش فاش نشود به این دلیل که آنها مجاز به بحث در مورد این موضوع publicly.

مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت که او مورد آزمایش قرار گرفت چهارشنبه و دوباره پنج شنبه. او افزود: "من تا به حال بسیار کمی, تماس, تماس شخصی با این آقا."

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: ترساندن سلامت نشان داد که "مغالطه" از تماس های تلفنی به صورت گسترده در سراسر کشور تست شده است. "آزمایش کامل هنر," او گفت: "حتی زمانی که شما در آزمون یک بار در روز کسی می تواند چیزی اتفاق می افتد جایی که آنها گرفتن چیزی است."

کاخ سفید شروع به سازماندهی پروتکل های ایمنی نزدیک به دو ماه پیش از جمله مکرر دما را بررسی میکند. در ماه گذشته از آن شروع به اجرای سریع COVID-19 آزمون برای تمام کسانی که در مجاورت نزدیک به رئیس جمهور با کارکنان در حال آزمایش در مورد یک بار در هفته.

فدرال هدایت شده است که یک فرد که در معرض تماس با یک مورد تایید شده از این ویروس باید خود جدا برای 14 روز اما مجموعه ای متفاوت از توصیه های اعمال به آن ضروری کارگران است. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری می گوید ضروری کارگران را می توانید در ادامه به ارائه گزارش کار به عنوان طولانی به عنوان آنها نظارت بر درجه حرارت خود را حداقل دو بار در روز و پوشیدن ماسک.

مغلوب ساختن پیشی جستن و پنس را به طور کلی خودداری از پوشیدن ماسک با استناد به این واقعیت است که آنها به طور منظم مورد آزمایش قرار.

مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت: او valets پوشیدن ماسک و ادعا کرد که "بسیاری از مردم در کاخ سفید پوشیدن ماسک."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

AP نویسنده Darlene Superville کمک گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن