مغلوب ساختن پیشی جستن بازگشت به جاده با آریزونا سفر به ماسک ساز

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت پیاده به کاخ سفید روز یکشنبه پس از بازگشت از کمپ دیوید در مریلند

توسط MINERALNEWS در 16 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت پیاده به کاخ سفید روز یکشنبه پس از بازگشت از کمپ دیوید در مریلند است. اندرو Caballero-رینولدز/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اندرو Caballero-رینولدز/خبرگزاری گتی ایماژ

به عنوان رئیس جمهور تهمت تلاش برای پروژه یک تصویر از امریکا افزایش خارج از قرنطینه و شروع به بازگشایی او را به سفر به آریزونا کارخانه که گسترش به تولید N95 ماسک صورت برای پاسخ دادن به این بیماری همه گیر کوروناویروس.

و در حالی که سفر در بخشی به معنای بگویید یک داستان مثبت در مورد تهمت, دولت پاسخ آن را نیز برجسته چالش های زمان حاضر است.

آریزونا همچنان تحت یک تغییر stay-در-خانه سفارش تا مارس 15, هر چند کالیفرنیا ، mlb مجاز خرده فروشی برخی از موسسات برای شروع به باز کردن به طور داوطلبانه دوشنبه. دولت هنوز بریده دو هفته متوالی کاهش COVID-19 موارد نامیده می شود به عنوان اولین گام در کاخ سفید دستورالعمل برای بازگشایی. در واقع تعداد موارد تایید شده در کشور در حال افزایش است.

و مغلوب ساختن پیشی جستن سفر خود را خواهد بود اما هر چیزی طبیعی است. کسانی که سفر با رئیس جمهور و یا در آینده نزدیک به او در آریزونا در حال آزمایش برای coronavirus. اجتماعی فاصله گرفتن از اقدامات مورد انتظار است.

"از رییس جمهور با سلامت و ایمنی از هر سفر در حمایت از خود و تمام کاخ سفید عملیات بسیار جدی" سخنگوی کاخ سفید در جاد دیر گفت: در یک بیانیه ارائه شده به NPR. "زمانی که برای آماده سازی و انجام هرگونه سفر, کاخ سفید را عملیاتی تیم با هم کار کنند تا اطمینان حاصل شود برنامه ای برای ترکیب فعلی CDC راهنمایی و بهترین شیوه برای محدود کردن COVID-19 قرار گرفتن در معرض به دنبال آن هستند تا بیشترین حد ممکن است."

پرسید: در هفته گذشته اگر او را به پوشیدن ماسک در سفر تهمت بود noncommittal.

"من قصد دارم به در نگاه به آب و هوا. من هیچ مشکلی با پوشیدن ماسک. من نمی دانم" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در کاخ سفید است. "من قرار است به یک سخنرانی. من فقط نمی دانم: من باید صحبت می کنند ، شما در حال رفتن به به من بگویید اگر آن را به لحاظ سیاسی درست است. من نمی دانم. اگر این است که من صحبت می کنند در یک ماسک."

معاون رئیس جمهور مایک پنس رو نقد برای پوشیدن ماسک در حالی که بازدید از کلینیک مایو در مینه سوتا در هفته گذشته در نقض آشکار از مرکز سیاست. نشستن در کنار مغلوب ساختن پیشی جستن در یک سخنرانی تلویزیونی تاون هال پنج شنبه شب پنس گفت: "باید فرسوده ماسک در کلینیک مایو."

پنس را ترک کرده است واشنگتن چند بار به تازگی یک سری از سفرهای کاخ سفید در بخشی به عنوان آزمون اجرا می شود برای مغلوب ساختن پیشی جستن به عقب بر گردیم در مسیر.

متفاوت از تظاهرات بزرگ

روز سه شنبه سفر گریه به دور از تهمت آخرین سفر به آریزونا برای یک کمپین تجمع در فوریه. 19. او اشاره نمی coronavirus در سخنرانی خود که شب و وقتی پرسیده شد که در مورد آن در مصاحبه با یک تلویزیون محلی گزارش او به عنوان خطر است.

"من فکر می کنم آن را به کار خوب" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: Fox 10 Phoenix. "من فکر می کنم زمانی که ما به مارس در گرم آب و هوا که بسیار اثر منفی بر که و که نوع یک ویروس است. بنابراین اجازه دهید ببینیم که چه چیزی اتفاق می افتد, اما من فکر می کنم آن را به کار خوب است."

همانطور که از صبح روز دوشنبه بیش از 350 مرگ و میر بوده است نسبت به COVID-19 در آریزونا به گفته محققان در دانشگاه جانز هاپکینز با حدود 68,000 مرگ و میر در سراسر کشور.

مغلوب ساختن پیشی جستن هنوز هم آرزوی کسانی که در تظاهرات نه چندان دور گذشته غرق در افکار در مورد روز زمانی که او می تواند بسته دوباره عرصه است و باید به مردم فاصله 6 فوت از هم جدا. اما در حال حاضر او را هاردکور, ایده برای فرار از محدوده کاخ سفید است. گذشته از سفر به عقب نشینی ریاست جمهوری در کمپ دیوید در آخر هفته گذشته این خواهد بود مغلوب ساختن پیشی جستن اولین سفر دور از کاخ سفید پس از مارس 28, زمانی که او فرستاده نیروی دریایی بیمارستان کشتی USNS راحتی در نورفولک ، در حالی که از آن شده است کمی بیش از یک ماه نسبت ناروا داده است تا خود را به عنوان گیر در کاخ سفید "برای بسیاری از سال."

در شهر فینیکس مغلوب ساختن پیشی جستن را تور Honeywell aerospace تسهیلات ساخت که آزاد کردن فضا برای شروع ساخت N95 ماسک ماسک. به گفته یک سخنگوی این شرکت برای اولین بار ماسک نورد کردن خط در 30 آوریل جلوتر از برنامه. یک بار تا ظرفیت کامل آن را به 10 میلیون نفر از ماسک در هر ماه. این شرکت گفت: این امر می تواند اضافه کردن 500 کارمند به ماسک. یکی دیگر از شرکت Honeywell کارخانه در رود آیلند نیز شروع به ساخت ماسک ماه گذشته. بسیاری از آنها را به رهبری به دولت فدرال است که توزیع تجهیزات حفاظتی. ماسک کمبود شده اند یک نگرانی عمده برای کارکنان مراقبت های بهداشتی درمان بیماران با شدت مسری coronavirus.

میدان نبرد دولت

اگر چه وجود ندارد رسما سیاسی جزء به سفر آریزونا یک دولت مغلوب ساختن پیشی جستن برنده در سال 2016 اما دموکرات ها انتظار به توان رقابتی در سال 2020 است.

مغلوب ساختن پیشی جستن مراجعه به وضوح تأکید چگونه او نیست چیزی مصرف برای اعطا شده در دولت در سال 2020 است. هدف او این است که به یاد رای دهندگان چگونه آریزونا اقتصاد پررونق بود قبل از همه گیر.

"آریزونا دولت است که در آن رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین تهاجمی خواهد بود که در آن ما تا به حال حضور پس از 2015" گفت: ارین پررین اصلی معاون مدیر ارتباطات برای انتخاب مجدد مبارزه است. "ما را در رسیدن به رای دهندگان در هر جایی که آنها در حال به اشتراک گذاری این پیام است که تنها رئیس جمهور تهمت می توانید بازگرداندن پررونق تهمت اقتصاد و برجسته خود را رهبری قوی در طول coronavirus."

برای چندین چرخه های انتخاباتی دموکرات ها شده اند و چشم دوخته اند آریزونا به عنوان یک دولت آنها ممکن است قرار دادن در انتخابات ریاست جمهوری برنده ستون. تحلیلگران می گویند دموکرات چالش خواهد بود را به نفع خود در حومه شهر و جامد مردم در انتخابات از اسپانیایی ها حتی به این بیماری همه گیر را در اثر مبارزه و در فرایند رای گیری نشده است شناخته شده است. هیچ دموکراتیک نامزد انجام شده بود دولت پس از بیل کلینتون در سال 1996. در سال 2016 وجود دارد صحبت از اواخر بازی برای وزارت امور خارجه توسط هیلاری کلینتون در مبارزات انتخاباتی است که دیده می شود بیشتر به عنوان اطمینان بیش از حد از او در واقع یک شات واقعی در برنده شدن وجود دارد. سپس, زمانی که آرا شمارش مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات ریاست جمهوری از جمله پیروزی در آریزونا اما حاشیه خود در دولت بود و تنها 3.5 درصد.

چهار سال قبل از ایران مهاجرت میت رامنی انجام شده دولت بیش از رئیس جمهور اوباما با بیش از 9 درصد است. دموکرات ها در زمان تهمت برد بنابراین دقت در دولت به عنوان یک نشانه آن است که شاید در آینده نزدیک بود از مردم متوجه شدم. دیرین ایران استراتژیست چاک کولین می گوید دموکرات نگهداری خط داستان رفتن دو سال بعد با پیروزی در چهار ایالت دفاتر از جمله باز سنای آمریکا صندلی و وزیر امور خارجه. در حال حاضر استراتژیست کولین می گوید: "وجود یک خط روند در جریان جمهوریخواهان مجبور به اذعان به آن و چرخش رای دهندگان مهم تر تبدیل شده اند — مستقل و جمهوری خواه حومه زنان است." او می گوید کسانی که کلید به یک پیروزی دموکراتیک در دولت است.

به طور متوسط از نظرسنجی های اخیر نشان می دهد که سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن ، presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد پیشرو در سر-به-سر matchups. اگر چه اسب مسابقه نظرسنجی این دور و به خصوص در وسط یک بحران بی سابقه ای نیست لزوما پیش بینی آن را یکی از چند علل زنگ خطر برای جمهوری خواهان.

در سال 2018 دموکرات Kyrsten Sinema برنده باز سنای آمریکا صندلی در آریزونا. یکی دیگر از سنا صندلی است تا در سال 2020 و آخرین گزارش مالی مبارزات انتخاباتی نشان می دهد دموکراتیک چلنجر علامت کلی با نزدیک به دو برابر مقدار پول نقد در دست به عنوان وقت جمهوری خواه ایالت مارتا McSally. کلی نیز رهبری در نظرسنجی های اخیر.

McSally به تصویر می کشد و خودش را به عنوان یک متحد قوی از مغلوب ساختن پیشی جستن حتی انعکاس سبک خود را از مبارزه منفی. در اینجا چگونه او سخنان خود را آغاز کرد که نسبت ناروا به نام او به صحبت می کنند که در آن بزرگ رالی در مه "من فقط می خواهم بگویم من یک پیام برای لیبرال هک رسانه ها در بازگشت," او گفت: جمعیت پر سر و صدا, "آریزونا در حال رفتن برای رای دادن در ماه نوامبر به نگه داشتن امریکا و ارسال جمهور تهمت بازگشت به کاخ سفید است.

در مارس McSally توییتی که او قادر به امن هواکش برای دولت پس از صحبت با مغلوب ساختن پیشی جستن.

"بزرگ اخبار آریزونا!" McSally توییتی. "من با صحبت realDonaldTrump در بعد از ظهر چهارشنبه به درخواست های اضافی هواکش از استراتژیک ملی ذخایر. امروز POTUS ارائه می شود با 100 هواکش رهبری به AZ. با تشکر از شما به رئیس جمهور تهمت و @VP برای شنیدن ما تماس بگیرید."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن