مغلوب ساختن پیشی جستن تعلیق همه سفر به آمریکا از اروپا در آدرس COVID-19 پاسخ

واشنگتن - در نظر گرفتن نمایشی اقدام رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن چهارشنبه اعلام کرد او به شدت محدود

توسط MINERALNEWS در 22 اسفند 1398

واشنگتن - در نظر گرفتن نمایشی اقدام رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن چهارشنبه اعلام کرد او به شدت محدود مسافر سفر از 26 کشورهای اروپایی به آمریکا و حرکت به سهولت اقتصادی هزینه ویروسی همه گیر است که roiling بازارهای مالی جهانی و اخلال در زندگی روزمره آمریکایی ها.

مغلوب ساختن پیشی جستن در یک نادر بیضی آدرس دفتر به ملت گفت: ماه محدودیت در سفر آغاز خواهد شد اواخر جمعه در نیمه شب. پس از چند روز بازی کردن coronavirus تهدید او مقصر اروپا برای اقدام نیست به سرعت به اندازه کافی به آدرس خارجی "ویروس" و ادعا کرد که ایالات متحده خوشه بودند "کشت" برای مسافران است.

"ما ساخته شده یک حرکت نجات بخش با اقدام اولیه در چین" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "در حال حاضر ما باید همان اقدام با اروپا است."

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: این محدودیت ها نمی شود به بریتانیا و وجود دارد خواهد بود معافیت برای "آمریکایی که تحت مناسب نمایش." او گفت ایران می خواهد وضعیت به تعیین اگر سفر می تواند بازگشایی زودتر.

وزارت امور خارجه به دنبال مغلوب ساختن پیشی جستن سخنان با صدور فوق العاده ای جهانی مشاوره بهداشت هشدار شهروندان ایالات متحده را به "تجدید نظر در سفر خارج از کشور" با توجه به این ویروس و مرتبط با قرنطينه و محدودیت.

مغلوب ساختن پیشی جستن صحبت کرد و پس از چند روز سردرگمی در واشنگتن و در صورت نصب در تماس های رئیس جمهور برای نشان دادن بیشتر رهبری است. در زمان هر چند سخنان خود کمک به عدم قطعیت است.

در حالی که مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: تمام اروپا سفر خواهد بود قطع میهن مقامات امنیتی بعد از آن روشن است که سفر جدید محدودیت هایی را اعمال می شود تنها به بسیاری از اتباع خارجی که در "منطقه شنگن" در هر نقطه از 14 روز از قبل برنامه ریزی شده خود را هنگام ورود به ایالات متحده است. این منطقه شامل فرانسه, ایتالیا, آلمان, یونان اتریش, بلژیک و دیگران و کاخ سفید گفت: این منطقه دارای بالاترین تعداد تایید COVID-19 موارد خارج از سرزمین اصلی چین است.

محدودیت اعمال نمی به قانونی اقامت دائم و فوری خانواده از شهروندان ایالات متحده و یا دیگران "شناسایی در اعلام" امضا شده توسط مغلوب ساختن پیشی جستن.

دفتر بیضی آدرس نمایندگی ناگهانی تغییر لحن از یک رئیس جمهور که بارها و بارها به دنبال به شدت از شیوع ویروس. بسیاری از آمریکایی ها به اشتراک گذاشته یک طرز فکر مشابه در هفته های اخیر اما خسته کننده حوادث چهارشنبه تغییر خلق و خوی: جوامع لغو رویدادهای عمومی در سراسر کشور, دانشگاه نقل مکان کرد به لغو کلاس های حضوری و خانواده ها دست و پنجه نرم با تاثیر اختلال در مدارس دولتی. تعداد موارد تایید شده از عفونت صدر از 1 ، 000 در ایالات متحده آمریکا و سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد بحران جهانی است که در حال حاضر یک بیماری همه گیر.

و تهمت misspoke زمانی که او گفت که این ممنوعیت را "نه تنها اعمال می شود به مقدار بسیار زیادی از تجارت و حمل و نقل, اما چیزهای مختلف دیگر." رسمی بیانیه منتشر شده پس از مغلوب ساختن پیشی جستن صحبت روشن ساخته شده است این امر به مردم کالا و محموله.

حتی به عنوان تهمت صحبت کرد و از پشت مصمم میز همه گیر را وحشی بازنویسی آمریکا زندگی روزانه خود ادامه داد. انجمن ملی بسکتبال به حالت تعلیق در آن فصل و برنده جایزه اسکار, بازیگر, تام هنکس اعلام کرد که او و همسرش ریتا ویلسون, تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19. اولین مورد تایید شده در کاپیتول هیل گزارش شد در یک قانونی کارمند.

پس از مغلوب ساختن پیشی جستن صحبت کرد, کاخ سفید لغو سفر برنامه ریزی شده رئیس جمهور به نوادا و کلرادو در این هفته "از فراوانی از احتیاط." مغلوب ساختن پیشی جستن مجدد انتخابات نیز به تعویق افتاد برنامه ریزی شده در مارس 19 رویداد در میلواکی بود که مجموعه ای از ویژگی های رئیس جمهور است.

پس از یک هفته از پیام های مخلوط و غلط شروع می شود و به مقامات دولتی هشدار داد در به طور فزاینده ای فوری که از نظر شیوع در ایالات متحده تنها بدتر خواهد شد واشنگتن به طور ناگهانی به نظر می رسید آماده برای عمل است.

کنگره رونمایی چند میلیارد دلاری بسته کمک های یکشنبه بود که انتظار می رود رای دادند و در خانه به عنوان به زودی به عنوان پنج شنبه.

"من می توانم بگویم ما بیشتر موارد و همه چیز بدتر خواهد شد از آنها در حال حاضر" دکتر Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی گفت: در شهادت قبل از خانه نظارت و کمیته اصلاحات. او گفت: ویروس "10 بار کشنده تر از آنفولانزای فصلی."

S&P 500 آتی رفت و از دست دادن در حدود 0.4% قبل از تهمت صحبت به کاهش 1.5% پس از آن. کاهش در بازار معاملات آتی به دنبال یک شیب 4.9 درصد کاهش به طور منظم در معاملات روز شنبه. وال استریت سرمایه گذاران به طور فزاینده ای نگران آن است که تهمت به دولت و دولت های دیگر قادر نخواهد بود به اندازه کافی برای جلوگیری از شیوع ویروس از باعث آسیب قابل توجهی به اقتصاد جهانی است.

پس از مغلوب ساختن پیشی جستن آدرس, وزیر دفاع علامت Esper اعلام کرد یک سری از حرکت ها از جمله محدودیت به مدت 60 روز در سفر با اعضای, دفاع گروه غیر نظامیان و خانواده های آنها را از طریق چهار شهرستان در حال حاضر تعیین شده توسط مراکز کنترل بیماری به عنوان بالاترین خطر COVID-19 استان ها — چین و ایران و کره جنوبی و ایتالیا.

در اظهارات خود تهمت متمرکز بیشتر در خطر سفر ادامه را در بیماری که, در واقع, در بخش هایی از کشور در حال حاضر وجود دارد این است که "جامعه گسترش" — به معنی کسانی که نمی شناخته سفر قرار گرفتن در معرض در حال تبدیل شدن به آلوده.

در یک ترک فعل که رهبران دموکرات به نام "نگران کننده" مغلوب ساختن پیشی جستن چپ unaddressed تست پرونده است که مانع تلاش های به یاد بگیرند که چگونه بسیاری از آمریکایی ها در حال حاضر آلوده. و در حالی که او هشدار داد افراد مسن برای جلوگیری از خطرناک جمعیت توصیه می شود خانه های پرستاری را به حالت تعلیق بازدید کنندگان و گفت: افراد بیمار به ماندن خانه از محل کار او نیست, آدرس یکی از بزرگترین نگرانی های — آیا بیمارستان مجهز که مسئولیت رسیدگی به بیمار و یا غرق خواهد شد.

دانشگاه جورج تاون بهداشت عمومی کارشناس لارنس Gostin توییتی در واکنش به تهمت سخنرانی "بیشتر از اروپا است که به عنوان امن به عنوان ما" و COVID-19 "در حال حاضر در اینجا; میکروب ها احترام نمی کرد."

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او همچنین هدایت سازمان به ارائه نامشخص مالی برای کمک به "برای کارگران که بیمار قرنطینه و یا مراقبت از دیگران با توجه به کروناویروس" و کنگره برای اقدام به گسترش آن. کاخ سفید دستیاران کاهش یافته است به ارائه جزئیات بیشتر در مغلوب ساختن پیشی جستن را اعلام.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: آمریکا تسلیم خواهد شد پرداخت مالیات برای برخی از های فردی و کسب و کار filers به مدت سه ماه برای کاهش اثرات شیوع ویروس. او گفت: مدیریت کسب و کار کوچک نیز وام های کم بهره و در دسترس برای کسب و کار برای کمک به آنها آب و طوفان است.

"این یک بحران مالی" او گفت:. "این فقط موقت لحظه ای از زمان که ما غلبه خواهد کرد و با هم به عنوان یک ملت و به عنوان یک جهان است."

مغلوب ساختن پیشی جستن همچنین تصریح کرد تماس خود را در کنگره به تصویب یک برش به دولت فدرال مالیات بر حقوق و دستمزد به منظور تحریک اقتصاد هر چند که ایده اخراج شده است توسط بسیاری از قانونگذاران در هر دو طرف راهرو. او سکوت قبلی خود در تماس به ارائه کمک به صنایع سخت-برخورد با این بیماری همه گیر مانند شرکت های هواپیمایی و کشتی های کروز.

در کاپیتول هیل مجلس نانسی پلوسی, پرده برداری از یک کمک های اقتصادی طرح بود که به دست آوردن حمایت دو حزبی. مرکزی به بسته رایگان است coronavirus تست در سراسر کشور و بودجه اضطراری برای جبران حقوق از دست برای کسانی که خود quarantining از دست رفته کار و یا از دست دادن شغل در میان شیوع.

پیش نویس قانون ایجاد یک جدید فدرال اضطراری مرخصی استعلاجی سود برای افراد مبتلا به این ویروس و یا مراقبت از یک coronavirus قربانی. این امر با ارائه دو سوم از یک کارمند درآمد ماهانه به مدت سه ماه.

وزیر خزانه داری استیون Mnuchin آنها تهمت شنود گذاشته به مذاکره با پلوسی از کنگره خواست "به تصویب قوانین به سرعت."

دولت شناور بود چندین استراتژی های دیگر از جمله نادر ایده از اعلام یک فاجعه ملی است که به طور بالقوه می تواند باز کردن جریان بودجه با توجه به یک فرد غیر مجاز به بحث در مورد برنامه ریزی و اعطا شده اند. اما مغلوب ساختن پیشی جستن در نهایت تصمیم گرفتند در برابر گرفتن این گام چهارشنبه.

مغلوب ساختن پیشی جستن 73 نظر گرفته شده است در معرض خطر بالاتر به دلیل سن و سال او و بارها مسخره مشاوره از کارشناسان بهداشت عمومی که باید توصیه های عمومی برای جلوگیری از دست دادن و عمل اجتماعی فاصله. اما که نمی شود او را از دعوت از شهروندان برای کمک به مبارزه با این ویروس گسترش یافته است. "برای همه آمریکایی ها ضروری است که همه اقدامات احتیاطی اضافی و رعایت بهداشت. هر یک از ما نقشی در شکست این ویروس" او گفت:.

برای بسیاری از افراد جدید کروناویروس باعث تنها خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه.

اکثریت قریب به اتفاق مردم بعد از بهبود از این ویروس جدید است. با توجه به سازمان بهداشت جهانی افراد مبتلا به بیماری خفیف بهبود می یابند در حدود دو هفته در حالی که کسانی که با شدیدتر بیماری ممکن است سه تا شش هفته بهبود می یابند.

کنگره حضور پزشک گفت: کارکنان وجود دارد می تواند 70 میلیون به 100 میلیون coronavirus موارد در ایالات متحده آمریکا است که در تاریخ همتراز با دیگر تخمین می زند. یک دانشگاه هاروارد رسمی تخمین زده است که 20 ٪ تا 60 ٪ از بزرگسالان خواهد شد این ویروس اشاره کرد و آن را "بسیار گسترده."

در واشنگتن گردشگران هنوز وارد کنگره اما یک مقام غیر مجاز به بحث در مورد وضعیت و صحبت خواست نامش فاش نشود تایید کرد که تورهای خواهد به زودی تعطیل شود.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان Lauran Neergaard مارتین Crutsinger لوری tanya warren و کوین Freking در واشنگتن کمک به این گزارش.

___

آسوشیتد پرس دریافت پشتیبانی برای بهداشت و علوم از پوشش Howard Hughes Medical Institute وزارت علوم و آموزش و پرورش. AP تنها مسئول همه مطالب.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن