تهمت و سرزنش تظاهرات برای Coronavirus افزایش

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت تماس برای سوالات در یک کنفرانس خبری در کاخ سفید سه شنبه. اوان V

توسط MINERALNEWS در 2 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت تماس برای سوالات در یک کنفرانس خبری در کاخ سفید سه شنبه. اوان Vucci/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اوان Vucci/AP

به روز شده در 6:50 p. m. ET

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در روز چهارشنبه قرار داده شده خیلی از سرزنش برای تورم در coronavirus موارد اخیر تظاهرات علیه نژادپرستی و خشونت پلیس نادیده گرفتن بخشی خود را در مقیاس بزرگ تظاهرات و دولت خود فشار برای بازگشایی ملی اقتصاد قبل از حذف به طور کامل موجود است.

"موارد شروع به افزایش در میان جوانان آمریکایی ها مدت کوتاهی پس از تظاهرات — که شما می دانید بسیار خوبی در مورد. که احتمالا باعث گسترده تر آرامش از کاهش اقدامات در سراسر کشور" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: همچنین با اذعان به افزایش جماعت در سواحل و بارها در طول تعطیلات تابستان.

"ما همچنین های 2000 مایل از مرز با مکزیک به عنوان ما به خوبی می دانیم و موارد صعودی در مکزیک متاسفانه" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت بنحوی که این کشور در مرز جنوبی همسایه نیز در بخشی به سرزنش برای ایالت متحده سنبله در موارد.

مغلوب ساختن پیشی جستن شنبه جلسه می آید به عنوان مواردی از این ویروس در ادامه به افزایش در سراسر ایالات متحده به ویژه آمریکا جنوبی و آمریکایی ها به عنوان " ایمان در توانایی خود را برای مدیریت این بیماری همه گیر و غرق و با توجه به نظر سنجی های اخیر.

چهارشنبه در کنفرانس خبری بود که رئیس جمهور دوم این هفته است. او روز دوشنبه گفت که او برنامه ریزی شده به جلسات در همه گیر ثابت به طور منظم از اتاق جلسه کاخ سفید پس از یک ماه وقفه طولانی از پاسخ روزانه به روز رسانی.

مغلوب ساختن پیشی جستن گرفته است لحن جدی تر در این بیماری همه گیر در روزهای اخیر گفت: این امر به احتمال زیاد بدتر قبل از آن بهتر و اصرار آمریکایی ها برای پوشیدن ماسک برای کمک به کاهش این ویروس گسترش یافته است.

رئیس جمهور برای دومین روز متوالی بود پیوست و در سکو توسط هر یک از اعضای دولت coronavirus نیروی کار که شامل برخی از کشور های پیشرو کارشناسان بهداشت عمومی و به ریاست معاون رئیس جمهور پنس.

وقتی پرسیده شد که چرا او دیگر پیوست توسط اعضای کارگروه در این جلسات مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او احساس کردند که آن را بیشتر "مختصر" به کارشناسان تقطیر به روز رسانی به او ارائه این اطلاعات به عموم مردم است.

"آنها جلسه من ملاقات با آنها ... آنها به من همه چیز را می دانند که از این نقطه در زمان و من با دادن اطلاعات به شما. و من فکر می کنم آن را احتمالا بسیار مختصر و راه انجام آن را" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

به عنوان ویروس همچنان به گسترش در سراسر کشور آن را به شکل دراورده شده ویران در محلی سیستم مراقبت های بهداشتی و اقتصاد ملی است. و در هفته های اخیر نقطه داغ خوشه در سراسر ایالات متحده خورشید کمربند را برجسته کرده اند به حدی که دولت موفق به مهار گسترش آن در مقایسه با بسیاری از کشورهای توسعه یافته.

رشد بی اعتمادی در مغلوب ساختن پیشی جستن توانایی به طور موثر مدیریت بحران و همچنین به عنوان دولت خود پاسخ های اخیر ناآرامی های مدنی علیه نژادپرستی و خشونت پلیس را چهار رئیس جمهور در حال حاضر پایین تصویب امتیاز.

یک رای گیری تجمع از megyn kelly نشان می دهد رئیس جمهور مخالفت امتیاز در 55.7%. و تهمت مسیرهای جو بایدن ، presumptive دموکراتیک نامزد در سراسر کشور توسط 8.4 امتیاز با توجه به RealClearPolitics.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب