مغلوب ساختن پیشی جستن نامزد شنیدن کشیده پس از دیوانگی بیش از اسلام سخنان

واشنگتن - یک کمیته مجلس سنا به طور ناگهانی لغو تایید شنوایی شنبه در بحث سابق کل نامزدی به بالا پنتاگون ارسال و

توسط MINERALNEWS در 10 مرداد 1399

واشنگتن - یک کمیته مجلس سنا به طور ناگهانی لغو تایید شنوایی شنبه در بحث سابق کل نامزدی به بالا پنتاگون ارسال و پس از یک دیوانگی بیش توهین آمیز و اظهارات او در مورد اسلام و سایر بیماری های التهابی نظرات.

نامزدی بازنشسته ارتش Brig. ژنرال آنتونی تاتا به پنتاگون وزیر سیاست شد و در حال حاضر تحت آتش از حزب دموکرات که با ارسال نامه ای به او این هفته خواستار او را به خروج. تاتا یک حامی سرسخت رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و یک فاکس نیوز, مفسر کار کرده است در این بخش به عنوان مشاور ارشد.

آن را روشن سهشنبه اگر نامزدی خود را خواهد خارج شود.

با توجه به گزارش های رسانه ها تاتا ارسال شده توییتهایی در سال 2018 خواستار اسلام "بیشترین سرکوبگر و خشونت, دین من می دانم" و او به نام رئیس جمهور سابق باراک اوباما "تروریست رهبر" و با اشاره به او را به عنوان مسلمان. توییت شد و بعد به پایین گرفته شده است.

این رئیس کمیته دیابت جیم Inhofe R-Okla., اعلام کرد که این جلسه لغو و در مدت کوتاهی قبل از آن برنامه ریزی شده بود برای شروع.

"وجود دارد بسیاری از دموکرات ها و جمهوری خواهان که نمی دانم به اندازه کافی در مورد آنتونی تاتا به نظر او بسیار مهم و موقعیت در این زمان" Inhofe گفت. او گفت: پنل نمی دریافت مدارک مورد نیاز از تاتا تا پنج شنبه. "به من گفت: رئیس جمهور شب گذشته ما به سادگی از زمان زنگ تفریح اوت آینده, بنابراین آن را نمی خواهد در خدمت هیچ هدف مفید برای شنیدن در این نقطه و او موافقت کرد."

جاناتان هافمن, پنتاگون سخنگوی رئیس به خبرنگاران گفت که تاتا در ادامه به کار به عنوان مشاور وزیر دفاع علامت Esper.

"این گروه به دنبال به جلو به ژنرال تاتا داشتن فرصت برای به اشتراک گذاشتن تجربه خود و موفقیت پیشرو بزرگ, عمومی, سازمان, سازمان های بخش عمومی و گسترده امنیت ملی تجربه با کمیته امروز" هافمن گفت: در سومین جلسه.

پرسید: اگر Esper پشتیبانی تاتا توييتها در اسلام هافمن گفت: "به طور کلی خود را اعلام کرده است که او باور ندارد و یا حمایت از نظرات او ساخته شده است. او با صدور نامه ای به کمیته جمع کسانی که اظهارات."

این کمیته بالا دموکرات ایالت جک رید از رود آیلند گفت که سناتور بود یک بسته-درب جلسه روز سه شنبه و Inhofe "درست" با لغو جلسه.

'"این منصفانه است که می گویند اعضای هر دو طرف راهرو را مطرح پرسش های جدی در مورد این نامزد" نی گفت.

با توجه به بیانیه ای از سناتورها که با ارسال نامه تاتا در راه برگشت به اظهارات او "بسیاری از آن او حذف شده و تنها پس از نامزدی خود را علنی شد." آنها گفتند: تاتا با اشاره به توییت به عنوان یک "انحراف در چهار دهه موضوع وفادار خدمات عمومی."

نامه ای به تاتا امضا شده توسط نه دموکرات و سناتور مستقل ورمونت بهداشت ، برنی ساندرز گفت: "نامه خود را به کمیته رهبری به نظر می رسد به راحتی بهنگام جمع شدن توسط کسی که ناگهان متوجه شدم نامزدی خود را در معرض خطر است. اما متعدد خود گذشته اظهارات را نمی توان رد کرد به سادگی به عنوان یک انحراف."

گروه اسلامی بارها و بارها به نام برای نمایندگان مجلس به مخالفت با تاتا نامزدی. و آنها را مورد ستایش قرار داد این جلسه لغو شود.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"اگر آقای تاتا واقعا نمی به اندازه کافی رای به ادامه کار خود شکست خواهد نشان دهنده پیروزی بر ضد اسلام تعصب و برای این اصل است که نفرت هیچ جایی در دولت ما" گفت: Robert McCaw دولت در امور شورای آمریکایی-روابط اسلامی.

تاتا که بازنشسته شد در سال 2009 پس از 28 سال در ارتش خدمت کرده است در تعدادی از فرماندهی و مبارزه با شغل.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب