مغلوب ساختن پیشی جستن نشانه لایحه سفارش rebuking چین و انتقاد شدید بایدن

واشنگتن - رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن قوانین امضا و اجرایی منظور در روز سه شنبه گفت چین برگزار خوا

توسط MINERALNEWS در 25 تیر 1399

واشنگتن - رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن قوانین امضا و اجرایی منظور در روز سه شنبه گفت چین برگزار خواهد شد مسئول آن اقدامات ظالمانه علیه مردم هنگ کنگ و سپس به سرعت تغییر سیاست های خود سخنرانی به یک راه حل سیاسی, پرتاب broadsides در برابر رقیب دموکرات جو بایدن.

قانون و نظم بخشی از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت تسریع توهین آمیز علیه چین برای آنچه که او خواستار افزایش ابرقدرت را بهره برداری از امریکا و تلاش خود را برای پنهان کردن جزئیات بیشتر در مورد انسان به انسان انتقال coronavirus از جهان است. تقریبا روزانه دولت حملات در پکن مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان دفاع از خود و پاسخ به این ویروس با موارد فزاینده در بخش هایی از ایالات متحده به عنوان او کار می کند پیش از انتخابات برای به تصویر کشیدن بایدن به عنوان نرم افزاری در چین است.

"بنابراین جو بایدن و باراک اوباما آزادانه اجازه چین به غارت کارخانه های ما را غارت جوامع ما و سرقت با ارزش ترین ما اسرار" مغلوب ساختن پیشی جستن و افزود: "من متوقف شد و آن را تا حد زیادی."

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که به عنوان معاون رئیس جمهور بایدن حمایت برای توافق پاریس پرداختن به تغییرات آب و هوایی; تهمت عقب نشینی آمریکا از توافق. "آن را خرد تولید کنندگان آمریکا در حالی که اجازه می دهد چین به آلوده جو با مصونیت از مجازات و در عین حال یک هدیه از بایدن به چین حزب کمونیست" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

مغلوب ساختن پیشی جستن صحبت خود را به سختی رویکرد به پکن هر چند او صرف اوایل هفته از این بیماری همه گیر ستایش رئیس جمهور چین. این دو کشور به امضا رسید فاز یک معامله تجاری اما از آن زمان به بعد روابط خصمانه و تهمت به خبرنگاران گفت: در باغ گل رز که او هیچ علاقه ای به صحبت کردن به Xi.

قانون مغلوب ساختن پیشی جستن به قانون امضا اهداف واحدهای پلیس که ترک خورده اند را در دلار هنگ کنگ معترضان و همچنین چینی حزب کمونیست مقامات مسئول برای تحمیل یک, جدید, دقیق امنیت ملی قانون به طور گسترده ای دیده می شود به عنوان chipping دور در هنگ کنگ استقلال. اجباری تحریم ها نیز مورد نیاز برای اعمال شده بر بانک ها است که انجام کسب و کار با مقامات.

در حالی که او امضا لایحه به قانون مغلوب ساختن پیشی جستن با صدور بیانیه ای گفت: دولت نمی خواهد نظر به عنوان اتصال بخش های خاصی از قانون است که کاخ سفید معتقد است در حد یک رئیس جمهور را از قدرت به رفتار سیاست خارجی است.

قانونگذاران از هر دو طرف خواسته اند که تهمت به قوی عمل در پاسخ به چین جدید امنیت ملی قانون است که کارائی "یک کشور دو سیستم" چارچوب زیر که بریتانیا دست هنگ کنگ به چین در سال 1997. هنگ کنگ در نظر گرفته شده است یک منطقه ویژه اداری در چین و خود را حاکم و سیستم های اقتصادی.

"این قانون به دولت قدرتمند ابزارهای جدید برای نگه مسئول افراد و نهادهای درگیر در خاموش هنگ کنگ آزادی" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "آزادی خود شده است دور گرفته شده است. حقوق خود را دور گرفته شده اند و با آن می رود هنگ کنگ در نظر من از آنجا که آن را دیگر نمی خواهد بود قادر به رقابت با بازار آزاد. بسیاری از مردم خواهد شد از ترک هنگ کنگ, من شک دارم."

منظور اجرایی او امضا کرده به نظر نمی رسد به فراتر از دولت قبلی تعیین که در هنگ کنگ است که دیگر واجد شرایط برای درمان ترجیحی از ایالات متحده است. مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: به منظور حملات آن امتیازات اما در واقع دولت در حال حاضر شده است در روند از بین بردن آنها را برای نزدیک به دو ماه.

وزیر امور خارجه مایک Pompeo اول ساخته شده تعیین در اواخر ماه مه که چین تصمیم به اعمال جدید امنیت ملی قانون در هنگ کنگ به معنای سابق بریتانیا قلمرو دیگر یک دموکراسی و بنابراین دیگر واجد شرایط برای تجارت, تجاری ایالات متحده و دیگر قدرت پردازش آن را تا به حال لذت می برد. فقط سه روز بعد هنگامی که مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد آمریکا خروج از سازمان بهداشت جهانی به دلیل نفوذ چینی او تکرار Pompeo تعیین و دستور دولت او به سرعت شروع به از بین بردن تنظیمات آن را انجام داد.

در اواخر ماه ژوئن دولت منع هنگ کنگ از واردات آمریکا سلاح و گفت خرید آن از مواردی است که باید هر دو غیر نظامی و نظامی برنامه های کاربردی خواهد بود موضوع را به همان الزامات صدور مجوز به عنوان سرزمین اصلی چین است. از دیگر اقدامات در این آثار شامل تعلیق یک معاهده استرداد با هنگ کنگ چیزی استرالیا در حال حاضر انجام می شود و همچنین پایان دادن به حقوقی توافق نامه های همکاری پرداخت مالیات پیمان های مالی و فهم است که تحت پوشش قوانین حسابداری برای کسب و کار چینی که کار در ایالات متحده

در همان زمان دولت پیش رو فشرده با ممنوعیت سفر برای چینی هنگ کنگ و حزب کمونیست مقامات ایالات متحده معتقد است مسئول محدود کردن دموکراسی در هنگ کنگ.

دولت نیز رفته پس از چین با تحمیل ممنوعیت سفر در مقامات برای سرکوب اقلیت ها در غرب چین و مانع خارجی' دسترسی به تبت. روز دوشنبه Pompeo اعلام کرد که آمریکا تصمیم گرفته بود به رد آشکار تقریبا همه چینی دریایی ادعا می کند در دریای چین جنوبی یک عزم و اراده است که می تواند منجر به افزایش تنش در اختلاف مهم بین المللی خطوط حمل و نقل.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

آسوشیتد پرس نویسنده جاناتان Lemire کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب