مغلوب ساختن پیشی جستن دولت ارائه می دهد $1.8 M برای توسعه سریع coronavirus آزمون

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اداره جمعه اعلام کرد آن است که اعطای بیش از 1.8 میلیون دلار به دو شرکت

توسط MINERALNEWS در 23 اسفند 1398

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اداره جمعه اعلام کرد آن است که اعطای بیش از 1.8 میلیون دلار به دو شرکت در تلاش برای توسعه سریع COVID-19 آزمون است که می تواند تشخیص دهد که آیا یک فرد مثبت جدید کروناویروس در عرض یک ساعت.

وزارت بهداشت و خدمات انسانی " است که در آن اعطای $948,342 به DiaSorin مولکولی از Cypress, California, و $835,211 به QIAGEN, از کنسرت, مریلند برای سرعت بخشیدن به توسعه خود را به آزمون.

DiaSorin را تست می تواند آماده را در ظرف شش هفته برای بررسی توسط سازمان غذا و دارو و QIAGEN آزمون می توانند در عرض 12 هفته برای FDA نظر با توجه به HHS.

برای بسیاری از افراد جدید کروناویروس باعث تنها خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه. اکثریت قریب به اتفاق مردم بعد از بهبود از این ویروس جدید است.

با توجه به سازمان بهداشت جهانی افراد مبتلا به بیماری خفیف بهبود می یابند در حدود دو هفته در حالی که کسانی که با شدیدتر بیماری ممکن است سه تا شش هفته بهبود می یابند. در سرزمین اصلی چین که در آن ویروس برای اولین بار منفجر شد, در مورد 81,000 مردم تشخیص داده شده اند و در مورد 64,000 بهبود یافته اند.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب