مغلوب ساختن پیشی جستن دولت انتقال 3.8 میلیارد دلار در پنتاگون بودجه به مرز دیوار

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت تورهای یک بخش از مرز جنوبی دیوار در سال 2019 در Otay مسا کالیفرن

توسط MINERALNEWS در 25 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت تورهای یک بخش از مرز جنوبی دیوار در سال 2019 در Otay مسا کالیفرنیا. اوان Vucci/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اوان Vucci/AP

به روز شده در 6:54 p. m. ET

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت اعلام کرده است کنگره که قصد دارد برای منحرف کردن 3.8 میلیارد دلار از وزارت دفاع بودجه برای ساخت این مرز دیوار.

این است که در علاوه بر این به بیش از 11 میلیارد دلار است که در حال حاضر شناخته شده به ساخت بیش از 500 مایل از موانع جدید در امتداد جنوب مرز ایالات متحده با مکزیک. که شامل پول است که کنگره اتحاد و اختصاص بودجه که قبلا منحرف از نظامی ساخت و ساز و counternarcotic عملیات.

آخرین بودجه انحراف می کشد 1.5 میلیارد دلار در اصل اختصاص داده شده برای خرید تجهیزات برای گارد ملی و رزرو واحد مانند کامیون ها و ژنراتور و قطعات یدکی و همچنین جت های جنگنده ها و کشتی ها.

این دولت گفت: انحراف از بودجه در حمایت از "اولویت بالاتر عناوین" که "لازم است در منافع ملی" با توجه به اطلاع از انتقال به کنگره است. آن را ادامه می دهد:

"[وزارت امنیت داخلی] دهکدهای شناسایی مناطق در امتداد مرز جنوبی ایالات متحده آمریکا است که در حال استفاده توسط افراد ، گروه ها و سازمان های جنایی فراملی به عنوان قاچاق مواد مخدر راهروها و مشخص شد که ساخت و ساز از دیگر موانع فیزیکی و جاده ها در مجاورت ایالات متحده مرزی لازم است به منظور مانع و انکار قاچاق مواد مخدر فعالیت است."

حرکت درو دو حزبی انتقاد از جمله از بالا جمهوریخواه در کمیته نیروهای مسلح مجلس تگزاس در کنگره مک Thornberry.

"دیوار باید تامین می شود اما این بودجه باید از طریق وزارت امنیت داخلی به جای انحراف بحرانی منابع نظامی را که مورد نیاز هستند و در قانون" Thornberry در بیانیه ای گفت.

او اضافه کرد که کنگره باید در عمل و با وزن چگونه ادامه دهید.

"کنگره است که در قانون اساسی مسئولیت تعیین چگونگی دفاع دلار صرف," او گفت:. "دوباره برنامه نویسی امروز اعلام کرد که بر خلاف کنگره قانون اساسی اقتدار و من باور دارم که آن نیاز به کنگره برای اقدام است. من خواهد بود با همکاران من برای تعیین گام های مناسب را."

تشکر. آدام اسمیت D-بشویید. رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس را متهم کرد که رئیس جمهور بودن "با وسواس تحقق یک وعده انتخاباتی" در حالی که متهم دولت در یک صدای جیر جیر از "سرقت میلیاردها دلار" از وزارت دفاع است.

در ضمن تشکر. کی گرنجر, R-تگزاس رتبه بندی عضو در کمیته مجلس در تخصیص بودجه, دفاع و پشتیبانی کرد.

او مقصر دموکرات برای عدم به کار در تامین امنیت مرزی که به نوبه خود "رئیس جمهور را مجبور به تغییر مسیر وجوه."

"من به صراحت حمایت از رئیس جمهور تهمت تلاش برای امن ملت ما مرزها و پشتیبانی از مردان و زنان ما در لباس. دموکرات ها حاضر به همکاری با ما در امنیت مرزی است که رئیس جمهور را مجبور به تغییر مسیر وجوه از دیگر برنامه های دفاع در کوتاه مدت به منظور حفظ مرز جنوبی" او در بیانیه ای گفت.

بزرگنمایی این تصویر

مردم در بخشی از مرز دیوار است که تحت ساخت و ساز در Yuma Ariz. گذرگاه های مرزی غیر قانونی کاهش یافت به عنوان برگ برنده دولت تمدید یک سیاست به پناهجویان صبر در مکزیک برای جلسات دادگاه در آمریکا الیوت Spagat/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الیوت Spagat/AP

سرهنگ سرهنگ کریس Mitchell یک سخنگوی پنتاگون گفت: وزارت دفاع بود "متعهد" برای کمک به امنیت داخلی برای ساخت نرده ها و جاده ها و نصب روشنایی برای خنثی کردن قاچاق مواد مخدر. او گفت: 3.8 میلیارد دلار خواهد ساخت بیشتر مایل از سد "برای حفاظت از مرزهای ما."

"در ماه گذشته ما را دریافت درخواست های جدید از وزارت امنیت داخلی درخواست کمک در مسدود کردن مواد مخدر-قاچاق دالان در زمین فدرال در امتداد مرز جنوبی ایالات متحده" میچل گفت.

"در پاسخ به وزیر دفاع مجاز حمایت از $3.8 B به ساخت حدود 177 کیلومتر شمشیربازی است که کمک خواهد کرد که برای محافظت از مرزهای ما. ما همچنان به حمایت از امنیت داخلی و سازمان های دیگر به عنوان مورد نیاز برای حفظ میهن ما امن است."

دموکرات ها از جمله مجلس نانسی پلوسی D-کالیفرنیا و نماینده دموکرات در سنا چاک شومر از نیویورک اختلاف نظر دارند.

آنها با صدور یک بیانیه مشترک که گفت: کنگره نمی مجریه قدرت از کیف پول و اضافه کرد که آن را "یک قدرت است که نمی توان لغو بنابراین رئیس جمهور می تواند تحقق ظالمانه مبارزات انتخاباتی وعده داده است."

"این آخرین سرقت از نزدیک به 4 میلیارد دلار در بودجه نشان دهنده یکی دیگر از رئیس جمهور تهمت را وعده به ما اعضای, به خصوص شجاع ما ملوانان که او مطمئن خواهد دریافت کمک های مالی برای ضروری و مورد نیاز دولت از هنر کشتی" آزادی مطبوعات گفت.

این اولین بار نیست که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت هدایت وجوه از پنتاگون برای رفتن به سمت یک دیوار در امتداد مرز جنوبی.

در ماه مارس گذشته وزارت دفاع اعلام کرد این امر شیفت 1 میلیارد دلار از پرسنل نظامی حساب به منظور پرداخت 57-مایل بخش از نرده.

دولت در آن زمان گفت: دلار در دسترس قرار گرفت و پس از استخدام اهداف برخی سرویس شاخه های کوتاه آمد از انتظارات است.

مرز دیوار شده است بحث برانگیز پس از آن نامزد مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته شده ساخت یک سد یک ستون مرکزی از سال 2016 انتخابات ریاست جمهوری است. او وعده داده شده در آن دیوار می آیند بدون هیچ هزینه به مالیات دهندگان ایالات متحده و مکزیک را به طور کامل در این پروژه سرمایه گذاری آن است.

در یک گزارش وضعیت ماه گذشته NPR جان برنت به ذکر است که ایالات متحده گمرک و حفاظت مرزی است که نظارت بر مانع ساخت و ساز گفت: قیمت برچسب برای پروژه بیش از $11 میلیارد دلار آن را گران ترین دیوار در نوع خود در جهان است.

خواندن Reprogramming عمل زیر توجه کنید.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.su
آخرین مطالب