مغلوب ساختن پیشی جستن admin حرکت به سمت ترویج استفاده گسترده تر از ماسک صورت

واشنگتن - مغلوب ساختن پیشی جستن دولت رسمی جدید راهنمایی توصیه می شود که بسیاری از, اگر نه تقریبا همه آمریکایی

توسط MINERALNEWS در 15 فروردین 1399

واشنگتن - مغلوب ساختن پیشی جستن دولت رسمی جدید راهنمایی توصیه می شود که بسیاری از, اگر نه تقریبا همه آمریکایی ها پوشیدن پوشش صورت در هنگام خروج از خانه در تلاش برای کند کردن گسترش جدید کروناویروس.

توصیه هایی هنوز در حال نهایی پنجشنبه اعمال را حداقل برای کسانی که در مناطقی زندگی می کنند سخت ضربه توسط جامعه انتقال این ویروس است که باعث COVID-19. یک فرد آشنا با کاخ سفید coronavirus نیروی کار بحث گفت: مقامات نشان می دهد که غیر-ماسک پزشکی, تی شرت یا bandannas تواند مورد استفاده قرار گیرد برای پوشش بینی و دهان خود را هنگامی که خارج از خانه مثلا در فروشگاه مواد غذایی یا داروسازی. پزشکی-درجه ماسک به خصوص کوتاه-در-عرضه N95 ماسک می تواند برای کسانی که در برخورد مستقیم با بیمار است.

این فرد صحبت کرد به شرط ناشناس ماندن به بحث در مورد پیشنهاد هدایت قبل از انتشار عمومی آن است.

مغلوب ساختن پیشی جستن که مورد آزمایش قرار گرفت دوباره برای COVID-19 روز پنج شنبه با استفاده از جدید سریع آزمون نشان داد جمعه حمایت از او چنین توصیه به طور بالقوه حتی برای همه آمریکایی ها بدون در نظر گرفتن جایی که آنها زندگی می کنند. "من می گویند آن را انجام دهد اما با استفاده از یک شال گردن اگر شما می خواهید, شما می دانید, به جای بیرون رفتن و گرفتن یک ماسک و یا هر چیز دیگری."

"این یک ایده بد نیست حداقل برای یک دوره از زمان," او اضافه شده است.

کاخ سفید گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن آخرین تست بازگشت یک نتیجه منفی در 15 دقیقه و گفت: تهمت بود "سالم و بدون علائم است."

یک مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری پیش نویس راهنمایی را پوشش توصیه به اعمال تقریبا همه آمریکایی ها در سراسر کشور با توجه به فدرال رسمی است که دیده می شود پیش نویس بود اما مجاز به بحث در مورد آن.

برخی از موارد استثنا خواهد بود کودکان زیر سن 2 هر کسی که مشکل تنفس و یا هر کسی که قادر به حذف پوشش بدون کمک کند.

مقامات هنوز بحث در مورد اینکه آیا برای محدود کردن حوزه جغرافیایی آن.

تحت راهنمایی های قبلی تنها بیمار و یا کسانی که در معرض خطر عوارض ناشی از بیماری تنفسی شد توصیه به پوشیدن ماسک. پیشنهاد جدید رانده شد تحقیقات نشان می دهد که برخی از عفونت در حال گسترش توسط افرادی که به نظر می رسد سالم است.

روز شنبه, اریک Garcetti شهردار لس آنجلس خواست خود شهرستان را 4 میلیون نفر به پوشیدن ماسک زمانی که آنها در مکان های عمومی.

در پاسخ به مطالعات اخیر CDC در روز چهارشنبه تغییر چگونه آن را تعریف خطر عفونت برای آمریکایی ها. این اصل می گوید: هر کسی ممکن است به عنوان یک حامل آیا آنها باید علائم یا نه.

گسترش ویروس عمدتا از طریق قطرات از سرفه یا عطسه هر چند کارشناسان استرس که جوانه ها هنوز به طور کامل درک نشده است.

مقامات ایالات متحده شده اند گفتن مردم به ماندن در خانه تا آنجا که ممکن است نگه دارید حداقل 6 فوت (2 متر) به دور از دیگران زمانی که آنها بیرون بروید. سایر مشاوره شامل شستن مکرر دست ها و دست زدن به صورت خود را.

اما تا به حال مقامات فدرال را متوقف کرده اند و از مردم به پوشش چهره خود را در.

دانشمندان نمی توانند حکومت است که افراد آلوده گاهی اوقات بازدم COVID-19 ویروس ذرات به جای فقط در هنگام سرفه یا عطسه اما کافی نیست و شواهد نشان می دهد در صورتی که می تواند باعث عفونت با توجه به یک کمیته تشکیل شده توسط آکادمی ملی علوم و مهندسی و پزشکی به توصیه کاخ سفید است.

سوال این است که با اینکه جدید کروناویروس گسترش عمدتا با قطرات که نمی معطل برای مدت طولانی در هوا و یا همچنین با tinier "aerosolized" ذرات. برخی روش های پزشکی مانند قرار دادن لوله تنفس می تواند به ایجاد این ذرات کوچک است که به همین دلیل مراقبت های بهداشتی کارگران پوشیدن نزدیک-اتصالات N95 ماسک در چنین مراقبت.

این کمیته ذکر شده یک مطالعه که شناسایی هوابرد viral RNA در داخل و خارج برخی از بیمارستان اتاق انزوا اما اشاره کرد که معلوم بود در صورتی که کسی می تواند آلوده.

ایالات متحده جراح عمومی دکتر جروم Adams بارها اندرز آمریکایی ها را به پوشیدن ماسک و گفت که آنها نمی جلوگیری از افرادی که آنها را می پوشند از ابتلا به ویروس. او و دیگر مقامات تاکید کرده اند که فولاد ماسک صورت و دیگر محافظ تجهیزات پزشکی شده است در تامین کوتاه مدت است و باید در اولویت قرار گیرد برای مردم مانند مراقبت های بهداشتی کارگران است.

سازمان بهداشت جهانی روز دوشنبه تصریح کرد: مشاوره آن است که عموم مردم نیازی به پوشیدن ماسک مگر اینکه بیمار هستید. پس از همه گیری آغاز شد و در چین است که گفت: ماسک ها برای بیمار و مردم برای مراقبت از آنها.

"خاصی وجود ندارد و شواهد نشان می دهد که پوشیدن ماسک توسط جمعیت جمعی است هر یک مزایای خاص" چه کسی اپیدمی رئیس دکتر مایک رایان گفت: در یک کنفرانس خبری. "در واقع وجود دارد برخی از شواهد نشان می دهد مخالف" او افزود: با اشاره به خطرات ناشی از نادرست نصب شده ماسک و یا نادرست قرار دادن آن و یا مصرف آن را خاموش.

که در علاوه بر این به مشکل که کارکنان مراقبت های بهداشتی که نیاز به ماسک روبرو هستند "عظیم جهانی کمبود" رایان گفت. "فکر آنها نیست داشتن ماسک وحشتناک است بنابراین ما باید بسیار مراقب باشید در عرضه است اما دلیل اصلی که چرا که توصیه کرده است در برابر استفاده از ماسک است."

بسیاری از مردم گرفته اند و آن را بر خود به خود ماسک, اما یکی, کارولینای شمالی, سلامت, سیستم یافت که چنین DIY محصولات متفاوت در چگونه به خوبی کار می کنند. ویک فارست باپتیست بهداشت و درمان پزشکان و دانشمندان آزمایش 13 طرح های مختلف ساخته شده توسط داوطلبان در جامعه. آنها دریافتند که برخی از آنها بهتر است در فیلتر از خارج از قفسه-فولاد ماسک اما دیگران به سختی بهتر از پوشیدن ماسک در همه.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

به طور جداگانه 2013, مطالعه, آیا ماسک های خانگی ممکن است کمک کند در طول یک آنفولانزای همه گیر. آن را یافت فولاد ماسک بودند سه برابر بیشتر موثر در ابتلا به قطرات از سرفه مردم از ماسک ساخته شده از پنبه تی شرت-پیراهن هر چند روشن نیست اگر جدید کروناویروس رفتار دقیقا مانند ویروس آنفلوآنزا.

___

Stobbe گزارش از نیویورک است. AP نویسنده Lauran Neergaard کمک کرده است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن