مغلوب ساختن پیشی جستن مراحل را برای کمک به صنعت نفت رو به خود Coronavirus بحران

بزرگنمایی این تصویر یک خدمه در نزدیکی Karnes City, Texas ادامه کار به عنوان قیمت نفت سقوط این هفته ا

توسط MINERALNEWS در 25 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

یک خدمه در نزدیکی Karnes City, Texas ادامه کار به عنوان قیمت نفت سقوط این هفته است. شرکت در حال حاضر و برش بودند و هزینه های شرکت خواهد شد که برای کاهش عمیق تر به عنوان قیمت نفت پایین باقی می ماند. جف بردی/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جف بردی/NPR

قیمت نفت منعکس کمی پس از رئیس جمهور تهمت و گفت: وزارت انرژی خواهد خرید نفت خام برای کشور ذخیره نفت استراتژیک.

"ما در حال رفتن به آن را پر کنید از سمت راست به بالا" مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه گفت در گسترده کنفرانس خبری در کاخ سفید است. او گفت: آن را به مالیات دهندگان "میلیاردها و میلیاردها دلار" در حالی که کمک به یک صنعت شده است که وضعیتی وخیم.

در حالی که قیمت نفت افزایش نزدیک به 5 درصد در روز جمعه اعلام شد که تنها کسری از مقدار آنها از دست داده و پیش از آن در هفته.

در جنوب تگزاس رودی مارتینز بلافاصله با تجربه اثرات هفته گذشته سقوط قیمت نفت خام.

"من در واقع یک مرد کوچک اردوگاه و این بچه ها در راه هستند چرا که آنها از دست داده در قرارداد می گوید:" مارتینز که دارای هشت اتاق او اجاره به خارج از شهر نفتی کارگران در Karnes City, Texas.

"کارگران خود به ازای هر دیم و من آنها اتهام $100 یک فرد [در هر روز]. در واقع من می خواهم آنها را به اتهام کمی بیشتر از آن, اما در حال حاضر آن است که مخروطی کردن آن را سخت به آنها اتهام که به دلیل آنها نمی تواند پرداخت آن را," او می گوید.

زمانی که کسب و کار نفت بود واقعا پررونق در Karnes City مارتینز می گوید او می تواند هزینه تا $2000 در هفته برای هر نفر.

این یک مثال کوچک از آنچه که کاهش قیمت نفت به معنی برای جوامع روستایی بستگی دارد که در کسب و کار نفت. و تاپیک های زیادی در معرض خطر برای ایالات متحده آمریکا بزرگترین تولید کننده نفت خام است.

قیمت نفت شده بود در حال سقوط از ترس coronavirus اپیدمی تهدید رشد اقتصادی جهان. تقاضا نیز به عنوان اجتماعات بزرگ لغو شد و مردم شروع به ماندن در خانه برای جلوگیری از بیمار شدن.

پس از آن قیمت ها سقوط کرد و پس از عربستان سعودی و روسیه موفق به توافق بر کاهش تولید و به جای آن وارد جنگ قیمت آخرین یکشنبه. در یک خیره کننده واژگونی عربستان سعودی گفت: این امر در واقع افزایش تولید نفت و ارائه یک تخفیف برای مشتریان خود.

آمریکا شرکت های نفتی به خصوص کوچکتر در حال حاضر به دنبال به را به کاهش است. صنعت تحلیلگران هشدار می دهند ممکن است ورشکستگی به خصوص اگر روغن باقی مانده است که در آن کاهش یافته است به 30 دلار در هر بشکه محدوده. شرکت های فعال در تگزاس را ایگل فورد شیل نیاز به قیمت 40 دلار به 60 دلار در هر بشکه به سودآور باقی می ماند.

'ما در اینجا قبل از نفت'

Karnes City تبدیل شد توسط حفاری نفت رونق آغاز شده است که حدود یک دهه به عقب. Karnes شهرستان بانک ملی رئیس جمهور سفر Sp می گوید وجود دارد محلی کشاورزان و دامداران بودند که فقط گرفتن و سپس همه ناگهانی نشان داد تا در بانک خود را با 1 میلیون دلار حق امتیاز نفت بررسی در دست است.

بزرگنمایی این تصویر

Karnes شهرستان بانک ملی مستقر در حفاری نفت رونق شهر Karnes City, Texas. رئیس بانک سفر Sp می گوید جامعه خود جان سالم به در رکود در گذشته و زنده خواهد ماند این یکی بیش از حد. جف بردی/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جف بردی/NPR

در حال حاضر آن را هنوز هم می تواند نگاه بسیار شلوغ در اطراف شهر. وجود دارد کامیون ها در جاده ها و چند هتل ها محلی و هنوز هم کامل است. Sp می گوید زمان آن طول می کشد برای حفاری به باد کردن برنامه های تولید شد که در حال حاضر در حال اجرا زمانی که قیمت ها سقوط کرد.

"احتمالا در چند هفته به یک ماه و دو ماه من فکر می کنم شما در حال رفتن به دیدن همه چیز آهسته. اما ما هنوز هم می شود در اینجا — ما در اینجا قبل از نفت می گوید:" Sp که تلاش می کند به ماندن در خوش بینانه در مورد آینده مالی خود را از جامعه است.

شده اند وجود دارد گزارش مغلوب ساختن پیشی جستن دولت ممکن است مایل به کمک به صنعت نفت در راه های دیگر. برای مثال کاخ سفید می تواند به کاهش فدرال حق امتیاز نفت پمپ در زمین دولت یا دریایی. دولت همچنین می تواند ارائه کم بهره دولت حمایت وام.

گروه های متمرکز بر تغییر آب و هوا را مورد انتقاد چنین ایده.

"آخرین افرادی که شایستگی پول مالیات دهندگان هستند میلیاردرهای است که ایجاد شده و سود از بحران آب و هوا می گوید:" جک شاپیرو از محیط زیست گروه صلح سبز.

یکی از پتانسیل نقطه روشن در همه این است که قیمت بنزین. کاهش قیمت نفت به معنای ارزان تر گاز برای رانندگان در ماه های آینده.

معمولا زمانی که قیمت گاز پایین رفتن مردم بیشتر در رانندگی و انتخاب اتومبیل های بزرگتر که باعث افزایش مصرف است. اما با بسیاری از محدود کردن سفر از نگرانی بیش از coronavirus این زمان ممکن است استثنا.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب