مغلوب ساختن پیشی جستن معاملات عرصه را برای باغ گل رز در حمله بایدن

واشنگتن - رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تبدیل یک رویداد که قرار بود به برجسته کردن سیاست چین به بداه

توسط MINERALNEWS در 25 تیر 1399

واشنگتن - رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تبدیل یک رویداد که قرار بود به برجسته کردن سیاست چین به بداهتا کمپین تجمع در روز سه شنبه ارائه گسترده و اغلب meandering سطح پهن هرچیزی در برابر رقیب دموکرات جو بایدن در تجارت و سیاست گذاری و شیوه های کسب و کار در میان موضوعات دیگر.

رئیس جمهور مورد معامله عرصه سبک تظاهرات او سوغات برای آفتاب زیاد حرارت به طور معمول غیر سیاسی کاخ سفید در باغ گل رز. و به جای خشن جمعیت تهمت صرف بیش از یک ساعت صحبت کردن در مقابل خبرنگاران.

تغییر ارائه یک چالش برای یک رئیس جمهور که رشد اعتبار از هواداران خود و با استفاده از انرژی خود را به حرکت خود در کاخ سفید را پیشنهاد داد. اما مدل فوری درخواست از مشاوران سیاسی خود را به تلاش برای تغییر یک کمپین است که طرح میتوانست توسط coronavirus تهمت صرف بیش از یک ساعت فریم انتخابات نوامبر به عنوان starkest انتخاب در کشور ،

"احتمالا وجود دارد هرگز یک زمان هنگامی که نامزد هستند خیلی متفاوت" نسبت ناروا گفت. "ما می تواند برای روز."

این یک فریم بایدن خود را در آغوش می کشد. از اوایل روز از مبارزات انتخاباتی خود بایدن به دنبال تصویر خود را به عنوان یک همدلانه صالح به مقابله با تلاطم مغلوب ساختن پیشی جستن دولت.

کنتراست در صفحه نمایش پنج شنبه زمانی که بایدن پرده برداری از آخرین در یک سری از سیاست های پیشنهادی این یکی 2 تریلیون دلار طرح برای مقابله با تغییر آب و هوا. مغلوب ساختن پیشی جستن و متحدان او در ضمن گاهی اوقات تلاش برای بیان دیدگاه های خود را برای دور دوم.

مغلوب ساختن پیشی جستن در ایران این طرح استدلال می کنند که آن را در ایالات متحده "غيررقابتي" با بقیه جهان است.

که بخشی از یک تلاش گسترده برای استدلال می کنند که بایدن که زد نسبتا میانه مبارزات انتخاباتی برای نامزدی حزب دموکرات تبدیل شده اسیر به پیشرفته ترین صداها در حزب خود.

"بایدن رفته رادیکال چپ" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: اینکه رقیب خود را با آتشپاره ایی مانند ایالت ورمونت برنی ساندرز و نیویورک در کنگره اسکندریه Ocasio-کورتز به خصوص در محیط زیست است.

"به عنوان معاون رئیس جمهور بایدن یک مدافع پیشرو پاریس آب و هوا توافق شد که باور نکردنی گران قیمت به کشور ما" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "آن را خرد تولید کنندگان آمریکا در حالی که اجازه می دهد چین به آلوده جو با مصونیت از مجازات و در عین حال یک هدیه از بایدن به حزب کمونیست چین."

او سپس تحویل حمله پس از حمله علیه بایدن در مورد مسائل از انرژی به اقتصاد آموزش و پرورش به مهاجرت. او جلب کرد به شدت از توصیه های جو بایدن-برنی ساندرز وحدت نیروی کار که در آن Sanders, دونده برای نامزدی حزب دموکرات را امن کلید لیبرال سیاست های پیشنهادی به عنوان بایدن نگاه به تقویت درخواست تجدید نظر خود را به ساندرز هواداران قبل از نوامبر. 3.

"این بایدن-ساندرز دستور کار است که افراطی ترین پلت فرم از هر رشته ای نامزد حزب تا کنون," مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: پیشنهاد آن را "بدتر در واقع" از ساندرز' خود را به عنوان یک نامزد.

مغلوب ساختن پیشی جستن به در یک کنفرانس مطبوعاتی به نام ظاهرا به بحث در مورد اقدامات خود در برابر چین پس از آن نقل مکان کرد و در ماه گذشته به تضعیف استقلال از هنگ کنگ.

رئیس جمهور آمده است تحت انتقاد برای گرفتن یک خط سخت در برابر چین به خصوص در روزهای اولیه از این بیماری همه گیر کوروناویروس که مشتعل در مرکزی چین در شهر ووهان. سابق مشاور امنیت ملی جان بولتون به تازگی ادعا کرد که تهمت خواست چین چین برای کمک به او برنده گشتند.

اما مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که بایدن که بود به سختی ایستادگی در برابر چین است. او را متهم بایدن و رئیس جمهور سابق باراک اوباما اجازه می دهد "چین به غارت کارخانه های ما را غارت جوامع ما و سرقت با ارزش ترین ما اسرار است."

"من آن را تا حد زیادی متوقف شده است."

سخنرانی آمد و به عنوان مغلوب ساختن پیشی جستن شده است مجبور به ارزیابی مجدد توانایی های خود را به نگه آشنا کمپین تظاهرات روز پس از مبارزات انتخاباتی خود اوراق دوم آن تلاش در برگزاری آنها را در coronavirus عصر روز شنبه در نیوهمپشایر. مغلوب ساختن پیشی جستن را برای اولین بار در ماه گذشته در نیویورک به پایان رسید تا یک فاجعه ترین صندلی های خالی به عنوان حامیان سازی پاک کردن از داخل رویداد.

و در حالی که آن را غیر معمول نیست برای امتیازهای به استفاده از عظمت ریاست جمهوری خود را افزایش, انتخاب مجدد آن بود که نادر برای سیاسی پیام از باغ گل رز به قدری آشکار است.

این حرکت نقطه اوج هفته از تلاش مشاوران سیاسی خود را که باید تشویق رئیس جمهور برای ارائه یک چشم انداز برای آنچه که او ممکن است انجام یک دوره دوم در کاخ سفید — و یا حداقل موقعیت خود را در مقابل دموکراتیک پرچمدار دقیق سیاست های پیشنهادی.

آنها ابراز ترس که انتخابات شد تبدیل شدن به یک همه پرسی در تفرقه جمهور و فشرده مغلوب ساختن پیشی جستن به رنگ انتخابات به عنوان یک مبرم انتخاب بین مخالف آتی برای کشور است.

برای مغلوب ساختن پیشی جستن دستیاران ابراز نگرانی که رئيس جمهور در مسیر انتخاب مجدد باریک است — و آنها واگذار به بخش خصوصی است که اگر انتخابات برگزار شد که امروز رئیس جمهور را از دست خواهد داد. آنها گفته اند که تهمت باید منظم تر در پیام خود را اگر او می خواهد برای غلبه بر شیب دار سیاسی headwinds از دست زدن به یک گروه سه نفره از بحران: گیر سقوط اقتصادی و ملی به حساب بیش از نژادپرستی نظاممند.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

مغلوب ساختن پیشی جستن قبلا گیر به "خواب آلودگی جو" moniker و مسطح پشتیبانی اخلاق اتهامات علیه معاون سابق رئیس جمهور ،

___

آسوشیتد پرس نویسنده جیل Colvin در واشنگتن کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن