مغلوب ساختن پیشی جستن تیم کشته قانون طراحی شده برای محافظت از سلامت کارگران از همه گیر مانند COVID-19

بزرگنمایی این تصویر کارکنان مراقبت های بهداشتی نگه داشتن یک پلاکارد که می گوید از قهرمانان به صفر در

توسط MINERALNEWS در 6 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

کارکنان مراقبت های بهداشتی نگه داشتن یک پلاکارد که می گوید از قهرمانان به صفر در طول یک تظاهرات در مقابل بیمارستان تحت نیروی انسانی و کمبود تجهیزات حفاظت شخصی برای پزشکان و پرستاران در درمان COVID-19 بيمار در میان coronavirus بیماری همه گیر. اعتراض محل خارج از سنت جوزف مرکز پزشکی بیمارستان در بربنک کالیفرنیا. در مارس 19. برکرفت رسانه ها/برکرفت رسانه ها از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
برکرفت رسانه ها/برکرفت رسانه ها از طریق گتی ایماژ

زمانی که رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان کار در سال 2017, تیم خود را متوقف کار در مقررات فدرال که مجبور به صنعت بهداشت و درمان به آماده شدن برای یک برنامه عفونی بیماری همه گیر مانند COVID-19. که تصمیم مستند در فدرال پرونده reviewed by NPR.

"در صورتی که حکومت به اثر رفته بود و پس از آن هر بیمارستان و هر خانه سالمندان که در اصل باید به یک طرح که در آن آنها ساخته شده مطمئن شوید که آنها به اندازه کافی ماسک و آنها آماده بودند برای این نوع از بیماری همه گیر" به گفته دیوید مایکل که در زمان خدمت به عنوان رئیس اداره ايمنی و بهداشت شغلی.

هنوز هم وجود دارد هیچ خاص مقررات فدرال حفاظت از بهداشت و درمان کارگران از کشنده هوابرد عوامل بیماری زا مانند آنفلوآنزا و سل و یا coronavirus. این واقعیت آمار خانه در آخرین تنفسی بیماری همه گیر H1N1 شیوع در سال 2009. هزاران نفر از آمریکایی ها کشته و ده ها تن از کارکنان بهداشتی درمانی مریض شدم. حداقل چهار پرستاران درگذشت.

مطالعات انجام شده پس از H1N1 در بر داشت داوطلبانه فدرال دستورالعمل های ایمنی طراحی شده برای محدود کردن گسترش هوابرد پاتوژن در تجهیزات پزشکی اغلب نبودند به دنبال داشت. وجود دارد همچنین کمبود تجهیزات حفاظت شخصی (PPE).

"H1N1 ساخته شده آن را بسیار روشن OSHA آیا کافی و استاندارد برای هوابرد و انتقال تماس انتقال و بنابراین ما شروع به نوشتن یک استاندارد برای انجام این کار" مایکل گفت.

اچ آی وی-ایدز قانون تنظیم استاندارد برای حفاظت از کارگران

OSHA کارشناسان شد و با اعتماد به نفس جدید هوابرد بیماری های عفونی مقررات را در بیمارستان ها و آسایشگاه ها امن تر زمانی که در آینده بیماری های همه گیر رسید. چرا که قوانین مشابه در حال حاضر ایجاد شده برای پاتوژن منتقله از راه خون مانند ابولا و هپاتیت.

کسانی که قوانین اجرا شده در طول اچ آی وی-ایدز مجبور صنعت بهداشت و درمان به اجرای برنامه های ایمنی بیشتر و خرید تجهیزات طراحی شده برای محافظت از کارکنان و بیماران است.

اما ساخت یک بیماری عفونی جدید مقررات موثر بر بسیاری از آمریکایی سیستم بهداشت و درمان است وقت گیر و ستیز. آن نیاز به طولانی مشاوره با دانشمندان و پزشکان دیگر دولت فدرال و سازمان های نظارتی و همچنین پرستاری و بیمارستان صنایع خواهد بود که مجبور به پیاده سازی استاندارد.

سوابق فدرال reviewed by NPR نشان می دهد OSHA رفت و گام به گام از طریق فرایند که به مدت شش سال و در اوایل سال 2016 بیماری عفونی جدید قانون آماده بود. اوباما در کاخ سفید به طور رسمی آن را به آن اضافه یک لیست از قوانین و مقررات برنامه ریزی شده برای اجرا در سال 2017.

پس از آن انتخابات ریاست جمهوری است.

تاکید بر مقررات زدایی

در بهار سال 2017, دو سال قبل از COVID-19 ضربه تهمت تیم به طور رسمی محروم OSHA را هوابرد بیماری های عفونی قانون از مقررات دستور کار است. NPR می تواند به پیدا کردن هیچ نشانه ای دولت جدید تا به حال سیاست خاص نگرانی در مورد بیماری های عفونی قوانین.

به جای تصمیم گیری به نظر می رسد به عنوان بخشی از یک تلاش گسترده تر برای کاهش مقررات و اداری نظارت است.

"در اوایل این سال ما یک هدف از اضافه کردن صفر های جدید هزینه های نظارتی بر روی اقتصاد آمریکا" رئیس جمهور تهمت و گفت: در ماه دسامبر 2017. "به عنوان یک نتیجه هرگز پایان دادن به رشد از نوار قرمز در امریکا به طور ناگهانی بالا screeching و زیبا توقف است."

تاثیر بر فدرال تلاش برای محافظت از بهداشت و درمان کارگران از بیماری ها مانند COVID-19 فوری بود.

"این بیماری عفونی استاندارد بود در پشت رایتر قرار داده. کار متوقف شد" گفت: مایکلز در حال حاضر یک استاد دانشگاه جورج واشنگتن.

بزرگنمایی این تصویر

پزشکی کارگر کمک به PPE در حالی که ایستاده در داخل یک منطقه مشخص شده در نوار آبی یک "گرم" منطقه قبل از ورود به اتاق بیمار در COVID-19 واحد مراقبت های ویژه در مرکز پزشکی Harborview چهار شنبه, آوریل 8 سال 2020 در سیاتل. ایلین تامپسون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ایلین تامپسون/AP

مرگبار تشدید بحران H1N1

این بهار و بیمارستانها و خانه های سالمندان در بر داشت خود را در مواجهه با بسیاری از همان بحران را تجربه در طول H1N1 با بسیاری از امکانات آماده و unequipped. تنها در این زمان در مقیاس بزرگتر بود و مرگبارتر است.

دولت فدرال گزارش می دهد که حداقل 43,000 خط مقدم بهداشت و درمان کارگران را بدست بیمار بسیاری از آنها آلوده در حالی که مراقبت از COVID-19 بيمار در امکانات که در آن تجهیزات حفاظت فردی بود که جیره بندی.

"حتی فقط چند ماه پیش من نمی تواند تصور کند که من می خواهم که در یک زوم تماس با خواندن اسامی ثبت نام پرستاران که فوت کرده اند در خط مقدم یک بیماری همه گیر" گفت: بانی Castillo که سر یک اتحادیه به نام پرستاران ملی ایران.

"یادبود نه تنها در مورد غم و اندوه. آن را نیز مورد خشم."

OSHA را بیماری عفونی قانون مورد بحث در واشنگتن

Castillo می گوید: بیماری های عفونی مقررات کنار گذاشته با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت باید اجرا شود بلافاصله توسط کنگره به عنوان یک حکومت اضطراری قبل از موج دوم coronavirus بازدید.

"بدیهی است که خواهد قیمومیت است که کارفرمایان باید به بالاترین سطح خود از PPE نه کمترین," او گفت:.

دموکرات ها در مجلس به تصویب یک لایحه در اواسط ماه مه است که انجام این کار, اما, اندازه گیری مسدود شده توسط جمهوریخواهان کنترل مجلس سنا و قوانین هنوز هم در مخالفت با کاخ سفید است.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت نشده در پاسخ به NPR تکرار سوالات در مورد بیماری های عفونی قانون است. اما در یک جلسه مطبوعاتی تماس با قانونگذاران در اوایل این ماه رئیس کنونی OSHA لورن Sweatt استدلال وجود دارد در حال حاضر به اندازه کافی قوانین در محل برای محافظت از کارگران است.

"ما اجباری استانداردهای مربوط به تجهیزات حفاظت شخصی و پاتوژن منتقله از راه خون و استانداردهای بهداشت," Sweatt گفت: در یک ضبط ارائه شده به NPR. "ما باید استانداردهای موجود است که می توانید آدرس این منطقه است."

بیمارستان صنعت نیز مخالف قوانین ایمنی جدید. نانسی پرورش با انجمن بیمارستان های آمریکا گفت: داوطلبانه دستورالعمل برای هوابرد بیماری های همه گیر در حال کافی است.

"شما حق آنها نیست اما مقررات, آنها را هدایت است که ما می خواهیم به دنبال" فاستر گفت. "آنها مندرج انتظار برای کنترل عفونت بنابراین به یک معنا آنها درست مانند مقررات است."

اما بیماری های عفونی استاندارد مورد نیاز صنعت بهداشت و درمان به انجام مراتب بیشتر است. این مجموعه از استانداردهای خاص برای برنامه ریزی و آموزش. آن را نیز مجبور امکانات به انبار تجهیزات حفاظت شخصی برای رسیدگی به "موج" از افراد بیمار مانند آنهایی که ما دیده ایم با COVID-19.

NPR نیز نشان از عدم ثابت مقررات مجاز مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برای استراحت کارگر دستورالعمل های ایمنی. آژانس های فدرال را بارها و بارها در این بهار به عنوان COVID-19 گسترش و کمبود PPE بدتر شده است.

به عنوان یک نتیجه, بیمارستان می گویند آنها نشست فدرال دستورالعمل در حالی که نیاز به پزشکان و پرستاران به re-استفاده از ماسک و محافظ لباسهای پس از قرار گرفتن در معرض افراد بیمار.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب