ترودو نخواهد بازدید مغلوب ساختن پیشی جستن. بسیاری از کانادایی ها نمی خواهید به عبور از مرز یا

بزرگنمایی این تصویر نخست وزیر کانادا جاستین ترودو در حال سخنرانی در یک کنفرانس خبری در چلسی, کبک, کا

توسط MINERALNEWS در 18 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

نخست وزیر کانادا جاستین ترودو در حال سخنرانی در یک کنفرانس خبری در چلسی, کبک, کانادا در ماه گذشته. دیوید Kawai/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دیوید Kawai/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

زمانی که نخست وزیر جاستین ترودو تبدیل کردن یک دعوت نامه به کاخ سفید این هفته با ارسال پیام در line با خلق و خوی فعلی در کانادا: این زمان خوبی برای سفر بین کانادا و ایالات متحده — با کروناویروس هنوز فزاینده در بخش هایی از امریکا برای دیدار با رییس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن.

کاخ سفید شناور بود احتمال یک رویداد با ترودو و رئیس جمهوری مکزیک آندرس مانوئل لوپز Obrador روز چهارشنبه به مناسبت این ماه شروع یک تجارت جدید, معامله, ایالات متحده آمریکا-مکزیک-کانادا توافقنامه است. مکزیک را رهبر است در حال حاضر در راه خود را.

روز دوشنبه ترودو سخنگوی شانتال Gagnon در بیانیه ای گفت که نخست وزیر باقی خواهد ماند در اتاوا این هفته "برای برنامه ریزی جلسات کابینه و برنامه ریزی شده نشستن در مجلس."

ترودو هفته گذشته گفت که کانادا در حال مذاکره با ایالات متحده که آیا نشست "حس می کند." دولت او بود مشکل تهدید جدید آمریکا تعرفه های کانادا فولاد و آلومینیوم و او گفت: "ما همچنین نگران وضعیت سلامت و coronavirus واقعیت این است که هنوز هم هدف قرار دادن هر سه از کشور ما."

کانادا گزارش شده بیش از 107,000 تایید موارد coronavirus و بیش از 8,700 مرگ و میر ناشی از شنبه, با توجه به اطلاعات وارد شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز. اما جدید روزانه تعداد کاهش یافته و به سطح دیده می شود در ماه مارس در حالی که موارد جدید در ایالات متحده در حال افزایش بالای این کشور در مارس اوج. در روز سه شنبه, کانادا شمارش 399 موارد جدید در مقایسه با نزدیک به 50 ، 000 در ایالات متحده با توجه به جهان ما در اطلاعات یک پروژه تحقیقاتی در دانشگاه آکسفورد.

آمریکا و کانادا را تا حدی بسته خود را در مرز مشترک از ماه مارس برای جلوگیری از گسترش ویروس. قوانین اجازه می دهد برای سفرهای دیپلماتیک و سفر دیگر تلقی ضروری است.

اکثریت زیادی از کانادایی ها در سراسر گسترده مقطع از جامعه فکر می کنم محدودیت های مسافرتی باید بماند در اثر "برای آینده قابل پیش بینی" با توجه به نیک Nanos از Nanos تحقیقات افکار عمومی استوار است. آن نظرسنجی جدید نشان می دهد که 81 درصد از کانادایی ها می خواهند برای حفظ جزئی مرز بسته شدن.

"کانادایی به دنبال جنوبی دیدن هرج و مرج" گفت: Chris ماسه مدیر مرکز کانادایی مطالعات در دانشگاه جانز هاپکینز از جمله سردرگمی در سراسر کشور توسط دولت بازگشایی و افزایش تعداد مورد. "آنها فقط عصبی است."

که ترودو را به دنبال ندارد برای سفر به ایالات متحده را "نباید تعجب گفت:" Nanos.

"نخست وزیر قرار داده است حق بیمه بسیار بالا در منجر به عنوان مثال همه چیز را از پوشیدن ماسک در کنفرانس های مطبوعاتی از طریق اجتماعی فاصله," او گفت:. ترودو است که به دنبال "برای جلوگیری از درگیر شدن در هر گونه فعالیت که می تواند مغایر با آنچه که او درخواست میانگین کانادایی را انجام دهد."

برای مثال بسیاری از مسافران پس از رسیدن به کانادا باید خود جدا برای 14 روز و پلیس انجام داده اند نقطه چک برای اطمینان از انطباق.

مرز محدودیت تمدید حداقل تا 21 ژوئیه نیز برخی از خانواده ها از هم جدا. روز دوشنبه اعضای کنگره از شمال مرز آمریکا متحده به نام برای تسهیل سفر برای مردم با بستگان و یا اموال در طرف مقابل مرز.

ترودو نیز هیچ چیز برای به دست آوردن از کاخ سفید بازدید در حال حاضر گفت: نلسون وایزمن, علوم سیاسی و استاد بازنشسته در دانشگاه تورنتو است.

"ترودو از دست می دهد در کانادا افکار عمومی دیده می شود chumming در اطراف با اصلاحات تهمت," او گفت:.

اگر تهمت از دست می دهد در ماه نوامبر انتخابات وایزمن پیش بینی کرد: "من انتظار نداریم که آنها هرگز دوباره ملاقات کند."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب