مغلوب ساختن پیشی جستن میدارد بودجه هاوک اهل Vought به عنوان OMB مدیر به عنوان Coronavirus سقوط اقتصاد

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: سرپرست دفتر مدیریت و بودجه مدیر اهل Vought

توسط MINERALNEWS در 29 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: سرپرست دفتر مدیریت و بودجه مدیر اهل Vought نامزد خواهد شد به عنوان دفتر دائمی مدیر. اوان Vucci/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اوان Vucci/AP

رئیس جمهور تهمت و گفت: او را نامزد خود اقدام بودجه مدیر اهل Vought بود و دائم مدیر دفتر مدیریت و بودجه است.

Vought بوده است در خدمت به عنوان OMB اقدام مدیر از ژانویه 2019 زمانی که میک Mulvaney رفتگان به گام مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان سرپرست رئیس ستاد یک نقش است که پس از به پایان رسید با Mulvaney در حال حاضر در خدمت ایالات متحده به عنوان فرستاده ویژه به ایرلند شمالی است.

Vought یک بودجه هاوک و سابق محافظه کار فعال هنوز به تایید توسط جمهوریخواهان کنترل مجلس سنا.

اعلام می آید این بیماری همه گیر کوروناویروس خاموش کردن بخش های بزرگی از اقتصاد و دولت فدرال هل گسترده هزینه های طرح های پیشنهادی برای مقابله با گسترده اقتصادی آسیب.

کسانی که جارو محرک برنامه و یا چه تهمت دوبله شده است یک "بزرگ" رویکرد رود به $1 تریلیون دلار هزینه بسته ایستاده در تضاد به Vought مالی ارزش های محافظه کار.

اگر گذشت مغلوب ساختن پیشی جستن طرح نجات خواهد بود پرهزينه ترين محرک های اندازه گیری مدرن در تاریخ آمریکا است.

هفته گذشته Vought که دفاع و پشتیبانی مغلوب ساختن پیشی جستن دولت deregulatory فشار در دفاع از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت پیشنهاد 25 میلیون دلار کاهش بودجه به مرکز کنترل بیماری و پیشگیری بهداشت عمومی آمادگی و پاسخ برنامه. بودجه نیز برای اضافی $39 میلیون کاهش به CDC بهداشت جهانی برنامه.

بودجه کاهش شد, از یک قطعه با کاخ سفید دیگر مورد نظر کاهش به خدمات سلامت هزینه در مغلوب ساختن پیشی جستن پیشنهاد 2021 بودجه از جمله کاهش به موسسه ملی بهداشت.

زمانی که سوال در مورد بحث هزینه-هزینه در طول کنگره شنوایی در هفته گذشته به عنوان coronavirus گسترش در سراسر کشور Vought گفت: دولت ایستاده پیشنهادات. وی با اشاره به $8.3 میلیارد اضطراری بسته به تصویب کنگره و امضای رئیس جمهور به آدرس coronavirus بحران است.

Vought همچنین موضوع یک حکم از خانه محققان در طول استیضاح درخواست به رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن.

او در میان متعدد تهمت مقامات دولت آمریکا در پی شهادت در کاوش انجماد از کمک های نظامی به عنوان بخشی از یک کمپین به فشار اوکراین به اعلام تحقیقات به مغلوب ساختن پیشی جستن رقبای سیاسی.

Vought منطبق نیست با این احضاریه پس از کاخ سفید دستور داد که او و دیگران چشم پوشی از درخواست.

با توجه به بگمارند دفتر پاسخگویی دولت موقت نگه دارید در کمک به اوکراین به نمایندگی از تخلف از قانون بودجه.

این OMB گفت: از حد خود تجاوز از قدرت آن است.

مغلوب ساختن پیشی جستن formalizinh خود را انتخاب کنید از Vought به عنوان OMB مدیر می آید یک روز پس از دیل Cabaniss مدیر دفتر رئيس جمهور از مدیریت پرسنل به طور ناگهانی استعفا داد.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب