مغلوب ساختن پیشی جستن پرس 'انصراف از فرهنگ جنگ اما در اینجا 6 عدد که بیشتر

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت و بانوی اول Melania Trump می رسند برای استقلال وقایع روز جمعه در

توسط MINERALNEWS در 16 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت و بانوی اول Melania Trump می رسند برای استقلال وقایع روز جمعه در کوه راشمور یادبود ملی در کیستون, S. D. Saul لوئب/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Saul لوئب/خبرگزاری گتی ایماژ

در غیر منتظره ای تفرقه سخنرانی برای یک رئیس جمهور در چهارم جولای تعطیلات آخر هفته رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در جمعه تقبیح یک "خطر در حال رشد را تهدید می کند که هر برکت اجداد ما جنگیدند خیلی سخت است."

آنچه در آن است ؟ تروریسم است ؟ قطبش? عدم اعتماد به موسسات ؟

هیچ تهمت گفت: در کوه راشمور, آن را تلاش برای پاک کردن تاریخ آمریکا و ارزش ها. و یک قسمت از آن تهمت و گفت: "انصراف از فرهنگ" که از او به عنوان "رانندگی مردم از شغل خود بشود مخالفان و خواستار تسلیم از هر کسی که مخالف است. این تعریف بسیار از توتالیتاریسم...."

انصراف از فرهنگ یک شکل از گروه بشود — به استثنای کسی که انجام داده است چیزی اعتراض یا توهین آمیز و یا خروج پشتیبانی از شرکت های بزرگ و یا عمومی رهبران به همین دلیل است. آن را اغلب تحت فشار قرار دادند از سمت چپ طیف سیاسی وجود دارد و قطعا کسانی که فکر می کنم آن را رفته بیش از حد در برخی از موارد.

جدا از محاسن این استدلال مضحک است که مغلوب ساختن پیشی جستن است و استدلال به صورت فراگیر. این واقعیت است که وجود دارد چند سریعتر از مغلوب ساختن پیشی جستن به "لغو" مردم برای باور نیست همان است که او می کند — و یا حمایت از او صادقانه است. او فقط نمی آن را که.

علاوه بر این او با تأکید بر انصراف از فرهنگ — یکی دیگر از عناصر خود را گسترده تر فرهنگ جنگ دیده می شود به عنوان یک حواس پرتی یک شی فلزی براق که تهمت می خواهد به استفاده از سوئیچ روایت و ببینید که اگر آن چوب زیرا او تلاش خود را در انتخاب مجدد پیشنهاد.

اما چیزهایی وجود دارد در همه احتمال است که شکل این انتخابات ریاست جمهوری به مراتب بیشتر از "انصراف از فرهنگ است." در اینجا شش از افکار عمومی و نظرسنجی:

58% — مغلوب ساختن پیشی جستن را ضبط مخالفت: آخرین NPR/PBS NewsHour/Marist نظرسنجی در بر داشت که مغلوب ساختن پیشی جستن مخالفت امتیاز بود تا 58% بالاترین ریاست جمهوری خود. بیشتر چه 49% "به شدت" رد از کار او را انجام می دهند. که نوع شدید مخالفان به رئیس جمهور هرگز دیده می شود قبل از رای گیری آغاز شد.

87 درصد — نارضایتی بالاترین تهمت ریاست جمهوری: در میان این بیماری همه گیر کوروناویروس و متعاقب آن اقتصادی سقوط آزاد از مرکز تحقیقات پیو به تازگی دریافتند که 87 درصد از آمریکایی ها نسبت به جهت کشور است. هفتاد و یک درصد می گویند که آنها عصبانی هستند 66 درصد می گویند که آنها در حال ترس و فقط 17% مفتخریم از راه همه چیز می رویم.

56% — مغلوب ساختن پیشی جستن (mis)دست زدن به کروناویروس: در مورد 130,000 آمریکایی که در حال حاضر از درگذشت coronavirus. که حدود یک چهارم از تمام مرگ و میر در سراسر جهان است.

و به طور متوسط 56 درصد از مردم ایران از پاسخ او به این بیماری همه گیر به بالاترین سطح خود تا کنون. که عوارض خود را گرفته در مغلوب ساختن پیشی جستن سیاسی به خصوص که کشورهای بیشتر به لحاظ سیاسی محافظه کار در مکان های در حال دیدن خوشه در موارد و بستری شدن در بیمارستان. پیو یافت دموکرات جو بایدن دارای 11 نقطه مزیت که بهترین برای رسیدگی به بهداشت عمومی تاثیر coronavirus همه گیر 52 درصد به 41 درصد. پنجاه و دو نیز اتفاق می افتد به در صد از رای دهندگان گفت: آنها را برای رای دادن به بایدن بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات عمومی با توجه به آخرین NPR/PBS NewsHour/Marist نظرسنجی.

67% گیری تنش های نژادی بدتر: یک جداگانه NPR/PBS NewsHour/Marist نظرسنجی انجام شده در اوایل ماه ژوئن در بر داشت دو سوم از آمریکایی ها فکر مغلوب ساختن پیشی جستن بیشتر تنش های نژادی بدتر است. بود که پس از یک هفته از تظاهرات و درست بعد از اجرای قانون زور مسالمت آمیز معترضان در برابر کاخ سفید به طوری که او می تواند راه رفتن به یک نیمه سوخته کلیسا در سراسر خیابان و مطرح با یک کتاب مقدس.

در عین حال تهمت تنها دو برابر کردن پس از آن. او نه تنها تحت فشار قرار دادند یک "نظم و قانون" پیام اما amped آن گفت: به عنوان مثال اگر "Black Lives Matter" نقاشی شده بودند در شهر نیویورک خیابان پنجم آن خواهد بود "نمادی از نفرت است."

یکی دیگر از ابرو-بالا بردن تعداد 52% که در حال حاضر می گویند که آنها در حمایت از از بین بردن مؤتلفه مجسمه از فضاهای عمومی در سراسر کشور با توجه به کلمبیا کلمبیا نظرسنجی. سه سال پیش فقط 39 درصد گفت: تا.

47 درصد — اقتصادی دست زدن به کاهش: گالوپ یافت که از ژانویه تا ژوئن درصد از آمریکایی ها تصویب از کار ناروا را انجام می دهند در اقتصاد کاهش یافته و 16 امتیاز از 63% به 47%. این اقتصاد قوی بود بدون شک buoying مغلوب ساختن پیشی جستن به برخی از حد و در حال حاضر آن را ندارد. مغلوب ساختن پیشی جستن سرب بیش از بایدن در دست زدن به اقتصاد منقبض شده است هر چند او هنوز هم در سوال در اکثر نظر سنجی ها.

35% — مغلوب ساختن پیشی جستن حومه cratering: یک مجموعه ای از اعداد است که شما را مالش چشم خود را در مورد حومه رای دهندگان. در سال 2016 تهمت برنده حومه رای دهندگان 49 درصد به 45 درصد با توجه به نظرسنجی های خروج. آخرین NPR/PBS NewsHour/Marist, نظرسنجی, هر چند به ناروا از دست دادن آنها توسط عظیم از 60 ٪ به 35٪. که نه تایپی. که 29-نقطه چرخش از +4 به -25. این نوع از cratering در حومه بخشی که چرا دموکرات ها برنده این خانه در سال 2018 هستند علاقه به نگه داشتن آن در سال 2020 و ساخته شده اند تاخت و تاز با نامطلوب سنا نقشه. آن را سخت برای دیدن مغلوب ساختن پیشی جستن برنده انتخاب مجدد بدون تبدیل چیزهایی که در اطراف در حومه شهر.

به طور کلی این اعداد نیست برای مغلوب ساختن پیشی جستن. یک منجی است که هواداران او را دوست دارم و به شدت از آن. پایگاه خود را بیشتر مشتاق در مورد رای گیری برای او از پتانسیل بایدن رای دهندگان برای رای دادن به معاون سابق رئیس جمهور و این کلمات را به تماشای. اما در حالی که شور و شوق مهم است که آن را همیشه نیست ترجمه به رای بیشتر. Reelections, بعد از همه, همیشه در مورد رئیس جمهور نشسته. مغلوب ساختن پیشی جستن ممکن است باد تا رانندگی کردن پایگاه خود را, اما همچنین دموکرات ها در مخالفت با او.


5 چیزهایی که برای تماشای این هفته:

بزرگنمایی این تصویر

مغلوب ساختن پیشی جستن در دیدار با نیوجرسی در کنگره جف ون درو on Dec. 19, 2019, قبل از او روشن احزاب از حزب دموکرات به حزب جمهوری خواه. اوان Vucci/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اوان Vucci/AP

1. امروز صبح از خواب بیدار... وجود دارد و بیشتر در انتخابات روز سه شنبه: وجود مقدماتی در دو ایالت نیوجرسی و دلاور.

مسابقه را به سازمان دیده بان است که در نیوجرسی 2nd کنگره منطقه. دموکراتیک نامزدهای رقابت را در Rep. جف ون درو که روشن احزاب از حزب دموکرات به جمهوریخواه در طول مغلوب ساختن پیشی جستن استیضاح. پنج دموکرات ها در انتخابات است و در این مسابقه تا حد زیادی بین امی کندی و Brigid کالاهان هریسون. کندی سابق مربی است یک عضو از نخبگان سیاسی کندی ، (او را به ازدواج سابق تشکر. پاتریک کندی.) او همچنین حمایت از فرماندار جمهوریخواه نیوجرسی ، فیل مورفی. اما هریسون دارای تایید از جنوب نیوجرسی قدرت کارگزار جورج نورکراس و دولت رئیس جمهور مجلس سنا استیو Sweeney.

2. مغلوب ساختن پیشی جستن به فلوریدا, New Hampshire: می خواهم یکی دیگر از نشانه ای از آنچه در میدان نبرد متحده هستند ؟ نگاهی به مغلوب ساختن پیشی جستن سفر این هفته است. او را به نگه دارید بالا-دلار — در-فرد — جمع آوری کمک در فلوریدا در این هفته و پس از آن سر به نیوهمشایر که در آن او خواهد شد برگزاری یک تجمع روز شنبه. این اولین تلاش خود در یک تجمع پس از او underwhelming (داخلی) رویداد در Tulsa, Okla. مغلوب ساختن پیشی جستن فلوریدا جمع آوری کمک برای گزارش $580,600 هر زن و شوهر است. مغلوب ساختن پیشی جستن و کمیته ملی حزب جمهوری خواه ازمایش کرده بایدن و کمیته ملی حزب دموکرات در جمع آوری کمک مالی $141 میلیون دلار به 131 میلیون نفر در ماه ژوئن.

3. انتظار بیشتر کلید دیوان عالی کشور تصمیم گیری: بیشتر وجود دارد تصمیم گیری های آینده از دیوان عالی کشور به عنوان به زودی به عنوان دوشنبه — از جمله در مورد اینکه آیا تهمت می توانید جلوگیری از افشای پرونده های مالی خود را و اینکه آیا وضع معلمان در مدارس محدود به حمايت حقوق مدنی ،

4. پنتاگون و تظاهرات: این جلسه برای تماشای این هفته در کاپیتول هیل شامل وزارت دفاع نقش حکومت در اجرای قانون است. میله میله به شهادت پنج شنبه قبل از کمیته نیروهای مسلح مجلس هستند وزیر دفاع علامت Esper و ژنرال مارک Milley رئیس ستاد مشترک.

Milley ماه گذشته گفت که او پشیمان نقش خود را در مغلوب ساختن پیشی جستن راه رفتن به نیمه سوخته کلیسا در سراسر خیابان را از کاخ سفید است. و Esper شکست با رئیس جمهور گفت: گزینه ای برای استفاده از فعال وظیفه نیروهای در اجرای قانون نقش تنها باید مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک ماده از آخرین راه حل و تنها در فوری ترین و مبرم از شرایط است. ما در یکی از آن شرایط در حال حاضر."

5. مکزیک رئیس جمهور بازدید از کاخ سفید: برای اولین بار در ایالات متحده در سفر رئیس جمهوری مکزیک آندرس مانوئل لوپز Obrador بازدید خواهد کرد واشنگتن روز شنبه به مناسبت امضای ایالات متحده-مکزیک-کانادا یا USMCA تجارت توافق. لوپز Obrador دیده می شود به عنوان دوستانه به مغلوب ساختن پیشی جستن از گذشته رئیس جمهور مکزیک و آنها نیز سهم دیگر چیز مشترک — دوست نداشتن از رسانه ها. او با صدای بلند فکر این آخر هفته از آنچه که او خواستار "فاسد رسانه ای": "چقدر آنها پرداخت می شود برای حمله به من است؟"


نقل قول از آخر هفته:

"ما در حال حاضر باید تحقق وعده امریکا با اعتماد به خدا و وحدت ما چشم انداز و ساختمان های آینده ما است."

-- Kanye West اعلام کرد او در سال 2020 اجرا برای رئیس جمهور در توییتر در روز شنبه که شد 4 جولای.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب