مغلوب ساختن پیشی جستن در تماس متحده به بازگشایی اماکن عبادت بلافاصله

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت می خواهد فرمانداران اجازه دهید به کلیساها و کنیسه ها و مساجد و خ

توسط MINERALNEWS در 3 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت می خواهد فرمانداران اجازه دهید به کلیساها و کنیسه ها و مساجد و خانه های دیگر از عبادت بازگشایی این آخر هفته. الکس براندون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الکس براندون/AP

به روز شده در 3 p. m. ET

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه گفت که دولت فرمانداران باید اجازه می دهد کلیساها و کنیسه ها و مساجد و خانه های دیگر از عبادت به بازگشایی بلافاصله.

در نظر مختصری در کاخ سفید مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: خانه عبادت است "ضروری مکان های که ارائه خدمات ضروری است." کلیساها مواجه اند محدودیت برای تجمعات و مراسم به مقامات بهداشت عمومی کار می کرد برای متوقف کردن گسترش coronavirus. برخی chafed در محدودیت.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: فرمانداران باید اجازه می دهد به خانه عبادت برای بازگشایی "در حال حاضر برای این آخر هفته." رئیس جمهور را تهدید کرد که اگر آنها نمی, "من باطل خواهد شد فرمانداران," او گفت: "در آمریکا ما باید بیشتر نماز و نه کمتر."

"این مکان است که جامعه ما," او گفت:.

روشن نیست چه اقتدار مغلوب ساختن پیشی جستن به نادیده گرفتن متحده که مایل به نگه داشتن خانه از عبادت بسته شده است. دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany نمی استادانه درست شده در عمل چه تهمت را اگر فرمانداران نیست مستقیم کلیساها و دیگر مکان های عبادت برای باز کردن تماس آن شرایط فرضی.

"همه ما می تواند امید که این جمعه مردم مجاز به دعا به خدایان خود را در سراسر این کشور," او گفت:.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: مراکز کنترل بیماری و پیشگیری منتشر شده بود راهنمایی برای کمک به بازگشایی کلیساها اما از ارائه جزئیات. سفید پروتستان های انجیلی شده اند در میان مغلوب ساختن پیشی جستن قوی ترین حامیان.

دکتر دبورا Birx کاخ سفید coronavirus وظیفه نیروی هماهنگ کننده گفت: رهبران مذهبی با توجه به بازگشایی باید در تماس با ادارات بهداشت محلی به توصیه خود عبادت به درستی. او همچنین گفت: مردم با عوامل خطر و یا بیماریهای همراه در جوامع با تعداد زیادی از موارد ممکن است نظر دور ماندن در حال حاضر.

"من می دانم که آن خانه از عبادت می خواهید برای محافظت از آنها. ... شاید آنها نمی تواند به این هفته" او گفت:.

"اما وجود دارد راه به فاصله اجتماعی و ... را در مکان های عبادت است."

Birx همچنین تشویق مردم برای لذت بردن از خارج از منزل در طول آخر هفته روز یادبود از جمله رفتن به سواحل گلف یا تنیس بازی به عنوان طولانی به عنوان آنها حفظ 6 پا اجتماعی فاصله.

NPR روبرتا Rampton کمک به این داستان.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن