مغلوب ساختن پیشی جستن به آدرس 'تفاوت' در دالاس رویداد

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت می رسد در ایستگاه هوایی نیروی دریایی مشترک ذخیره پایه چهارم با ا

توسط MINERALNEWS در 22 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت می رسد در ایستگاه هوایی نیروی دریایی مشترک ذخیره پایه چهارم با ارزش در تگزاس 2019. نیکلاس Kamm/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
نیکلاس Kamm/خبرگزاری گتی ایماژ

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در روز پنج شنبه دیدار خواهد کرد با شبان اجرای قانون مقامات و صاحبان کسب و کار کوچک در یک کلیسا در شهر دالاس در روز پنج شنبه است و انتظار می رود به بحث در مورد برنامه ریزی برای یک ملی "جامع تجدید حیات و بازیابی" یک مقام کاخ سفید گفت.

در آخرین واکنش به بازداشت معترضان به خشونت پلیس برانگیخته توسط مارس 25 کشتن جورج فلوید توسط پلیس در مینیاپولیس مغلوب ساختن پیشی جستن است انتظار می رود به بحث در مورد راه هایی برای رسیدگی به "تاریخی اقتصادی و سلامت و عدالت و نابرابری در جوامع آمریکایی" در این رویداد رسمی گفت. این می آید به عنوان تظاهر کنندگان و مسئولان در سراسر کشور به نام های اضافی برای دید اجتماعی و اقتصادی سختی مواجه توسط بسیاری از اقلیت نژادی در این کشور است.

معلوم نیست که چگونه دقیق مغلوب ساختن پیشی جستن بحث خواهد بود. روز چهارشنبه کاخ سفید وزیر مطبوعات Kayleigh McEnany گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن مشغول به کار بود در "پیشنهاد برای رسیدگی به این مسائل است که معترضان مطرح کرده بود در سراسر کشور مشکلات و مسائل قانونی" برای 10 روز اما گفت که او مطمئن نبود آن خواهد بود نازل شده در روز پنج شنبه.

مغلوب ساختن پیشی جستن است همچنین به برگزاری یک رویداد مالی در حالی که در دالاس, اولین فرد در یکی از coronavirus محدود چنین رویدادی است.

تهمت که به نفع "قانون و نظم" تم شده است با حمایت پلیس اتحادیه های کارگری مواجه شده است و محکومیت بیش از, در واکنش به تظاهرات. نظرسنجی نشان می دهد اکثر آمریکایی ها فکر می کنم تهمت افزایش تنش های نژادی.

مغلوب ساختن پیشی جستن برگزار شد میزگرد در کاخ سفید با مقامات اجرای قانون در روز دوشنبه که در آن او پیشنهاد کرد که او باز به ایده هایی برای چگونه پلیس می تواند انجام شود "در یک مقدار ملایم تر مد" اما او مقاومت کرده است پیشنهادات که نژادپرستی نظاممند است یک مشکل در انجام ندادی. تهمت نیز به دنبال تمرکز در مدیریت اقتصادی و عدالت کیفری طرح های اصلاح کرد و گفت که یک اقتصاد قوی بود "بزرگترین چیزی که می تواند اتفاق می افتد برای روابط."

McEnany در چهار شنبه جلسه در زمان همان رویکرد کاهش به می گویند که آیا رئیس جمهور معتقد بود یک مشکل وجود دارد با نژادپرستی نهادی در داخل ایالات متحده و در عوض با اشاره به آنچه که او به عنوان مغلوب ساختن پیشی جستن اعتقاد بنیادی خوبی از بسیاری از افسران پلیس.

"وجود دارد بی عدالتی است که ما را دیده اند به وضوح. که نوار جورج فلوید بود و غیر قابل توجیه روده غم انگیز, دشوار, به تماشای, و آن را واقعا یک مراسم تشییع جنازه دیروز تمام خاطرات خود را به زندگی است. ما می دانیم کسانی که بی عدالتی," McEnany گفت.

"اما این رئیس جمهور می داند و اساسا که بسیاری از افسران پلیس در این کشور خوب است."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب