مغلوب ساختن پیشی جستن خواستار شرکت های خودرو را پنکه بدون تحمیل دفاع تولید عمل

بزرگنمایی این تصویر جنرال موتورز یکی از شرکت های رئیس جمهور تهمت است به نام در به شروع ساخت و تولید

توسط MINERALNEWS در 3 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

جنرال موتورز یکی از شرکت های رئیس جمهور تهمت است به نام در به شروع ساخت و تولید هواکش و سایر لوازم مورد نیاز با توجه به شیوع کروناویروس. روز جمعه جنرال موتورز اعلام کرد که همکاری با Ventec زندگی سیستم برای افزایش تولید خود تنفسی محصولات مراقبت از. بلومبرگ/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
بلومبرگ/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

رئیس جمهور تهمت و گفت: auto مدیران هستند که با توجه به "برو جلو" را به هواکش و سایر محصولات فلزی به کمک به مبارزه با کمبود توجه به این بیماری همه گیر کوروناویروس. معلوم نیست دیگر چه "فلز" محصولات تهمت بود با اشاره به.

با وجود تشویق جیر در این مرحله مغلوب ساختن پیشی جستن است رسما دستور داد هر شرکت به این مهم منابع از طریق دفاع تولید عمل می کنند که او استناد در روز چهارشنبه.

DPA یک قانون قدمت آن به جنگ سرد اجازه می دهد تا برای کنترل تولید و توزیع مواد کمیاب تلقی "ضروری به دفاع ملی." در فرمان اجرایی تهمت به طور خاص نقل از تجهیزات حفاظت شخصی (مانند ماسک صورت) و هواکش به عنوان ملاقات با معیار در این ماده.

در سی ان ان صبح روز یکشنبه FEMA مدیر پیت Gaynor پاک کردن برخی از سردرگمی توضیح تهمت نشده تا به حال به اجرا درآوردن دفاع تولید عمل به دلیل بحرانی منابع در حال اهدا شده توسط شرکت.

"ما هنوز رتبهدهی نشده است, و آن را واقعا اهرم شما می دانید نشان می دهد که ما می توانیم با استفاده از آن رئیس جمهور می تواند با استفاده از آن هر زمان" Gaynor گفت: در سی ان ان. "این اتفاق می افتد که بدون استفاده از اهرم."

مغلوب ساختن پیشی جستن به نام فورد و جنرال موتورز و تسلا با نام در صدای جیر جیر خود را در روز یکشنبه.

NPR Camila Domonoske هفته گذشته گزارش که هر دو فورد و جنرال موتورز کردیم با کاخ سفید در مورد امکان تولید این بحرانی منابع.

روز جمعه جنرال موتورز اعلام کرد که همکاری با Ventec زندگی, سیستم, شرکت تجهیزات پزشکی, به افزایش تولید از آن مراقبت تنفسی سیستم به جای ساخت فن های خود را در آن.

با توجه به بیانیه ای مشترک Ventec خواهد اهرم GM تدارکات و خرید و ساخت و تولید تخصص برای ساخت بیشتر از آن بسیار مهم هواکش.

"ما در حال همکاری نزدیک با Ventec به سرعت در مقیاس بالا تولید خود را بسیار مهم تنفسی محصولات برای حمایت از کشور ما مبارزه با COVID-19 pandemic گفت:" ماری بارا GM رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل. "ما همچنان به بررسی راه هایی برای کمک به در این زمان بحران."

ایلان ماسک مدیر عامل شرکت تسلا chimed در توییتر گفت که او تا به حال طولانی "مهندسی" بحث و گفتگو با شرکت Medtronic پزشکی دستگاه ساز.

در انگلستان دولت بریتانیا خواسته است تا شرکت ها برای شروع کار در تولید پایه هواکش برای کمک به این کشور در خدمات بهداشت ملی مقابله با گسترش coronavirus به گزارش رویترز،.

و در ایتالیا, ارتش تکنسین های فرستاده شده به کمک خطوط تولید در یک شرکت, رویترز گزارش داد.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن