مغلوب ساختن پیشی جستن به دوباره پیشنهاد کاهش کمک های خارجی در بودجه

بزرگنمایی این تصویر گرم کردن پرس: رئیس جمهور بودجه پیشنهادی برای سال مالی 2021 در دولت چاپ و نشر ، ا

توسط MINERALNEWS در 21 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

گرم کردن پرس: رئیس جمهور بودجه پیشنهادی برای سال مالی 2021 در دولت چاپ و نشر ، انتخابات سال های پیشنهادی بعید به دست آوردن کشش در دموکراتیک کنترل مجلس نمایندگان. ساموئل کروم/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ساموئل کروم/گتی ایماژ

رئیس جمهور تهمت را پیشنهاد $4.4 تریلیون در کاهش هزینه های بیش از ده سال آینده در بودجه خود را برای سال مالی 2021 — یک سند است که انتظار می رود به سرعت اخراج توسط حزب دموکرات کنترل مجلس نمایندگان.

این پیشنهاد شامل کاهش کمک های خارجی توسط 21% یک دولت رسمی تایید به NPR, خواست نامش فاش نشود. بالا-شماره خط اول بودند گزارش وال استریت ژورنال.

مغلوب ساختن پیشی جستن پیشنهاد کرده است عظیم به کاهش کمک های اولیه در هر یک از بودجه خود را پیشنهاد. کنگره که دارای قدرت کیف را نادیده گرفته است کسانی که در گذشته درخواست.

این پیشنهاد بلافاصله جلب آتش از بازنشسته دریاسالار مایک مولن بود که رئیس ستاد مشترک ارتش از سال 2007 تا 2011. "بیشتر ما قطع امور بین المللی بودجه, بالاتر از خطر, برای طولانی تر و مرگبارتر عملیات های نظامی" مولن گفت: در نامه ای به رهبران کنگره.

بودجه تعیین شده برای انتشار در 12:30 p. m. و در روز دوشنبه انتظار می رود برای برجسته مغلوب ساختن پیشی جستن اولویت های امنیت مرزی کاهش مالیات در اکتشافات فضایی و دیگر سیاست های او ممکن است به دنبال اگر او برنده دور دوم در ماه نوامبر انتخابات ریاست جمهوری.

مغلوب ساختن پیشی جستن رقبای سیاسی انتظار می رود که برای صیقلی کردن بودجه برای جزئیات بیشتر می توانید آنها را با ماشین در کمپین بلیزرز — به خصوص هر نشانه ای که تهمت می خواهد برای کاهش هزینه های اجباری در شبکه امنیت برنامه هایی مانند مدیکر و امنیت اجتماعی است.

مغلوب ساختن پیشی جستن خواسته شده بود در یک مصاحبه با CNBC در ماه گذشته که آیا کاهش به "استحقاق" آیا تا به حال در نظر گرفته شود. "در برخی از نقطه آنها خواهد بود. ما باید رشد فوق العاده ای" نسبت ناروا گفت. "و در زمان مناسب ما را در آن نگاه کنید."

در شنبه مغلوب ساختن پیشی جستن گفت در توییتر که این زمان مناسب نیست.

کاخ سفید و کنگره مذاکره دو سال هزینه های معامله در سال گذشته است که مجموعه کلی هزینه شماره 2020 و 2021. اما در جزئیات که شروع به نشت کردن جلوتر از بودجه را انتشار علائم وجود دارد که سند را نادیده گرفت که صرف توافق و شامل کاهش برنامه های اجتماعی است. Rep. جان Yarmuth (D-Ky.), رئیس مجلس کمیته بودجه گفت: انتظار می رود این سند به "مخرب و غیر منطقی است."

بودجه hawks طولانی خواست محدودیت در هزینه — به خصوص در ليزينگ برنامههای استحقاقی — به آدرس بدهی و کسری بودجه است. مغلوب ساختن پیشی جستن وعده داده شده به از بین بردن بدهی های ایالات متحده در هشت سال زمانی که او برای اولین بار انتخاب می شوند.

اما بودجه خود را می آید به عنوان حزبی دفتر بودجه کنگره برآورد مخارج دولت رشد درآمد حدود 900 میلیارد دلار در سال 2019 و گفت: کسری بودجه خواهد بالون به بیش از 1 تریلیون دلار در هر سال آغاز و در سال 2022.

مغلوب ساختن پیشی جستن جدید بودجه پیشنهادی پروژه های که کسری بودجه را می توان کمرنگ شده توسط $4.6 تریلیون بیش از یک دهه و می بیند یک بودجه متعادل ممکن است در 15 سال گفت: دولت رسمی.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب