مغلوب ساختن پیشی جستن دریافت اطلاعات جلسات در Coronavirus دو بار در ماه ژانویه

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت پیاده روی در خارج از کاخ سفید در ماه ژانویه است. رئیس جمهور دریا

توسط MINERALNEWS در 14 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت پیاده روی در خارج از کاخ سفید در ماه ژانویه است. رئیس جمهور دریافت اطلاعات جلسات در coronavirus دو ماه است که به گفته یک مقام کاخ سفید. Saul لوئب/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Saul لوئب/خبرگزاری گتی ایماژ

رئیس جمهور تهمت دو بار دریافت اطلاعاتی جلسات در coronavirus در ماه ژانویه به گفته یک مقام کاخ سفید. این مقام می گوید NPR در این جلسات رخ داده در Jan. 23 Jan. 28.

"رئیس جمهور گفته شد که coronavirus شد به طور بالقوه رفتن به 'گسترش در سطح جهان' " این مقام گفت: از اول جلسه که دو روز پس از اولین مورد از این ویروس گزارش شده در ایالات متحده است. "اما" اخبار خوب " بود که این کشنده برای اکثر مردم خواند و گفت: رئیس جمهور گفته شد.

پنج روز پس از اولیه که جلسه رئیس جمهور بود در جریان دوباره, با توجه به رسمی. این بار "او گفته بود که ویروس پخش شد در خارج از چین اما مرگ و میر ناشی از این بیماری اتفاق می افتد تنها در چین" این مقام گفت. "او همچنین گفت که چین خودداری داده است."

این سوال که چه تهمت دانست و در مورد کوروناویروس زمانی که او از آن آگاه بود و تنور از این گفتگو آمده اند تحت سنگین موشکافی به عنوان چهره دولت انتقاد شد که در آن به کندی پاسخ به اوایل هشدار در مورد ویروس. در زمان پس از رئیس جمهور ژانویه جلسات ایالات متحده گزارش کرده است بیش از 1.1 میلیون نفر از coronavirus — بیش از هر کشور دیگری است. در کل بیش از 66,000 آمریکایی ها کشته شده اند.

رئیس جمهور است و در دفاع از خود و مدیریت بحران با اشاره به مراحل مانند تصمیم خود را در پایان ماه ژانویه به محدود کردن سفر به آمریکا از چین است. اما برای بسیاری از ماه بعد رئیس جمهور و برخی از بالا عملیاتی عنوان تهدید ویروس.

"ما تقریبا آن را تعطیل کند در آینده از چین" رئیس جمهور در مصاحبه با گفت: Sean Hannity از فاکس نیوز در اوایل فوریه. در پایان ماه با این ویروس گزارش شده در چندین کشور که در آن نقطه او ادامه داد: به بگویید خبرنگاران گفت که خطر "باقی مانده بسیار کم است ."

در طول دولت از آدرس اتحادیه تقریبا یک هفته پس از گفت که چین خودداری داده مغلوب ساختن پیشی جستن گفت دولت او بود "هماهنگی با دولت چین و با همکاری نزدیک با هم در شیوع کروناویروس."

به این نکته کاخ سفید ارائه کرده است کمی وضوح علنی در مورد تاریخ دقیق زمانی که تهمت بود با همتایان اروپایی خود در مورد ویروس. در این مورد پرسیدند در پنجشنبه مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت که او با مقامات اطلاعاتی در مورد کوروناویروس "در ماه ژانویه بعد از ژانویه" و اضافه کرد که مقامات امنیتی تایید کرده اند که این مورد بود.

روز دوشنبه هنگامی که واشنگتن پست گزارش داد که مغلوب ساختن پیشی جستن دریافت بیش از یک دوجین طبقه بندی جلسات در ماه های ژانویه و فوریه دفتر مدیر اطلاعات ملی پاسخ داد: "جزییات این درست نیست" و کاهش یافته است به استادانه درست شده.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن