مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام Coronavirus بهداشت عمومی اورژانس و محدود سفر از چین

بزرگنمایی این تصویر بهداشت و خدمات انسانی, منشی, Alex آذر اعلام این رمان coronavirus یک اضطراری برای

توسط MINERALNEWS در 12 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

بهداشت و خدمات انسانی, منشی, Alex آذر اعلام این رمان coronavirus یک اضطراری برای بهداشت عمومی در ایالات متحده, واشنگتن d. C. جمعه. از چپ به بخش حمل و نقل, معاون وزیر امور خارجه, Stephen Biegun جوئل Szabat اقدام وزیر سیاست آذر و موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی مدیر Anthony Fauci. اوان Vucci/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اوان Vucci/AP

مغلوب ساختن پیشی جستن اداره جمعه اعلام کرد که coronavirus اعلام شده است اضطراری برای بهداشت عمومی در ایالات متحده آمریکا

"رئیس جمهور امروز مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان اقدام قاطع برای به حداقل رساندن خطر از رمان coronavirus در ایالات متحده گفت:" بهداشت و خدمات انسانی, منشی, Alex آذر در کاخ سفید امروز.

خطر ابتلا به کروناویروس ایالات متحده پایین است — چیزی که بهداشت فدرال مقامات دولت تاکید کرد بارها و بارها در طول یک کاخ سفید نشست. "ما می خواهیم به آن را نگه دارید که راه" آذر گفت.

اعلام اضطراری برای بهداشت عمومی — تبدیل خواهد شد که موثر یکشنبه 2 فوریه در 5 p. m. و — به دولت اجازه می دهد به طور موقت اقدامات برای جلوگیری از گسترش این ویروس که تا کنون تایید شده است که شش نفر در آمریکا

این اقدام به این معنی است که شهروندان ایالات متحده که در استان هوبی چین در سال گذشته 14 روز خواهد بود موضوع را به 14 روز از قرنطینه اجباری اگر آنها سفر به ایالات متحده است.

علاوه بر این ایالات متحده است که به طور موقت تعلیق ورود مسافران که شهروندان ایالات متحده که در برخواهد داشت خطر انتقال ویروس. "اتباع خارجی دیگر از خانواده های ایالات متحده از شهروندان و دارندگان اقامت دائم که سفر در چین در سال گذشته 14 روز خواهد بود اجازه ورود به ایالات متحده," آذر گفت.

شهروندان ایالات متحده که در دیگر مناطق سرزمین اصلی چین در سال گذشته 14 روز خواهد بود موضوع را به غربالگری در فرودگاه از ورود و افزایش نظارت برای 14 روز.

مقامات بهداشت فدرال, توجیه حرکت, با اشاره به سرعت گسترش جهانی ویروس. اعلام می آید بر روی پاشنه از سازمان بهداشت جهانی اعلام اورژانس بهداشت جهانی پنج شنبه.

مقامات دولت فدرال در توضیح دلیل تمرکز شدید بر روی این بیماری که تا کنون منجر به هر گونه مرگ و میر در ایالات متحده آمریکا

"من اغلب خواسته [درباره] آنفلوانزا شیوع" که منجر به حداقل 8,000 مرگ در ایالات متحده در این فصل می گوید: Anthony Fauci,, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی بخشی از NIH. "مردم می خواهند بدانند که چرا ما پرداخت توجه زیادی به رمان coronavirus."

او گفت: در مقایسه با آنفلوانزای فصلی تلفات است که قابل پیش بینی "وجود دارد بسیاری از ناشناختهها [با کروناویروس]." و او با اشاره به تعدادی از نگرانی. "تعداد موارد شدت شیب دار هر و هر روز" Fauci گفت. علاوه بر این در ابتدای شیوع آن روشن نیست اگر یک فرد آلوده بدون علائم می تواند از انتقال ویروس به فرد دیگری.

"در حال حاضر ما با اطمینان می دانیم که وجود دارد" بدون علامت عفونت Fauci گفت.



tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب