مغلوب ساختن پیشی جستن توییتهایی افزایش گمانه زنی ها در مورد پتانسیل فلین عفو

واشنگتن - رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز پنج شنبه توییتی خود را برای حمایت از خود سابق مشاور ا

توسط MINERALNEWS در 11 اردیبهشت 1399

واشنگتن - رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز پنج شنبه توییتی خود را برای حمایت از خود سابق مشاور امنیت ملی, مایکل فلین بالا بردن حدس و گمان است که عفو ممکن است در آینده پس از فلین وکلا منتشر داخلی اف بی آی اسناد آنها ادعا می کنند نشان می دهد که اف بی آی در تلاش بود برای به دام انداختن او.

مغلوب ساختن پیشی جستن به مدت طولانی گفت: با توجه به عفو فلین که التماس گناه به دروغ به اف بی آی در سال 2017. رئیس جمهور صرف چهارشنبه شب و پنج شنبه صبح retweeting حمایت اظهارات و تصویری فلین توییتی از آمریکا پرچم زدن در باد.

"چه اتفاقی افتاد به ژنرال مایکل فلین یک قهرمان جنگ هرگز نباید اجازه داده شود به اتفاق می افتد به یک شهروند ایالات متحده دوباره!" مغلوب ساختن پیشی جستن نوشت: صبح روز پنجشنبه خود را به عنوان مشاور کلیان کانوی بود Fox News Channel در پاسخ به این مورد.

کانوی گفت: این امر می تواند به برگ برنده را به هر گونه اعلام, اما به نام فلین درمان یک "رسوایی است."

مغلوب ساختن پیشی جستن "ساخته شده است و بسیار روشن است که او احساس می کند مردم در اطراف او در حال درمان بسیار ناعادلانه و در این مورد بدتر" او گفت:.

رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل نیز نامیده می شود به روباه واکنش به این اخبار گفت: "اگر آن است که بسیار نگران کننده است."

"اگر همه این ثابت می شود درست است, شما قطعا یک, عمده, عمده خطا در بخشی از رهبری در FBI است که به خوبی می تواند تضمین اضافی اتهامات علیه آنها را" او گفت:.

وکلای فلین منتشر داخلی FBI ایمیل ها و یادداشت های دست نویس روز چهارشنبه ثبت مکاتبات داخلی میان مقامات FBI قبل از فلین مصاحبه با این اداره است. آنها ادعا اسناد تقویت اتهامات آنها که فلین که به دروغ وقتی از او سوال شد در کاخ سفید سه سال پیش. این یادداشت نشان می دهد مقامات دست و پنجه نرم کردن با چگونگی فلین چقدر اطلاعات به او ارائه در مصاحبه و چه به صورت او ساخته شده یک بیانیه نادرست است.

فلین به دنبال برداشت خود را از گناه به دروغ به اف بی آی می کند و گسترده اظهارات اجرای قانون سوء. ایالات متحده منطقه قاضی مورچه سالیوان را رد کرده است بسیاری از این استدلال دفاع است اما در عین حال به حکومت در مورد اینکه آیا فلین می تواند به خود گناه.

در همین حال دادستان فدرال از ایالت میسوری در حال بررسی وزارت دادگستری را از دست داده و این مورد در جهت دادستان کل ویلیام Barr. این گروه گفت که این یادداشت تولید شد به دفاع به عنوان بخشی از آن در حال انجام بررسی.

هنوز معلوم نیست چه تحمل این اسناد خواهد شد که در این مورد و یا چگونه قابل قاضی را تعیین خواهد کرد آنها را به. اما فلین پدید آمده است به عنوان چیزی از یک علت حامله, vintag در ماه های اخیر برای حامیان رئیس جمهور که بسیج در سراسر بازنشسته ارتش سپهبد و تصرف در یافته های به شدت بحرانی ناظر گزارش در روسیه تحقیق سعی کنید به بازیگران شک در کل پروب.

دادستان واصل نشده هر چیز در پاسخ به چهار عمل توسط فلین وکلا. اما تهمت روشن ساخته است او با توجه به عفو.

یادداشت ها و ایمیل ها نشان می دهد مقامات FBI بحث داخلی چگونه به بهترین روش فلین مصاحبه چقدر اطلاعات به او ارائه با چه هدف از مصاحبه او را باید و چه کاری انجام دهید اگر او دروغ گفته.

در ایمیل به تاریخ Jan. 23, 2017, روز قبل از مصاحبه عوامل فلین در کاخ سفید در مورد صحبت های او در طول ریاست جمهوری دوره گذار با سفیر روسیه به ایالات متحده آمریکا, مقامات بمب در چه نقطه در گفتگو فلین باید یادآوری شود که آن را در برابر قانون به دروغ به اف بی آی — در ابتدا از گفتگو و یا پس از او باعث می شود یک مشکوک به اظهارات نادرست است.

فلین سابق وکلای باید گفت که او هرگز با توجه به چنین هشدار.

نیز منتشر شد یک صفحه از دست نوشته FBI یادداشت که در آن یک مقام رسمی می پرسد: "چه چیزی ما را هدف ؟ حقیقت/پذیرش یا به او دروغ, بنابراین ما می تواند به تعقیب او و یا او را از کار اخراج شدند؟"

در نقطه دیگری از یادداشت ها می گویند: "اگر ما او را وادار به اعتراف به شکستن لوگان عمل به حقایق به DoJ و باید آنها تصمیم بگیرند." که اشاره به یک صد ساله باطنی قانون است که باعث می شود آن را یک جرم برای یک شهروند خصوصی به رفتار سیاست خارجی با دولت دیگر.

این یادداشت ها همچنین می گویند: "اگر ما دیده می شود به عنوان بازی WH خشمگین خواهد بود. محافظت از موسسه ما با بازی کردن بازی ها."

این دست نوشته های خرس حروف "EP" است که به احتمال زیاد اشاره به E. W. Priestap ارشد FBI رسمی که مجاز به تصمیم گیری در تابستان 2016 به باز کردن تحقیقات مربوط به روابط بین مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین و روسیه است.

فلین در میان اولین رئیس جمهور مشاوران به اعتراف به گناه در ویژه مشاور رابرت مولر تحقیق روابط بین مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین و روسیه است. او اذعان کرد دروغ گفتن به اف بی آی در مورد بحث تحریم ها علیه روسیه در دوران ریاست جمهوری دوره گذار با آن سفیر سرگئی Kislyak.

او ارائه چنین همکاری گسترده ای که دادستان گفت: او به عنوان یک حکم تعلیقی به جای زندان است.

به عنوان آن معلوم شد که صدور حکم شنیدن بود ناگهان قطع پس از فلین رو استرن عذرخواهی از سالیوان خواسته قادر به ادامه همکاری و کسب اعتبار سمت بیشتر از اتهام وارده تبرئه شد.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

از آن پس هر چند فلین استخدام وکلای جدید — از جمله سیدنی پاول مفسر محافظه کار و صریح منتقد مولر بررسی — که گرفته اند به مراتب بیشتر مقابله و موضع دولت است. وکلا را متهم به دادستان خودداری اسناد و شواهد آنها گفته شد مطلوب به مورد و بارها و بارها اشاره کرد که یکی از این دو عامل است که مصاحبه فلین از کار اخراج شد اف بی آی برای داشتن فرستاده موهن پیام های متنی در مورد تهمت در طول سال 2016 انتخابات ریاست جمهوری است.

تهمت نیز توییتی شنبه در مورد دیرین خود را مشاور سیاسی راجر سنگ که به اعدام محکوم شده در سال گذشته به عنوان بخشی از روسیه بررسی است و در انتظار یک تاریخ به تسلیم شدن به زندان فدرال در میان coronavirus.

"آیا کسی واقعا بر این باورند که راجر سنگ, مردی که خانه مورد حمله قرار گرفت در اوایل صبح 29 اسلحه toting ماموران اف بی آی (با خبر جعلی @CNN از نزدیک در پا) قرار گرفتند نسبتا," او اضافه کرد: "همان scammers به عنوان ژنرال فلین!"



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن