مغلوب ساختن پیشی جستن مذهبی تلاش می کند حرکات برای افزایش حمایت از اعتراض

واشنگتن - Cloaking خود را در دین برای دومین روز متوالی رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به دنبال سه شنب

توسط MINERALNEWS در 14 خرداد 1399

واشنگتن - Cloaking خود را در دین برای دومین روز متوالی رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به دنبال سه شنبه به دست گرفتن اقتدار اخلاقی برای توجیه خود خط علیه تظاهرکنندگان در اعتراض به قتل دیگری به مرد سیاه پوست در بازداشت پلیس و در همان زمان بسیج مذهبی خود را محافظه کار پایه.

مغلوب ساختن پیشی جستن یک فرمان اجرایی را امضا آزادی بین المللی مذهبی سه شنبه و در سفر به سنت جان پل دوم ملی, حرم, که در آن او و بانوی اول گذاشته تشریفاتی تاج گل و مشاهده "لحظه ای از یاد."

یک روز پیش او برگزار شد تا کتاب مقدس و مطرح برای عکس در مقابل یک کلیسای تاریخی سراسر از کاخ سفید بود که دچار آتش سوزی خسارت از معترضان. او strode از طریق پارک لافایت به کلیسا پس از مقامات زور و اجبار را شکست تظاهرات مسالمت آمیز وجود دارد.

مغلوب ساختن پیشی جستن مذهبی کمک رسانی مشخص شده اند تا آخرین تلاش ها در یک سری از پیشنهادهای بسیج رای دهندگان محافظه کار از ایمان به خصوص سفید مسیحیان انجیلی که خود را در میان اکثر حامیان وفادار. خشمگین سیاسی متهم پاسخ به حرکات خود از کمتر pro-مغلوب ساختن پیشی جستن ایمان رهبران این پیشنهاد تلاش خود را به قفل در یک بخش از خود را پایه می تواند نتیجه معکوس با خاموش کردن مذهبی دیگر رای دهندگان.

جمعه حرم بازدید در اصل مجموعه ای به عنوان یک محل برای مغلوب ساختن پیشی جستن به نشانه آزادی مذهبی که او به پایان رسید تا با امضای طول یک رویداد خصوصی در دفتر بیضی. اما توییت خود روشن ساخته شده است آنچه که در ذهن خود را به عنوان او صرف مقدار از صبح اصرار جمهوری خواهان برای انتخابات مقدماتی روز سه شنبه که او قول داد که "منجر به پیروزی در ماه نوامبر 3rd."

"اکثریت خاموش!" او در توئیتر خود نوشت.

مغلوب ساختن پیشی جستن است تبدیل به دین به عنوان او به دنبال پروژه قدرت و سرکوب خشونت آمیز تظاهرات که در سراسر کشور در واکنش به کشته شدن جورج فلوید در مینیاپولیس. اما رهبران مذهبی در سراسر فرقه متهم مغلوب ساختن پیشی جستن از تلاش برای coopt دین در تلاش برای رهبری پروژه در یک زمان از ملی نزاع.

برگرد. Mariann زمانی مشخص اسقف اسقف نشین اسقفی از واشنگتن گفت که او "خشم" با مغلوب ساختن پیشی جستن شنبه مراجعه به سنت جان کلیسا و اشاره کرد که تهمت نمی دعا در حالی که بازدید از این نقطه عطفی است که بازدید شده است با نشستن رئیس جمهور از اوایل قرن 19. کلیسا به صورت سطحی آسیب آتش در تظاهرات یکشنبه شب.

Rev. جينی Gerbasi این پیشوا در یک کلیسا در واشنگتن محله جورج تاون گفت که او "عمیقا متزلزل" پس از داشتن شده است با زور و اجبار پاک از لافایت مربع مساحت پنج شنبه شب. او خواست مغلوب ساختن پیشی جستن به زندگی با کتاب مقدس عبارت "به جای حمل آنها را در اطراف به عنوان یک سرپا نگه داشتن."

استفاده از "سلاح جنگی" برای کمک به رئیس جمهور "نشان می دهد هواداران خود که او را مذهبی" Gerbasi گفت: آسوشیتد پرس به مبارزه طلبیده نظر بیشتر. "من حتی نمی توانید به آنجا بروید. لایه هایی از طنز و ریاکاری و توهین به مقدسات در حال حاضر،"

به روز سه شنبه در سفر به کاتولیک حرم اسقف اعظم ویلتون گرگوری از واشنگتن کاتولیک اسقف گفت که او در بر داشت آن را "گیج کننده و قابل سرزنش است که هر کاتولیک امکانات اجازه می دهد خود را به طوری فجیع سوء استفاده و دستکاری شده است."

کاخ سفید مشاور کلیان کانوی در دفاع از مغلوب ساختن پیشی جستن سنت جان دیدار به عنوان نماد قدرتمند برای کسانی که مجموعه ای از کلیسا به آتش کشیده گفتن Fox News Channel "ما اصلا نگاه به افراد دیگر قلب و روح و تشخیص و قضاوت خود ایمان است چرا که رئیس جمهور احساس مجبور به راه رفتن وجود دارد به همین دلیل او معتقد است که کتاب مقدس است."

مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین قاب سفر خود به سنت جان به عنوان "یک بیانیه قدرتمند که خدا همیشه پیروز ایستاده قبل از سوخته کلیسا, کتاب مقدس در دست" در سخنان سخنگوی سارا متیوز.

زمانی مشخص به چالش کشیده است که روایت او به عنوان همسو با اهداف صلح آمیز معترضان گفت: در مصاحبه ای که "اگر رئیس جمهور شد و تلاش برای سرمایه گذاری بر روی مذهبی به دلیل خشم کلیسا سوزانده شد, من فکر می کنم واقعی خشم شد مرگ جورج فلوید."

تحقیقات خانواده رئیس شورای تونی پرکینز یک مسیحی محافظه کار متحد از رئیس جمهور ستایش مغلوب ساختن پیشی جستن را برای بازدید از "ارسال یک پیام است که او را نمی توان مرعوب که دولت ما است و نه در پنهان شده است."

پرکینز گفت: تنها چیزی که او انجام داده اند متفاوت او شده بود و چوپانی کلیسا دیدار خواهد بود به درخواست چند نژادی گروهی از کشیشان به ارائه نماز برای ملت ایران در طول بحران.

کشیش ساموئل رودریگز, لاتین کشیش انجیلی که توصیه مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: هر رئیس جمهور برگزاری مقدس "تصویر قدرتمند." رودریگز رد این ایده است که تهمت های اخیر هجوم به نمادهای مذهبی بودند "یک سوت سگ یا یک شیپور" به یک پایگاه مذهبی که به عنوان او آن را قرار داده است در حال حاضر بصورتی پایدار و محکم شده توسط رئیس جمهور ،

"آیا او به نحوی لرزان با سفید انجیلی جامعه?" رودریگز گفت: از مغلوب ساختن پیشی جستن.

اما تنها چند ماه قبل از ماه نوامبر انتخابات ریاست جمهوری, نظر سنجی نشان می دهد مغلوب ساختن پیشی جستن و مبارزه در نوسان کلید متحده با برخی از شواهد پایانی شور و شوق در میان برخی از وفادار ترین هواداران از جمله سفید مسیحیان انجیلی.

نظرسنجی از موسسه تحقیقات عمومی دین یک حزبی غیر انتفاعی داشت و دو رقمی کاهش مغلوب ساختن پیشی جستن پشتیبانی در میان سفید پروتستان های انجیلی و کاتولیک ها از ماه مارس تا آوریل نشانه آن است که تهمت می تواند تلاش برای تحکیم درخواست تجدید نظر خود را با جمعیتی او به شدت نیاز به پیروزی.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

Robert P. Jones مدیر عامل این موسسه همچنین ذکر شده داده نشان سفید انجیلی رای دهندگان در حال کاهش به عنوان یک سهم از جمعیت ایالات متحده به معنی مغلوب ساختن پیشی جستن "نیاز به overperform" در میان هسته های مذهبی, حامیان به منظور پیروزی در ماه نوامبر.

___

دنبال Colvin و Schor در توییتر در twitter.com/colvinj و twitter.com/eschor.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن