مغلوب ساختن پیشی جستن به سوالات در 1st تلویزیون تاون هال 2020 کمپین

Pa. - رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را زمینه سوالات خود را در اولین تلویزیون تاون هال از سال 2020 چر

توسط MINERALNEWS در 16 اسفند 1398

Pa. - رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را زمینه سوالات خود را در اولین تلویزیون تاون هال از سال 2020 چرخه انتخابات روز شنبه در این شهرستان کمک کرد که به شکل یک می تواند رقیب سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن.

مغلوب ساختن پیشی جستن مورد علاقه شبکه فاکس نیوز است که میزبانی این رویداد زنده در اسکرانتون پنسیلوانیا یک نمونه نادر که در آن رئیس جمهور را به پرسش از مردم است.

از آن خواهد شد تهمت اولین بازدید از این سال به پنسیلوانیا یک میدان نبرد دولت او موفق به کسب حدود 44,000 آرا در سال 2016. او به خصوص به خوبی در شمال شرقی پنسیلوانیا که در آن اسکرانتون و ویلکس-بار ، به مدت طولانی لنگر قوی دموکراتیک حضور.

که چمن خانه به بایدن که خود را صرف 10 سال در اسکرانتون قبل از خانواده اش نقل مکان کرد به ویلمینگتون ، الکتریکی بیلبورد یادآوری مغلوب ساختن پیشی جستن از آن به عنوان کاروان موتوری با سرعت به شهر. "اسکرانتون است جو بایدن کشور" به هیئت مدیره گفت.

بایدن چشم انداز پیروزی نامزدی حزب دموکرات را باید یافت در هفته گذشته پس او برنده کارولینای جنوبی و سپس 10 از 14 متحده در روز سه شنبه. حتی تهمت صدا تحت تاثیر قرار زمانی که خواسته در مورد نتایج گفت: روز شنبه "این یک گشت بزرگ, جو بایدن, باور نکردنی باز گشت زمانی که شما در مورد آن فکر می کنم."

سالن شهر برنامه ریزی شده بود قبل از بایدن را تجدید حیات. بلیط از طریق سایت Eventbrite و فاکس تایید کرد سوال شد و از افرادی که آنها را مشاهده کنید از طریق وب سایت. مغلوب ساختن پیشی جستن را انتخاب شهر برای تاون هال.

دموکرات نبودند محتوا برای صرفنظر کردن از مرحله. یک عمل سیاسی کمیته است که با پشتیبانی از نامزدهای دموکرات برنامه ریزی برای اجرای یک تبلیغ جدید در فاکس نیوز, فقط, قبل و بعد از تاون هال هدفمند پنسیلوانیا بازار و در واشنگتن شامل, پنسیلوانیا, veteran که رای برای مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2016 اما دیگر پشتیبانی از او را. این بخشی از آمریکا پل PAC آخرین 10 میلیون دلار موج تبلیغات در نوسان کلید متحده با هدف برش به مغلوب ساختن پیشی جستن حاشیه با, white, working-class رای دهندگان.

مغلوب ساختن پیشی جستن به طور منظم به تماشای فاکس نیوز بوده ولی انتقادی از آن رای گیری از اواخر ماه فوریه نشان داد که او از دست دادن را به پنج پیشرو دموکراتیک نامزدها که در آن نقطه. "بدترین سنجی فقط در سال 2016 زمانی که آنها تا کنون علامت هستند @FoxNews سنجی" مغلوب ساختن پیشی جستن است.

مغلوب ساختن پیشی جستن انجام یک مصاحبه روز شنبه با فاکس Sean Hannity. در یک نقطه و رئیس جمهور گفت که این شبکه به عنوان "ما فاکس نیوز" قبل از شکایت "آنها قرار دادن مردم در آن من فکر می کنم نامناسب هستند و می گویند بسیار بسیار غلط چیزها و افراد را به چالش نمی کند آنها را."

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن