مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید او با همتایان روسی نعمت به دلیل هوش 'معتبر نیست'

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت را تکذیب کرد پنج شنبه که او می خواهم تا به حال شده است در جریان

توسط MINERALNEWS در 9 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت را تکذیب کرد پنج شنبه که او می خواهم تا به حال شده است در جریان نعمت که روسیه بنا به گزارش ارائه شده به طالبان مرتبط مبارزان به کشتن نیروهای ائتلاف در افغانستان است. الکس براندون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الکس براندون/AP

به روز رسانی 3:15 a. m. ET دوشنبه

در یک صدای جیر جیر در اواخر یکشنبه شب رئیس جمهور تهمت و گفت: جامعه اطلاعاتی به او گفت که او نمی داد در مورد اتهامات روسیه تا به حال ارائه شده طالبان فضل پرداخت به کشتن نیروهای غربی — از جمله نیروهای ایالات متحده — به دلیل آن نیست پیدا کردن گزارش های معتبر.

"اینتل فقط به من گزارش شده که آنها را در پیدا کردن این اطلاعات معتبر و در نتیجه نه گزارش آن را به من یا @VP. احتمالا یکی دیگر از ساخته روسیه جعل شاید این خبر جعلی @nytimesbooks مایل به جمهوری خواهان نگاه کنید بد نیست!!!", رئیس جمهور در توئیتر خود نوشت.

توییت مجددا زودتر انکار توسط رئیس جمهور از نیویورک تایمز گزارش داده است که مقامات اطلاعاتی بود نمود و در اتهام بدگویی روسیه فعالیت در افغانستان است.

واشنگتن پست گزارش یکشنبه شب که نعمت ها از "اعتقاد به منجر به کشته شدن چندین آمریکایی خدمات اعضای" یک نتیجه گیری بر اساس مصاحبه با دستگیر شده اند.

در اوایل روز شنبه, Rep. لیز چنی (R-Wyo.), سوم-رتبه بندی خانه خواه به نام در کاخ سفید برای گفتن کنگره که در دولت می دانست که از هوش و هنگامی که.

"آنچه انجام شده است در پاسخ به حفاظت از نیروهای ما و نگه دارید پوتین پاسخگو?", او توییتی.

با استناد به unnamed مقامات این بار گزارش منتشر شده در جمعه, جزئیات, چگونه آمریکا و مقامات اطلاعاتی درباره نتیجه گیری در مورد راز پرداخت و سپس در جریان رئیس جمهور در ماه مارس است. کاخ سفید شورای امنیت ملی تشکیل جلسه بین که در همان ماه به بحث در مورد این موضوع با توجه به گزارش. این یافته نیز شامل رئیس جمهور روزانه مختصر با توجه به بار.

مغلوب ساختن پیشی جستن را تکذیب کرد این گزارش در یک سری از توییت در روز یکشنبه گفت که او هرگز در جریان اطلاعات است.

"هیچ کس در جریان و یا گفته من @VP پنس یا رئیس ستاد @MarkMeadows در مورد به اصطلاح حمله به نیروهای ما در افغانستان توسط روس ها به عنوان گزارش از طریق یک منبع ناشناس' با خبر جعلی @nytimes. همه انکار آن وجود داشته است بسیاری از حملات بر ما.....," مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

رئیس جمهور به دنبال انکار کرد و گفت: "هیچ کس را سخت تر شده است در روسیه از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت است." او در ادامه به انتقاد از رئیس جمهور باراک اوباما, بار, presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد جو بایدن و پسر شکارچی.

"با فاسد جو بایدن & اوباما روسیه روز زمینه مصرف بیش از قطعات مهم اوکراین - که در آن شکارچی ؟ احتمالا فقط یکی دیگر از ساختگی بار ضربه کار درست مثل خود شکست خورده روسیه جعل. که خود را 'منبع'?" مغلوب ساختن پیشی جستن است.

کاخ سفید تکذیب کرد, در روز شنبه که رئیس جمهور شده بود در جریان این موضوع اما به عنوان بار , یادداشت های دبیر مطبوعاتی Kayleigh McEnany نیست فشار پشت در ماده از هوش است.

بیانیه ای در روز شنبه با جان Ratcliffe, مدیر اطلاعات ملی و همچنین تکذیب کرد که رئیس جمهور بود در جریان این موضوع اما همچنین نمی رد که روسیه تا به حال ارائه شده نعمت در مقابل حملات نیروهای ایالات متحده.

این باردر آن گزارش مشخص نیست که چگونه بسیاری از سربازان ممکن است کشته شده اند توسط شورشیان به دنبال پاداش های پولی اما مقامات می گویند اعتماد به نفس بود که فعالان ارائه شده و پرداخت می شود نعمت به داعش برای کشتن آمریکایی ها. در یک گزارش جداگانه توسط سی ان ان ناشناس اروپایی مقام اطلاعاتی گفت: روسیه نیز ارائه شده نعمت برای کشتن سربازان از پادشاهی متحده.

با توجه به باراحمر به این نتیجه رسیده اند که فضل عملیات هماهنگ توسط GRU — روسیه اطلاعات نظامی — است که مربوط به ترور تلاش و دیگر cloak-and-dagger عملیات از جمله 2018 عصب عامل مسمومیت سابق روسیه در سالزبری انگلستان است.

این GRU همان واحد است که ایالات متحده دارای هوش دخیل در تلاش برای نوسان انتخابات ریاست جمهوری 2016. این تحقیقات به دخالت در انتخابات به رهبری سابق مشاور ویژه رابرت مولر, تحت تعقیب, 12 اتباع آن شناسایی شده به عنوان فعال-وظیفه اعضای GRU.

سفارت روسیه در واشنگتن را تکذیب کرد, این بار گزارش در یک صدای جیر جیر در شنبه خواستار گزارش "خبر جعلی." یک سخنگوی طالبان به این روزنامه گفت که این گزارش "بی اساس است."

منتقدان از مغلوب ساختن پیشی جستن به نام گزارش شواهد دیگری که رئیس جمهور شکست خورده است را به اندازه کافی محدود کردن نفوذ روسیه و به جای آن به دنبال پرورش دنج ارتباط با رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین.

صحبت از یک مجازی town hall در شنبه بایدن سابق معاون رئیس جمهور آمریکا گفت که اگر این داستان درست بود و سپس آن را یک خیانت به نیروهای آمریکایی موفق به محافظت از آنها را در یک منطقه جنگی.

"نه تنها او موفق به تحریم و یا تحمیل هر نوع عواقب در روسیه برای این نقض فاحش حقوق بین الملل — دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است خود را ادامه داد شرم آور مبارزات انتخاباتی از احترام و debasing خود را قبل از ولادیمیر پوتین" بایدن گفت.

در یکی دیگر از پرینت سه شنبه مغلوب ساختن پیشی جستن در پاسخ تماس خود را به احتمال زیاد 2020 حریف فاسد و نظرات خود را در بار داستان "به وضوح نوشته شده توسط گرداننده."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب