مغلوب ساختن پیشی جستن به دنبال وفادار کمک کنندگان در غرب تگزاس fracking زمینه

واشنگتن - رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سفر به ایالات متحده fracking hub در غرب تگزاس دشت می آید در

توسط MINERALNEWS در 8 مرداد 1399

واشنگتن - رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سفر به ایالات متحده fracking hub در غرب تگزاس دشت می آید در طول دولت شدید شیوع کروناویروس و یک جهانی نفت و گاز و حرص و ولع خوردن است که با قرار دادن فشار بر خود وفادار اهدا کنندگان در صنعت نفت.

مغلوب ساختن پیشی جستن است که ترکیب برخی از جمع آوری کمک های مردمی شنبه با سفر اول خود به نفت و گاز و دکل و به اولین سفر خود را به عنوان رئیس جمهور به حوضه پرمین. او را جلو در تا 100.000 دلار یک فرد در یک میزگرد با هواداران است.

"مقدار پول ممکن است کمی خارج از آنجا که در بازار هستند و آنها درد و رنج یک بیت گفت:" بیل میلر برجسته لابی گر و مشاور در آستین. "اما این نوع از صنعت است که به یاد دوستان خود را از طریق ضخیم و نازک و تهمت شده است دوست خود را."

تگزاس در ماه گذشته تجربه کرده است و دراماتیک سنبله در تازه تایید coronavirus موارد بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر. دولت تبدیل به یکی از کشور نقاط داغ به عنوان تگزاس سیاستمداران بحث ماسک و دیگر اقدامات.

همه گیر و فشرده تولید نفت و گاز که مغلوب ساختن پیشی جستن را تشویق به کمک یک استارک کاهش جهانی تقاضای انرژی و به بازار عرضه بیش از حد رانندگی پایین نفت و ضربه زدن به صنعت و اقتصاد است.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت اعمال خود را برای صنعت نفت و گاز حداقل به عنوان سخت آن است و هر بخش دیگر. که شامل عقب محیط زیست و بهداشت عمومی حمایت در حالی که ترویج فناوری-محور افزایش در ایالات متحده تولید نفت و گاز — آغاز تحت ریاست جمهوری باراک اوباما به عنوان بخشی از آنچه مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان توصیف یک آمریکایی مارس جهانی انرژی تسلط.

دولت او در نقل مکان کرد به باز کردن مناطق بیابانی وسیع به نفت و گاز منافع اعتراض گروه های زیست محیطی. تهمت نیز به دنبال نادیده گرفتن های مختلف منطقه ای در اعتراض به خطوط لوله نفت و گاز با دستور اجرایی.

و در ماه آینده به دولت می رود به اعلام آخرین تلاش مسدود کردن مقررات صنعت تولید گازهای گلخانه ای متان یک عامل قوی از تغییر آب و هوا. وست تگزاس فعالان می گویند انتشار گاز متان بخشی از بیش از حد-کوچک-تنظیم صنعت حمله در هوا و آب و بهداشت عمومی در منطقه yearslong گسترش تولید نفت و گاز. موفق چالش های قانونی متوقف شد و دولت قبلی تلاش است.

هنگامی که یک پرواز در شب به وست تگزاس شهر اودسا در میان مناطق تهمت است که با توجه به دیدار "به نظر می رسد مانند یک کیک تولد بزرگ وجود دارد بنابراین بسیاری از عود کردن در اینجا" از امکانات سوزاندن متان به عنوان یک گاز و نفت محصول جانبی گفت: برگرد. ژن کالینز یک حقوق مدنی و محیط زیست و بهداشت عمومی فعال در این شهرستان است.

"در حال حاضر وجود دارد متان تولید گازهای گلخانه ای مانند شما نمی خواهد باور در غرب تگزاس" کالینز گفت. او اضافه کرد که او یکی از بسیاری در شهر خود با استفاده از نبولایزر برای مقابله با مشکلات تنفس او را مقصر می داند در نفت و گاز عملیات. "وجود دارد یک اثر قطعی بر سلامت افراد در اینجا."

تگزاس زیست محیطی مبتنی بر طرفداران مانند شارون ویلسون که با استفاده از ترموگرافی تصویربرداری برای ضبط و انتشار گاز متان به چشم قابل رویت نیست توصیف محیط زیست آسیب رساندن نفت و گاز تولید گازهای گلخانه ای فزاینده در طول fracking رونق و در حال حاضر.

موسسه نفت آمریکا گروه تجارت در این انتخابات ریاست جمهوری چرخه شامل دموکرات ها خواستار ترین کشور اقدام تهاجمی و در عین حال به سرعت تغییر آب و هوا به شدت تلاش برای برجسته کردن آنچه در آن می گوید: صنعت تلاش برای کاهش آلودگی.

فرانک Macchiarola تجارت, گروه, معاون ارشد رئیس جمهور برای سیاست گفت: انتشار نرخ در حوضه پرمین کاهش یافته است با وجود رونق. آن را "نشان می دهد که چگونه این صنعت در جلسه این چالش و تقویت آن عملکرد زیست محیطی," Macchiarola گفت.

تگزاس نفت کشور شده است قابل اعتماد به خوبی جمع آوری کمک مالی برای حزب جمهوری خواه رئیس جمهور. اما در این مبارزات انتخاباتی خود دولت ممکن است در یک میدان نبرد.

مغلوب ساختن پیشی جستن و خود را دموکرات رقیب جو بایدن در یک مبارزه از نزدیک مسابقه در است جمهوری دژ. برای سال های دموکرات شده اند مشاهده تگزاس جمعیت — این رشد جمعیت لاتین تبارها افراد جوان و سابق کالیفرنیا و حسرت برای انتخابات چرخه هنگامی که آن را در بازی.

هر چند تهمت برنده دولت به راحتی در 2016 سابق دموکرات کنگره Beto o'rourke به جمهوری خواه تد کروز سناتور. ترساندن از دو سال پیش و دموکرات استفاده کرده اند که مسابقه به تلاش برای ساخت یک سازمان است که می تواند چرخش دولت آبی. سنجش یک فرصت دموکرات جو بایدن آغاز پخش تبلیغات در تگزاس به عنوان coronavirus موارد افزایش در دولت است.

وقتی که می آید به میدان نبرد دولت ادعا می کند در اینجا "اثبات شده است در مقدار زیادی از پول را صرف مبارزات" رفتن به جلو گفت Miller, Austin لابی گر و مشاور است.

از دست دادن تگزاس خواهان و ترس را به طور کامل تقلا خود را و توانایی برای به دست آوردن مورد نیاز 270 آرا را به تصرف خود در کاخ سفید. هر چند بخش خصوصی تهمت کمپین مقامات واگذار نیاز به صرف زمان و پول در تگزاس دارایی های آنها ترجیح می دهند به صرف جاهای دیگر آنها باقی می ماند اعتماد به نفس در مورد توانایی خود را برای حفظ دولت و ابراز امیدواری کرد که دموکرات ها را اتلاف منابع در تلاش برای به دست آوردن یک جایزه است که در خارج از دسترس است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

اما برگ برنده های کمپین در حال حاضر برنامه ای برای اغلب بازدید تگزاس. مغلوب ساختن پیشی جستن بازدید یکشنبه اجازه خواهد داد که او را به جمع آوری پول مورد نیاز — بایدن قطع شده است به رئيس جمهور در جمع آوری کمک های مردمی استفاده — به عنوان به خوبی به عنوان ویترین هر دو دولت او را مقررات زدایی در دستور کار و تلاش خود را به اقتصاد خروش دوباره.

___

Knickmeyer گزارش از شهر اوکلاهما.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن