مغلوب ساختن پیشی جستن جهانی رسانه ای رئیس چهره اوباما در واکنش بیش اخراج

واشنگتن - رئیس جدید ایالات متحده-بودجه رسانه های جهانی مواجه شده است و محافظه کار در واکنش بیش از تصمیم خود بر

توسط MINERALNEWS در 30 خرداد 1399

واشنگتن - رئیس جدید ایالات متحده-بودجه رسانه های جهانی مواجه شده است و محافظه کار در واکنش بیش از تصمیم خود برای آتش سران دو بین المللی رسانههای اضافه کردن به نگرانی در مورد جهت این سازمان که نظارت بر صدای آمریکا و دیگر رسانه ها.

انتقاد از مایکل بسته که در دفاع از خود پرسنل حرکت غیر معمول است به دلیل آن که از حامیان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بود که حمایت خود را از بحث نامزدی برای اجرای آژانس ایالات متحده برای رسانه های جهانی بیش از سرسخت دموکراتیک اعتراض.

مغلوب ساختن پیشی جستن متحدان از جمله مشاور سابق سباستین گرکا را ارائه حمایت عمومی برای سرنگون سر از میانه پخش شبکه های آلبرتو فرناندز در حالی که دیگران گرفته اند موضوع را با شلیک به سر از رادیو آزاد اروپا/رادیو آزادی, جیمی پرواز.

بسته یک محافظه کار فیلمساز و زمانی کاردانی از مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور استیو Bannon, اخراج هر دو از آنها را در اواخر روز شنبه در یک پاکسازی از USAGM رسانه که همچنین شامل رادیو آزاد آسیا و کوبا متمرکز رادیو/تلویزیون مارتی. کسانی که حرکت می کند باید احساس خطر دموکرات ها که از ترس بسته در نظر دارد برای تبدیل این سازمان به یک تهمت مدیریت تبلیغات.

"هر عمل من انجام شده بود — و هر عمل من را انجام خواهد شد — در راستای بازسازی USAGM شهرت تقویت روحیه و بهبود مطالب" بسته گفت: در بیانیه منتشر شده توسط این سازمان جدید جدید روابط عمومی و امور کارکنان.

در این بیانیه به نام حرکت "قابل توجه و طولانی سر رسیده" و گفت: بسته و تیم خود را "متعهد به ریشه کن شناخته شده سوء مدیریت و رسوایی که گرفتار این سازمان برای دهه."

در علاوه بر این به آژانس سران بسته رد veteran پخش اخبار اجرایی استیو Capus که تا به حال شده است یک مشاور ارشد سازمان و رهبری آن با توجه به دو کنگره دستیاران و AGM کارمند که صحبت به آسوشیتد پرس در خواست نامش فاش نشود چرا که آنها مجاز به بحث در مورد این موضوع publicly. Capus که قبلا رئیس جمهور از ان بی سی نیوز نزدیک به هشت سال نمی پاسخ به یک پرس و جو ارسال به یک AGM کار آدرس ایمیل.

و او سرنگون سر باز تکنولوژی, صندوق, غیر-پخش بازوی AGM که با این نسخهها کار برای ارائه دسترسی به اینترنت امن برای مردم در سراسر جهان است. هفته گذشته رئیس صندوق لیبی لیو ارائه استعفای او موثر در اواسط ماه جولای اما او برداشته شد با دیگران است.

هیچ توضیح عمومی چرا بسته خواهد اخراج هر یک از این مقامات چه رسد به کسانی که مورد علاقه محافظه کاران فراتر از بیانیه کلی در بهبود سازمان.

شلیک فرناندز در خصوص مطرح است محافظه کار hackles. سابق دیپلمات حرفه ای مسلط به زبان عربی فرناندز شده بود مورد ستایش قرار داد توسط محافظه کاران برای آوردن آنچه که آنها را دیدم به عنوان تعادل به زبان عربی رسانه های AlHurra تلویزیون و رادیو ساوا.

"سفیر فرناندز بزرگترین دارایی امریکا تا به حال خارجی پخش" گرکا در توئیتر نوشت: مدت کوتاهی پس از آن اخراج شد ،

مایکل دوران سابق شورای امنیت ملی و وزارت دفاع در دوران ریاست جمهوری جورج دبلیو بوش دولت به نام فرناندز ایران "نادان" و گفت که بدون او "بسته خواهد شد به عنوان موثر به عنوان یک دارو اشکال در یک بطری است."

دیوید Reaboi اشاره کرد محافظه کار امنیت ملی تحلیلگر بود و حتی مهم تر تماس فرناندز حذف "شرم آور است." "این غیر معمول برای طرفدار آمریکا جانبی برای دریافت نمایندگی و آلبرتو همیشه مطمئن شوید که آن را," او گفت: AP. "این یک مدل برای recapturing خاک از سمت چپ و ایستادن کشتی."

"مایکل بسته می شود تایید سنا و به جای سهام و صحبت کردن با افرادی که می دانند چه اتفاقی می افتد, او اخراج همه" Reaboi نوشت. "مایکل بسته نابود شده است که چون او بیش از حد گنگ به گوش دادن — و یا بیش از حد گنگ قادر به کشف کردن تفاوت بین دوستان و دشمنان است."

اخراج از پرواز یک کارمند سابق برای بهداشت ، مارکو روبیو R-Fla., همچنین جذب, انتقاد, از جمله از Mark Dubowitz شناخته شده دفاع از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت متهاجم سیاست در ایران. "فقیر تصمیم به آتش (فرناندز) و (پرواز) که نمونه رهبری MBN و RFE/RL ساخته شده است آمریکا در دیپلماسی عمومی موثر تر و قانع کننده تر و سازگار با منافع و ارزش های," او نوشت.

ژوئن سراته یک جمهوری خواه سابق شورای امنیت ملی و وزارت خزانه داری کارمند, توافق, تماس دو اخراج "غیر قابل درک است." "من تماشا کرده ام هر دو سال کار با صداقت به ترویج منافع آمریکا در خارج از کشور," او نوشت.

در علاوه بر این به فرناندز و پرواز بسته نیز حذف سر Radio Free Asia, Bay نیش و اقدام رئیس دفتر کوبا پخش در روز چهارشنبه. او به جای هر یک از خروجی های شرکت هیئت مدیره با متحدان و نصب خود را به عنوان رئیس هر یک از.

یکی از این افراد اضافه شده به هیئت Radio Free Asia, Jonathan Alexandre جذب نگرانی خاص از دموکرات ها که اشاره کرد که او نیز مدیر سیاست عمومی برای محافظه کار آزادی وکیل یک گروه که مرکز قانون فقر جنوب تعیین شده یک نفرت گروه های مخالف حقوق همجنس.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

مدیر و معاون مدیر صدای امریکا, Amanda بنت و شنی Sugawara مستعفی از مواضع خود در روز دوشنبه ، گرفته شده با هم بالا آمریکا که نظارت AGM بودجه گفت: بسته حرکت بودند و خطرناک است.

"که آقای بسته در زمان این اقدام شدید در هفته اول خود را در کار تکان دهنده است و ما نگرانی عمیق است که او طول می کشد راس یک انتقادی آژانس با هدف اولویت بندی مغلوب ساختن پیشی جستن دولت سیاسی هوی و هوس بر حفظ و ترویج مستقل گزارش که یک ستون از آزادی و دموکراسی گفت:" الیوت انگل رئیس کمیته روابط خارجی مجلس و نیتا Lowey صندلی از خانه تخصیص بودجه.

نماینده دموکرات در کمیته روابط خارجی سنا دیابت باب منندز از نیوجرسی محکوم کرد اخراج به عنوان یک "نقض فاحش" از آژانس ماموریت. منندز منجر شده بود ناموفق مبارزه برای جلوگیری و یا حداقل تاخیر بسته را تایید.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب