مغلوب ساختن پیشی جستن کنگره تقلا برای احیای ویروس-شکار آژانس که مشخص شد برای کاهش

آن را مبهم دولت ایالات متحده اداره با بسیاری از ماموریت ها از جمله این حیاتی یک: شکار کردن بیماری های ویروسی م

توسط MINERALNEWS در 24 فروردین 1399

آن را مبهم دولت ایالات متحده اداره با بسیاری از ماموریت ها از جمله این حیاتی یک: شکار کردن بیماری های ویروسی مانند COVID-19 که نشت بیش از حیوانات به انسان و جهان است.

اما در اواخر سال 2019 آن را در بر داشت خود را بدون یک رهبر دائم و مستقیما در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت بودجه-کاهش مناظر.

که همه را با این بیماری همه گیر کوروناویروس که به کشته شدن بیش از 20 ، 000 آمریکایی و بیش از 100 ، 000 نفر در سراسر جهان است.

در حال حاضر جهانی بهداشت اداره بخشی از آژانس ایالات متحده برای توسعه بین المللی (USAID) است فراوان حمایت دولت. کنگره و رئیس جمهور تهمت توافق کرده اند که به چند برابر بودجه برای اداره فعالیت های است که می تواند حمایت از "جهانی بهداشت در ایران" و تلاش های مربوط به اندازه پنج برابر به بیش از نیم میلیارد دلار است. و بالای آن موقعیت رهبری — سمت چپ خالی برای مدت سه سال توسط کاخ سفید و آهسته سنا تایید روند — در نهایت پر شده بود در اواخر ماه مارس است.

تبلیغات

بودجه افزایش همراه با رهبری جدید را افزایش آژانس توانایی برای پاسخ به بحران فوری و خارجی تقویت سیستم های بهداشتی برای محافظت در برابر شیوع آینده. آن را نیز می تواند راه اندازی مجدد متوقف تلاش برای ایالات متحده در کمک به رهبری جهانی تلاش برای corral حدود 1.6 میلیون حیوان منتقله از ویروس ها است که تهدید به جهش به انسان میزبان.

"با حمایت از سیاستگذاران و جامعه علمی ما می توانیم انجام این کار ما باید از تمام ابزارها و فقط نیاز به مهار انرژی و منابع آن را انجام داده گفت:" Jonna Mazet مدیر اجرایی یک موسسه بهداشت در دانشگاه UC Davis School of Veterinary Medicine, که به رهبری USAID قبلی ابتکار برای ردیابی ویروس خطرناک است.

خارج از کارشناسان هشدار می دهند که آنها را دیده اند ایالات متحده در گوشت گاو تا جهانی بهداشت برنامه های در گذشته شرایط اضطراری مانند 2014-16 اپیدمی ابولا تنها برای دیدن بودجه پژمرده زمانی که بحران فروکش کرد. "دولت ایالات متحده کمک های مالی برای این نوع از کار به طور کامل اپیزودیک. وجود خواهد داشت یکی دیگر از شیوع — که داده شده و بودجه می آید که در متناسب و شروع می شود و اجازه نمی دهد که برای هر یک از فرآورده ها گفت:" جنیفر Kates که سران جهانی تحقیقات سیاستگذاری سلامت در بنیاد خانواده کایسر. "در حال حاضر ما فقط در پاسخ حالت. پول واقعا مهم است اما اگر وقوع است به عنوان ویرانگر به عنوان آن می تواند آن را نمی خواهد بسیار دور است."

تبلیغات

تزریق منابع مالی جدید افزایش بودجه آژانس توسعه بین المللی اختصاص به این کار به عنوان آنجا که $535 میلیون dwarfing 2019 بودجه حدود 100 میلیون دلار برای برنامه های. (معلوم نیست چه مقدار از $535 میلیون دلار صرف خواهد شد در سال آینده.) که پیشرفته است و حتی بیشتر قابل توجه داده می شود که برگ برنده دولت بودجه تیم قبلا پیشنهاد شده پیرایش جهانی بهداشت بودجه امنیت در USAID 10 درصد به حداکثر 90 میلیون دلار, با توجه به بنیاد خانواده کایسر.

پول جدید خواهد بود به اندازه کافی اجازه می دهد تا سازمان برای گسترش این نوع از کار انجام شده توسط یکی از کلیدی آن ویروس-شکار, برنامه, به نام, پیش بینی کند. این برنامه اجازه می دهد تا اوایل هشدارها در مورد ویروس های خطرناک شده بود اجازه رفتن به آیش فقط دو ماه قبل از کشنده جدید کروناویروس پشت سر هم بر روی صحنه جهانی است.

شکست را به طور کامل تجدید پیش بینی تاسف کارشناسان بیماری های عفونی که گفت: تعقیب کردن عوامل بیماری زا بود یک کلید برای جلوگیری از آینده بیماری های همه گیر.

یک بار داستان را گزارش مرگ از پیش بینی ایجاد یک دیوانگی و مانند بسیاری از پاسخ به coronavirus همه گیر سرعت زمان در لایههای سیاسی. Presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد جو بایدن توییتی که پایان برنامه پیش بینی شده است یک اشتباه و اضافه کرد: "دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن کوته اقدامات چپ ملت ما آمادگی لازم برای مقابله با این شیوع."

دکتر آلما طلایی به تازگی تایید کرد رئیس بهداشت جهانی اداره نمی پاسخ به یک درخواست برای نظر. کاخ سفید نیز پاسخ نمی دهند به یک درخواست به بحث در مورد چرا آن را قبلا نقل مکان کرد به قدم زدن USAID بودجه برای بهداشت جهانی امنیت و یا چرا این کار بالا در اداره بود مجاز به باز باقی می ماند برای نزدیک به سه سال است.

در دفاع از وفات از پیش بینی یک USAID سخنگوی قبلا گفته بود که "فقط یکی از مولفه های USAID جهانی بهداشت تلاش های امنیتی و اختصاص کمتر از 20 درصد از ما جهانی بهداشت در ایران بودجه."

دنیس Carroll, رئیس سابق آژانس بیماری همه گیر آنفلوآنزا و دیگر تهدیدات در حال ظهور واحد در مصاحبه ای گفت که مرگ این پروژه پیش بینی شده بود و در نتیجه عوامل مختلف از جمله بی توجهی از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت و احتیاط بیش از حد از برخی کارمندان در USAID.

تبلیغات

کارول گفت که او امیدوار است این دفتر را ببینید مقدار ویروس در اوایل-هشدار برنامه مانند یک استارت آپ به نام تلاش جهانی Virome پروژه که به او کمک می کند منجر شود. پیش بینی و نوپای Virome پروژه تمرکز بر شناسایی ویروس در خفاش ها و دیگر موجودات وحشی که می تواند باعث شیوع بیماری های همه گیر و یا.

"آنچه ما می گوییم این است که ما در بر داشت ابولا و ما می توانیم در مقابله با ابولا گفت:" کارول مشهور اقتدار در بیماری های عفونی. "اما ابولا است که فقط نوک بسیار بزرگ بزرگ یخ و آن را که ناشناخته چه ویروس های دیگر هستند که در کوه یخ — ما نیاز به یک دسته بهتر است. و چه پیش بینی و در حال حاضر جهانی Virome پروژه در حال تلاش برای حرکت از ناشناخته به شناخته شده به طوری که ما می توانید مدیریت این خطرات."

به نفع آمریکا و به کشورهای دیگر از Virome کار خواهد بود که ایجاد یک پایگاه داده در سراسر جهان به طور بالقوه خطرناک پاتوژن گفت: کارول. "در برخی از نقطه, وجود خواهد داشت یک خوبی تحویل از جهانی Virome پروژه, شناسایی, روشن, بالا, ارزش در معرض خطر به تازگی شناسایی ویروس ها است که در حال گردش در حیات وحش," او گفت:. "سپس ما می دانیم [ویروس ها] که دارای شجره نامه به انتقام ویران کردن در میان جمعیت های انسانی."

جهانی Virome پروژه گنجانیده شده در فوریه با کارول به عنوان آن صندلی. رهبری آن تیم شامل بیماری های عفونی مقامات مانند Mazet که پیش بینی جهانی مدیر برای یک دهه.
کارول مقصر عدم پشتیبانی از ویروس-شکار کار در گذشته در بخش, بر مغلوب ساختن پیشی جستن دولت را گسترده تر اهانت به کمک های خارجی. یک بررسی اخیر بودجه توسط حزبی خدمات تحقیقاتی کنگره نشان داد که مغلوب ساختن پیشی جستن تیم پیشنهاد کرده بود 21% کلی دارایی از برنامه ها در وزارت امور خارجه و سازمان های مرتبط مانند, USAID.

کنگره به طور کلی مبارزه این حرکت از جمله طرح های سال گذشته که کاهش یک چهارم از بودجه برای حفاظت از محیط زیست و کاهش بیش از 60 درصد از بودجه برای آب تمیز و بهداشت و مربوط به "میکرو-شرکت." مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در ضمن پیشنهاد 80 درصد افزایش در بودجه برای زنان در توسعه جهانی و رفاه ابتکار 100 میلیون برنامه نورد در سال 2019 توسط Ivanka Trump, به گزارش سرویس پژوهشی کنگره.

کارول گفت که حداقل در گذشته دولت دیدم هیچ ارزش "از نظر مسائل بزرگتر از ساختمان کمک های خارجی و ظرفیت برای کشور در سراسر جهان و به دست گرفتن رهبری در آن است."

تبلیغات

پیش بینی کشف حدود 1200 ویروس های جدید. و ابتکار عمل است که USAID برنامه ای برای راه اندازی این سقوط لقب توقف سرريز پروژه کار خواهد کرد برای قطع "تقویت و گسترش" از این به اصطلاح انسان و دام بیماری زا است.

کارشناسان تخمین می زنند ممکن است 1.6 میلیون در دنیای حیوانات با حداقل بالقوه به برخی از تهدید برای بشریت و جلوگیری از سرریز می کند هیچ چیز به شکار کردن و فروشگاه کسانی که ناشناس تهدید کارول گفت. این ماموریت پیش بینی شده توسط کارول برای جهانی جدید Virome پروژه.

اما پیشنهاد فرار به موانع داخل USAID در چندین جبهه قبل از زمان همه گیر گفت: Carroll که در سمت چپ این سازمان در ماه اوت است.

جهانی بهداشت دفتر فاقد یک رهبر دائم برای بسیاری از زمان پس از مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان ، کاخ سفید نام نمی طلایی به سر دفتر تا آوریل 2019. سپس آن زمان تقریبا یک سال تا 20 مارس — به عنوان همه گیر شد انفجار — جمهوریخواهان کنترل مجلس سنا به تصویب طلایی محترم پزشک که زد یک رشته از درمانگاه برای فقرا در تگزاس است.

کارول که مطالعه مکانیک مولکولی عفونت ویروسی در تحسین Cold Spring Harbor Laboratory در نیویورک گفت که او هشدار داد توسط وکلا در USAID در مورد قصد خود را برای کمک به جهانی جدید Virome پروژه.

"من نمی تواند ایجاد جهانی Virome پروژه در حالی که من یک دولت ایالات متحده کارمند" کارول گفت. "بود که جدی موضوع حقوقی است. ... سازمان های ایالات متحده آمریکا توسط قانون مجاز به ایجاد سازمان های غیر دولتی [غیر دولتی]. آنها بسیار با احتیاط در مورد آن و به حق است."

بازنشستگی خود را هشت ماه پیش پاک راه را برای او را به راه اندازی جهانی Virome پروژه که به دست آمده خود را غیر انتفاعی وضعیت در فوریه کارول گفت. او گفت: این سازمان امیدوار است تا زمین حدود 20 میلیون دلار در کمک های مالی از دولت ایالات متحده.

کارشناسان معتقدند آمریکا باید بهتر آماده برای آینده همه گیر.

"این یک ویژگی جهانی بهداشت در ایران که ما را فراموش آمادگی خوبی" گفت: Kates از قیصر بنیاد خانواده "و هیچ روشن شدن نقشه راه برای تنظیم و تغییر است. ما نیاز به خوشبینی برای آینده دفاع است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب