مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام پنل به نگاه در خانه سالمندان پاسخ به شیوع کروناویروس

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت احاطه شده توسط مقامات فدرال در پنج شنبه, نشانه های یک اعلامیه بر

توسط MINERALNEWS در 12 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت احاطه شده توسط مقامات فدرال در پنج شنبه, نشانه های یک اعلامیه برای آمریکایی ها ماه در طول یک رویداد در حفاظت از سالمندان از coronavirus. مندل فا نگن/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مندل فا نگن/خبرگزاری گتی ایماژ

رئیس جمهور تهمت پنج شنبه اعلام کرد تشکیل یک کمیسیون مستقل برای نگاه در پاسخ از خانه های سالمندان به کوروناویروس. این حرکت پس از خانه سالمندان اپراتورهای شده اند تقاضاهای مصرانه برای بیشتر تجهیزات و تست.

در نظرات در کاخ سفید به رویداد تهمت اذعان کرد که خانه های پرستاری بودند "یک نقطه است که ما باید به مراقبت از. من حدس می زنم شما می توانید تماس بگیرید و آن را کمی از یک نقطه ضعف به دلیل چیزهایی که اتفاق می افتد در خانه های سالمندان که ما خوشحال نیست."

پانل شناخته خواهد شد رسما به عنوان Coronavirus کمیسیون ایمنی و کیفیت در خانه های سالمندان. آن را نگاه کنید که چگونه خانه های پرستاری در پاسخ به همه گیری و توصیه به بهبود است. اعضای شامل خانه سالمندان اپراتورهای طرفداران ساکن و مقامات دولتی.

فدرال مدیریت اضطراری آژانس همچنین اعلام کرد که ارسال دو محموله شخصی دنده محافظ برای هر خانه سالمندان هر محموله حاوی یک هفته از عرضه توسط 4 جولای.

این انجمن بهداشت آمریکا که نشان دهنده ترین خانه های سالمندان تحسین قرار می گیرد. در بیانیه ای رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت علامت پارکینسون گفت: "ما قدر این کمیسیون و برنامه اقدام امروز اعلام کرد با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به عنوان یک گام مهم رو به جلو برای اطمینان از مراقبت های بلند مدت تسهیلات دریافت پشتیبانی حیاتی مورد نیاز در طول این بی سابقه بحران بهداشت عمومی."

اما ستایش از خانه سالمندان صنعت جهانی است. LeadingAge که نشان دهنده غیر انتفاعی ارشد خدمات از جمله خانه های سالمندان لعنتی دولت برای خروج از تست خارج از طرح خود را. رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت کتی اسمیت اسلون در بیانیه ای گفت: "امروز اطلاعیه ها کاهش یافت و به مراتب کمتر از آنچه مورد نیاز است برای محافظت از آسیب پذیر ترین آمریکایی ها از coronavirus."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب