مغلوب ساختن پیشی جستن انفجار رامنی بیش از استیضاح رای

بزرگنمایی این تصویر سناتور. میت رامنی جمهوریخواه یوتا صحبت می کند به خبرنگاران به عنوان او می رسد در

توسط MINERALNEWS در 18 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

سناتور. میت رامنی جمهوریخواه یوتا صحبت می کند به خبرنگاران به عنوان او می رسد در کنگره. روز چهارشنبه او اولین سناتور برای رای دادن به محکوم کردن و حذف یک رئیس جمهور آمریکا از حزب است. مانوئل Balce Ceneta/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مانوئل Balce Ceneta/AP

در دو سخنرانی جداگانه در روز پنج شنبه رئیس جمهور تهمت ها رو توسط خود تبرئه در واکنش به استیضاح آزمایشی یک روز زودتر ادامه داد: برای ضربه زدن به تنها جمهوری خواه که رای به محکوم کردن و حذف او از دفتر سناتور. میت رامنی از ایالت یوتا است.

اما رئیس جمهور خشم در برابر سابق اوباما در انتخابات ریاست جمهوری نامزد آغاز شد و درست پس از نیمه شب هنگامی که او در توییتی نارضایتی خود را با رامنی در حالی که سوزن او را برای آینده کوتاه در طول کاخ سفید پیشنهاد در سال 2012.

"تا به حال شکست خورده ریاست جمهوری نامزد @MittRomney اختصاص داده شده همان انرژی و خشم به شکست یک متزلزل باراک اوباما به عنوان او sanctimoniously می کند به من او می تواند برنده انتخابات است. خواندن متن!"

رامنی را به جرم رای دادن در برابر تهمت در این مقاله من به اتهام سوء استفاده از قدرت تا به حال هیچ تاثیری بر همه-اما-خاص نهایی عمل رئیس جمهور را استیضاح محاکمه. اولین دوره سناتور تصمیم به رای دادن با تمام 47 سنا دموکرات ها هنوز هم آورده آرا شمارش خوبی از دو سوم سنا یا 67 رای نیاز به حذف مغلوب ساختن پیشی جستن از دفتر.

رامنی تاریخ ساخته شده با تبدیل شدن به اولین سناتور به رای به حذف یک رئیس جمهور از حزب خود.

که حرکت سرقت از مغلوب ساختن پیشی جستن و متحدان او از این توانایی برای برچسب زدن به استیضاح یک "حزبی" امر حتی به عنوان رامنی پیوست بقیه جمهوری خواهان مجلس سنا در رای دادن گناه نیست در اتهام دوم رو مغلوب ساختن پیشی جستن انسداد کنگره است.

"من دوست ندارم افرادی که از ایمان خود به عنوان توجیهی برای انجام آنچه آنها می دانند که اشتباه است" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: روز پنج شنبه در ملی نماز و صبحانه به طور معمول غیر سیاسی رویداد.

این بیانیه بود نه چندان محجبه اشاره به رامنی گفت که در طبقه سنا پیش از رای او: "به عنوان یک سنا داور من سوگند سوگند در برابر خدا به ورزش بی طرفانه عدالت است."

مغلوب ساختن پیشی جستن دو برابر کردن تادیب از رامنی در شرق اتاق او در آن سخنرانی اعلام پیروزی.

"و سپس شما تا به حال برخی از استفاده می شود که دین به عنوان یک چوب زیر بغل. آنها استفاده می شود هرگز آن را قبل از" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "اما شما می دانید, آن را یک شکست خورده ریاست جمهوری نامزد بنابراین همه چیز می تواند اتفاق می افتد زمانی که شما موفق به شدت در حال اجرا برای رئيس جمهور."

مغلوب ساختن پیشی جستن بعد اضافه شده که به یوتا دیگر حزب جمهوری خواه و سناتور مایک لی در پیروزی مراسم "سلام به مردم یوتا است. و به آنها بگویید من متاسفم در مورد میت رامنی."

برخلاف حزب او باعث شده است تا برخی از مهمترین Donald Trump Jr., رئیس جمهور, را به تماس برای رامنی به طرد از حزب جمهوری خواه در دسترس نباشد. او در توئیتر خود نوشت: "میت رامنی برای همیشه تلخ است که او هرگز POTUS. او بیش از حد ضعیف به ضرب و شتم دموکرات پس از آن او را به پیوستن به آنها را در حال حاضر. او رسما عضو و مقاومت باید اخراج از ترجمه."

در بعد توییتهایی وی افزود هشتگ: #ExpelMitt.

به عنوان یک فاکس نیوز گزارش اشاره می کند هیچ چیز در کمیته ملی حزب جمهوری خواه قوانین تصویب شده در سال 2016 اجازه می دهد تا برای اخراج کسی از این حزب است.

آیین نامه اصلاح شده توسط حزب جمهوری خواه ایالت یوتا در اواخر سال گذشته اجازه می دهد تا نامزدها به جریمه خود را از عضویت در حزب اگر آنها نمی, ثبت نام نامزد گواهی توافق است که ایالات متحده آنها را به عقب حزب پلت فرم. اگر یک نامزد را پشتیبانی نمی کند بخشی از پلت فرم نامزد باید itemize چه کسانی که استثنا هستند.

به عنوان روباه قطعه اشاره می کند که اعمال را به رامنی نشسته انتخاب شد. اما دولت حزب توییتی جمعه که آن را "به شدت مخالف[s]" با رامنی رای می دهند.

پس از تبرئه رای رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل R-Ky., خواسته شد که اگر رامنی خواهد بود مواخذه برای defecting از بقیه جمهوریخواه حزبی. مک کانل که با اشاره به استیضاح به عنوان یک "اشتباه سیاسی" برای دموکرات ها پاسخ داد که رامنی خواهد بود و نه سرزنش.

"ما نمی هر گونه doghouses در اینجا," او گفت:. "مهم ترین رای بعدی رای می دهند."

در یوتا, واکنش مخلوط شد به رامنی رای به حذف مغلوب ساختن پیشی جستن از دفتر به عنوان KUER را Sonja Hutson گزارش شده در نسخه صبح. اما سالت لیک تریبون روزنامه ستایش رامنی است که برای انتخاب مجدد تا 2024 گفت: سناتور نمایش "پروفایل شجاعت."

"میت رامنی می توانست ducked این یک" هیئت تحریریه نوشت. "اما هنگامی که آن را زمان بحران رامنی نه تنها می تواند به جلوگیری از چشمان خود را از این واقعیت است که این رئیس جمهور تا به حال بدون سایه ای از شک شدید قدرت خود را به عنوان فرمانده و رئیس."

رامنی ملاقات روز پنج شنبه در وزارت امور خارجه کنگره آمریکا در سالت لیک سیتی با توافق رهبران که ناراحت شدند و با او در مورد رای خود را. مجلس براد ویلسون گفت: آنها تا به حال یک "بسیار فرانک" بحث در مورد آن.

برخی از قانونگذاران جمهوریخواه کنگره بحث شد رای گیری در یک سرزنش قطعنامه به عنوان یک راه برای حفظ رابطه بین دولت و کاخ سفید است. دیگران در دولت سنا می خواستم به حرکت گذشته جنجال و دفاع از رامنی را به خود نظرات و شکستن با حزب او هنگامی که او فکر آن را درست انجام دهید.

KUER را Sonja Hutson کمک به این گزارش



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب