مغلوب ساختن پیشی جستن رفت و آمد جمله از دوست دیرین و مشاور راجر سنگ

بزرگنمایی این تصویر راجر سنگ برگ دادگاه فدرال پس از صدور حکم دادگاه در ماه فوریه در واشنگتن ، معاون

توسط MINERALNEWS در 21 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

راجر سنگ برگ دادگاه فدرال پس از صدور حکم دادگاه در ماه فوریه در واشنگتن ، معاونت/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
معاونت/خبرگزاری گتی ایماژ

به روز شده در 8:58 p. m. ET

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه تبدیل به زندان از او دوست دیرین راجر سنگ کهنه کار جمهوریخواه از عمل بود که به جرم دروغ گفتن به کنگره در مورد تلاش های خود را برای تماس با ویکی لیکس در روسیه را به دخالت در انتخابات 2016.

"راجر سنگ یک قربانی از روسیه جعل که چپ و متحدان آن در رسانه ها تداوم برای سال ها در تلاش برای تضعیف تهمت ریاست جمهوری" دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany در بیانیه ای گفت. "هرگز وجود هر گونه تبانی بین مغلوب ساختن پیشی جستن در مبارزات انتخاباتی و یا مغلوب ساختن پیشی جستن دولت با روسیه است."

"راجر سنگ در حال حاضر به شدت رنج می برد" او ادامه داد. "او بسیار ناعادلانه عنوان شد بسیاری از دیگران در این مورد. راجر سنگ است که در حال حاضر یک رایگان مرد!"

سنگ وکیل رابرت Buschel NPR گفت "ما سپاسگزار و رها. خوشحالم که این کابوس به پایان رسیده است."

تخفیف که تهمت صادر شده روز قبل از سنگ بود به گزارش به زندان فدرال به ارمغان می آورد پایان دادن به سنگ مبارزه قانونی — اما تنها بیشتر شعلهء جنگ سیاسی خود را بیش از پیگرد قانونی و گسترده تر روسیه بررسی است.

قبل از ظهر جمعه در یک دادگاه تجدید نظر فدرال را تکذیب کرد اضطراری پیشنهاد از سنگ به اقامت در خارج از زندان است.

این مورد در برابر سنگ آورده شد و پس از آن مشاور ویژه رابرت مولر به عنوان بخشی از خود را از حمله به روسیه را به دخالت در انتخابات 2016 و ممکن است روابط بین مسکو و تهمت و مبارزه است.

سنگ مجرم شناخته شد بیش از دروغ گفتن به کنگره شاهد دستکاری و انسداد است. اتهامات مربوط به تلاش های خود را در طول سال 2016 ریاست جمهوری به عنوان یک واسطه بین مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین و ویکی لیکس.

بزرگنمایی این تصویر

فعالان نمایش امضا در حمایت از سنگ به عنوان رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن کاروان سر به فرودگاه بین المللی پالم بیچ در ماه مارس در وست پالم بیچ فلوریدا. الکس براندون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الکس براندون/AP

ویکی لیکس بود آزاد و دموکراتیک ایمیل به سرقت رفته توسط سرویس های اطلاعاتی و سنگ علنی و خصوصی ارائه شده خود را به عنوان کسی که با دانش در داخل در مورد این گروه عملیات.

پس از انتخابات هنگامی که سنگ سوال شد تحت سوگند در مورد این موضوع توسط مجلس هوش کمیته او به دروغ به نمایندگان مجلس در مورد تلاش های خود را برای تماس با ویکی لیکس.

او همچنین در تلاش برای جلوگیری از دیپلم از شهادت در برابر کمیته.

پس از پر سر و صدا runup به محاکمه او که در طی آن قاضی امی برمن جکسون تحمیل تهوع منظور در سنگ پس از او منتشر شده تهدید آمیزی عکس از یک هیئت منصفه او را گناهکار در تمام هفت فقره در ماه نوامبر.

پس از محاکمه های سنگ اتهامات مطرح شده از داور سوء رفتار و تلاش برای گرفتن حکم را رد کرد. جکسون سرگرم حرکت حتی برگزاری یک جلسه که در آن او به ارمغان آورد از اعضای هیئت منصفه برای بازجویی اما او در نهایت رد سنگ پیشنهاد برای یک محاکمه جدید و او را محکوم به بیش از سه سال در زندان است.

سنگ پس از دادگاه تجدید نظر محکومیت خود را.

در مصاحبه این هفته با ABC News, دادستان کل ویلیام Barr به نام سنگ دادستان "صالح" و گفت: این حکم صادر شد و "عادلانه".

COVID-19 پیچیدگی

سنگ برنامه ریزی شده بود به گزارش به زندان در تاریخ 1 ژوئیه اما او موفق به دریافت یک دو هفته تاخیر از جکسون به دلیل نگرانی در مورد بیماری همه گیر کوروناویروس.

روز دوشنبه او به ثبت اضطراری حرکت با ایالات متحده در دادگاه تجدید نظر برای ناحیه کلمبیا مدار را امتحان کنید برای به تعویق انداختن تسلیم خود در تاریخ. دادگاه انکار کرد که درخواست در شب جمعه است.

سنگ صندوق دفاع حقوقی ارسال کمک های مردمی درخواست تجدید نظر با یک پیام از سنگ, همسر, Nydia درخواست برای کمک های مالی برای کمک به خرید تبلیغات آنلاین و در تلویزیون فاکس در واشنگتن دی سی منطقه به درخواست تجدید نظر به رئیس جمهور برای حفظ شوهرش در خارج از زندان.

زندانها را تبدیل به باغ از عفونت و مقامات به دنبال کاهش گسترش به عنوان آنجا که ممکن است, از جمله با انتشار از زندانیان که پس از آن انتظار می رود برای محدود خود را در خانه.

سنگ بود و آخرین فرد متهم تحت مولر تحقیقات و او یکی از دو مغلوب ساختن پیشی جستن مشاوران برای رفتن به دادگاه به عنوان بخشی از پروب.

دیگر پل Manafort به عنوان برگ برنده انتخاباتی رئیس و سابق شریک کسب و کار از سنگ. Manafort محکوم شد طیف وسیعی از جرایم است. او محکوم به بیش از هفت سال در زندان بود اما منتشر شد به خانه حبس در این سال با توجه به همه گیر.

رئیس جمهور شده است صریح در مورد این پرونده در برابر مردان. او بارها و بارها گفت که او احساس می کند سنگ و Manafort بودند که ناعادلانه رفتار با وجود این واقعیت است که هیئت منصفه به اعدام محکوم شده هر دو آنها است.

مغلوب ساختن پیشی جستن نمایش مربع با نظریه خود را که روسیه بررسی شد و یک طرح به اصطلاح عمیق دولت به همسترینگ ریاست جمهوری خود.

تهمت نیز بارها و بارها به سمت چپ برای باز کردن درب برای عفو برای هر دو مردان است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن