مغلوب ساختن پیشی جستن سر به روستایی مین اما نمی خواهد فرار تظاهرکنندگان

واشنگتن - مین فرماندار دموکرات است اصرار رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به سازمان دیده بان تن او در ط

توسط MINERALNEWS در 16 خرداد 1399

واشنگتن - مین فرماندار دموکرات است اصرار رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به سازمان دیده بان تن او در طول سفر خود به دولت جمعه به نمایش گذاشتن یک شرکت است که باعث می شود تخصصی سواب برای coronavirus تست.

و کلانتر در دولت ترین روستایی شهرستان است که اصرار کسانی که انتظار می رود در اعتراض به تهمت بازدید — و کسانی که از او حمایت — رفتار خود را به عنوان ادامه تظاهرات در سراسر این کشور بیش از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس.

مغلوب ساختن پیشی جستن کشیده شده است, انتقاد اصرار فرمانداران به "تسلط" معترضان و پرتاب عاملان خشونت در زندان و برای دولت او را به حرکت در اوایل این هفته به زور روشن کردن معترضان مسالمت آمیز در نزدیکی کاخ سفید به طوری که رئیس جمهور می تواند راه رفتن به نزدیکی یک کلیسا به ژست برای عکس برگزاری یک کتاب مقدس.

رژیم صهیونیستی. جانت میلز یک دموکرات این هفته خواست جمهوری خواه رئیس جمهور به "بررسی شعارهای در درب و کنار گذاشتن تفرقه کلمات" در طول سفر خود.

"من امیدوارم که او خواهد شد و توجه به این تماس و درخواست تجدید نظر را به بهترین در همه مردم و سرب ما با شجاعت و شفقت را از طریق این زمان دشوار است," او گفت:.

در طول یک تماس در اوایل این هفته با فرمانداران میلز گفت: رئیس جمهور او نگران بود در مورد "مشکلات امنیتی برای دولت ما" اگر تهمت بازدید به دلیل سخت اظهارات در مورد دست زدن به تظاهرات ، رئیس جمهور گفت: اظهارات او تنها او را مصمم تر آمده است و اضافه میکند: "او فقط نمی فهمم من خیلی خوب است." میلز گفت: او مشغول به کار خواهد شد در طول مغلوب ساختن پیشی جستن را ببینید.

مغلوب ساختن پیشی جستن اولین سفر به مین پس او را به Guilford جمعیت از 1500 صفحه اصلی به پیوریتن محصولات پزشکی یکی از تنها دو شرکت های بزرگ تولید یک نوع خاص از سواب نیاز به سطح شیب دار بالا coronavirus تست. از سوی دیگر در ایتالیا است.

بیش از 350 نفر از کارگران در Guilford کار کرده اند ساعت های طولانی از این بیماری همه گیر آغاز شد.

"وجود دارد ، همیشه وجود دارد نه به اندازه کافی. همیشه وجود دارد نه به اندازه کافی. شما همیشه در حال کار برای ارائه ظرفیت اضافی که مورد نیاز" شرکت صاحب تیموتی Templet آسوشیتدپرس گفت. "ما در حال انجام بهترین های ما برای تامین نیاز دارد. این مهم است که کشور ما مراقبت گرفته شده است."

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت ارائه $75.5 میلیون دلار از طریق دفاع تولید عمل برای پیوریتن به دو تولید به 40 میلیون سواب یک ماه و این شرکت قصد دارد برای باز کردن یک دوم سایت تولید ژوئیه 1.

مغلوب ساختن پیشی جستن است و همچنین برنامه ریزی برای دیدار با اعضای ماهیگیری تجاری صنعت در مین پیش از آن در روز. او مجموعه خود را برای پرواز به بنگر که در آن یک گروه از تظاهرکنندگان متعهد به حضور در این بعد از ظهر.

"این زمان مناسب برای او را به آمدن به کشور ما گفت:" ماری Follayttar مدیر Mainers برای پاسخگو رهبری است که کمک به سازماندهی تظاهرات.

به طور معمول در روز جمعه وقایع را برای یک دیدار دوستانه برای مغلوب ساختن پیشی جستن در کنگره منطقه است که به او اعطا انتخاباتی رای دادن در انتخابات 2016.

اما می آید در برابر پس زمینه از تظاهرات در سراسر مین و ملت زیر فلوید مرگ پس از بازداشت توسط پلیس. ویدیو نشان داد یک افسر پلیس سفید فشار دادن زانو خود را بر گردن فلوید بود که سیاه و سفید در حالی که فلوید بود که دستبند بر روی زمین و التماس که او نمی تواند نفس بکشد.

در ایالت مین کشور whitest دولت وجود دارد چهار روز متوالی از تظاهرات. پیش از آن در هفته بیش از 1000 نفر در پورتلند, توقف, ترافیک, تنظیم سطل زباله در حال سوختن و pelting پلیس با اشیاء. بیش از 30 نفر دستگیر شده اند.

تمام چهار نفر از اعضای مین هیئت نمایندگان کنگره از جمله جمهوری خواه ایالت سوزان کالینز, بحرانی شده است, از مغلوب ساختن پیشی جستن اقدامات این هفته است.

Piscataquis County Sheriff رابرت جوان گفت: او سخن به سازمان از یک تظاهرات برنامه ریزی شده در طول مغلوب ساختن پیشی جستن دیدار و گفت و خود را "انگیزه و قصد خوب هستند."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"آنها می خواهند به صحبت می کنند برای تغییر اجتماعی و در قلب شکسته چه آنها اتفاق می افتد به کشور خود," او گفت:.

___

تراشیدن گزارش از پورتلند ایالت مین است. AP نویسنده دیوید شارپ کمک به این گزارش از پورتلند.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب