تهمت و تهدید و زندان برای تلاش برای سرنگونی مجسمه. در اینجا قانون او به نقل از

بزرگنمایی این تصویر یک ردیف از افسران پلیس نگهبانی با مجسمه سابق رئیس جمهور اندرو جکسون پس از معترضا

توسط MINERALNEWS در 3 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک ردیف از افسران پلیس نگهبانی با مجسمه سابق رئیس جمهور اندرو جکسون پس از معترضان تلاش برای سرنگونی آن در واشنگتن دی سی در 22 ژوئن سال 2020 است. اریک Baradat /خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اریک Baradat /خبرگزاری گتی ایماژ

رئیس جمهور تهمت و قول داد از طریق توییتر صبح روز سه شنبه است که هر کسی که vandalizes "هر بنای مجسمه و یا دیگر مانند اموال فدرال" را دستگیر و به ده سال زندان با استناد به کمی شناخته شده در سال 2003 قطعه ای از قوانین.

خود را اعلام می آید پس از او تقبیح تلاش تظاهرکنندگان برای حذف یک مجسمه از اندرو جکسون که نشسته در سراسر از کاخ سفید است. با استناد به جانبازان یادبود حفظ عمل جداگانه, صدای جیر جیر, تهمت هشدار داد چنین معترضان:"مراقب باشید!"

با وجود مغلوب ساختن پیشی جستن اظهارات جانبازان یادبود حفظ قانون نیازی به مجوز خود را.

در سال 2003 تصویب این قانون آمده است که یک فرد که "عمدا زخمی شدن و یا از بین می برد و یا تلاش برای آسیب و یا از بین بردن هر گونه ساختار پلاک مجسمه یا بنای تاریخی دیگر در اموال عمومی بزرگداشت خدمات از هر فرد یا افراد در نیروهای مسلح ایالات متحده باید جریمه تحت این عنوان زندانی بیش از 10 سال یا هر دو."

این قانون که متن مناسب می تواند در یک صفحه با تصویب شد حمایت هر دو حزب زیر خرابکاری در حوزه های مختلف جانبازان گورستان.

سناتور جمهوری خواه تام پنبه از آرکانزاس نیز نامیده می شود برای وزارت دادگستری به استفاده از قانون به منظور آوردن اتهامات عنوان شده علیه کسانی که تلاش سرنگونی بناهای تاریخی.

روز دوشنبه او می گذراند در نامه ای به دادستان کل ویلیام Barr و گفت: "از آن زمان گذشته برای جلوگیری از اراذل و اوباش; این خرابکاری باید محاکمه به حد کمال از قانون است."

مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت: قبل از مصرف به آریزونا به کمپین که او قصد دارد برای امضای یک فرمان اجرایی به "تقویت آنچه در حال حاضر وجود دارد اما در بیشتر راه." او نداد در چه معناست.

"ما به دنبال در طولانی مدت زندان برای این خرابکاری و این اشرار و این آنارشیست ها و آشوبگران و تماس با آن هر آنچه شما می خواهید" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "برخی از مردم دوست ندارند که زبان اما این چیزی است که آنها هستند. آنها مردم بد است. آنها عاشق نیست و کشور ما است. و آنها در حال به دست گرفتن آثار ما, من فقط می خواهم به آن روشن است."

چاد ویلیامز صندلی وزارت آفریقایی و مطالعات در دانشگاه برندایس تماس مغلوب ساختن پیشی جستن طرح برای اجرایی جهت مشکل ساز است.

"چگونه یک سفارش خواهم که واقع می شود اجرا باقی مانده است دیده می شود," او می گوید. "اما این که چه چیزی صحبت می کند به در واقعا مشکل راه این است که رئیس جمهور تمایل به برای tamp پایین به سرکوب هر گونه اعتراض و مخالفت و تسلیحاتی مختلف دستگاه دولت فدرال و از جمله ارتش, گارد ملی, راز و خدمات به عنوان عوامل اجرای قانون."

بیش از 70 مؤتلفه بناهای تاریخی گرفته شده پایین از تیراندازی در یک کلیسا در چارلستون S. C. در سال 2015 با توجه به اطلاعات وارد شده توسط واشنگتن پست. حدود یک سوم از کسانی که آثار مجبور شدند در هفته پس از مرگ جورج فلوید یک مرد که کشته شد که پلیس برگزار زانو به گردن خود را برای بیش از هشت دقیقه است.

فلوید از مرگ برانگیخته ملی حساب و نژادی و بی عدالتی به عنوان تظاهر کنندگان به خیابان آمده اند در اعتراض به سفید برتری و خشونت پلیس.

برخی از تظاهرات منجر به نابودی مختلف مؤتلفه خاطرات.

مجلس نانسی پلوسی به نام برای حذف مجسمه مؤتلفه سربازان و مقامات از این کنگره زمینه.

مخالفان استدلال می کنند که آثار باید در محل باقی می ماند به عنوان یک یادآوری از تاریخ این کشور.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن